Vakionopeudensäädin vain viiksi uusimalla???
-
- 'Kadett'
- Viestit: 48
- Liittynyt: 29 Tammi 2004, 02:00
En löytänyt varmaa vastausta vaikka aikani pengoin, joten kysästään.
Onko vuoden 2003 2.0DTI Zafirassa sähköinen kaasupoljin ja onnistuuko siihen vakkarin asennus pelkällä viiksellä??
Omasta mielestä siinä on sähköinen poljin, mutta entäs se asennus...kokemuksia kellään?
Onko vuoden 2003 2.0DTI Zafirassa sähköinen kaasupoljin ja onnistuuko siihen vakkarin asennus pelkällä viiksellä??
Omasta mielestä siinä on sähköinen poljin, mutta entäs se asennus...kokemuksia kellään?
Vivaro 1.9 DI(F9Q 762) -04
Ex: Zafira A 2.2 DTI(Y22DTR) -04
Ex2: Vectra B 2.0 16V DTI(X20DTH) -98
Ex3: Vectra A 1.6sv 8V -90
Ex: Zafira A 2.2 DTI(Y22DTR) -04
Ex2: Vectra B 2.0 16V DTI(X20DTH) -98
Ex3: Vectra A 1.6sv 8V -90
Kun ottaa muovit siitä ratin takaa irti, niin näkee onko siellä vilkkuviiksen luona ylimääräinen liitin, (on sitä vakkaria varten), niin onnistuu viiksen vaihdolla, softan päivityksellä ja kytkinpolkimen katkasijalla, näin ainakin -04 bensa Zafirassa. Jos ei ole sitä liitintä siellä vilkun luona, joutuu vielä laittaa vakkarin johtosarjan!
katsot pellinalta tuleeko läpälle viajeri polkimelta jos ei niin sithän siinä on mötikkä johon tulee piuhat.Eagle kirjoitti:En löytänyt varmaa vastausta vaikka aikani pengoin, joten kysästään.
Onko vuoden 2003 2.0DTI Zafirassa sähköinen kaasupoljin ja onnistuuko siihen vakkarin asennus pelkällä viiksellä??
Omasta mielestä siinä on sähköinen poljin, mutta entäs se asennus...kokemuksia kellään?
uskoisin olevan kun muissakin diiseleissä on.
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Pelkkä viiksen vaihto riittää.Wagoner kirjoitti:Mutta miten lienee sitten uudempaan h-astraan? En ottanut tuota lisävarusteeksi, nyt sitten oli auto huollossa ja sijaisautona malli jossa vakkari oli, mielestäni tosi hyvä varuste ja alkoi sitä tietenkin mieli tekemään. Onkohan kallis projekti... no soitto keltaiselle ja sieltähän se selviää.
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Kiitoksia, ensi viikolla pitää olla yhteydessä liikkeeseen!ascona_c kirjoitti:Pelkkä viiksen vaihto riittää.Wagoner kirjoitti:Mutta miten lienee sitten uudempaan h-astraan? En ottanut tuota lisävarusteeksi, nyt sitten oli auto huollossa ja sijaisautona malli jossa vakkari oli, mielestäni tosi hyvä varuste ja alkoi sitä tietenkin mieli tekemään. Onkohan kallis projekti... no soitto keltaiselle ja sieltähän se selviää.
Mitenkäs vectra 2.2 vm -01 meneekö viikseä vaihtamalla? Auto menossa 120tkm huoltoon ni siinä samalla sitten päivittää softaa tjms. jos sellaista tarvitsee tehdä, jos vaan saa sen viiksen hankittua/laitettua ennen sitä..
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
menee viiksen vaihdolla ja kytkinanturin lisäämällä mikäli sitä ei ole. Uudet alkuperäisosat kytkinanturi n. 30e ja viiksi 45e osatoimitukselta.Kekko kirjoitti:Mitenkäs vectra 2.2 vm -01 meneekö viikseä vaihtamalla? Auto menossa 120tkm huoltoon ni siinä samalla sitten päivittää softaa tjms. jos sellaista tarvitsee tehdä, jos vaan saa sen viiksen hankittua/laitettua ennen sitä..
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
Ok, kiitos paljon. Pitää lähtee hankintareissulle tai antaa kustin juosta..JJ kirjoitti:menee viiksen vaihdolla ja kytkinanturin lisäämällä mikäli sitä ei ole. Uudet alkuperäisosat kytkinanturi n. 30e ja viiksi 45e osatoimitukselta.Kekko kirjoitti:Mitenkäs vectra 2.2 vm -01 meneekö viikseä vaihtamalla? Auto menossa 120tkm huoltoon ni siinä samalla sitten päivittää softaa tjms. jos sellaista tarvitsee tehdä, jos vaan saa sen viiksen hankittua/laitettua ennen sitä..
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
kytkinanturi 14eurJJ kirjoitti:menee viiksen vaihdolla ja kytkinanturin lisäämällä mikäli sitä ei ole. Uudet alkuperäisosat kytkinanturi n. 30e ja viiksi 45e osatoimitukselta.Kekko kirjoitti:Mitenkäs vectra 2.2 vm -01 meneekö viikseä vaihtamalla? Auto menossa 120tkm huoltoon ni siinä samalla sitten päivittää softaa tjms. jos sellaista tarvitsee tehdä, jos vaan saa sen viiksen hankittua/laitettua ennen sitä..
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Onkohan muuten Motonetin ja alkuperäisen kytkinanturin toiminnassa /kestossa eroa. Kyseinen anturi maksoi nimittäin Motonetissa rapiat 6€, ja vielä on ainakin toiminut. On vaan melkoinen hintaero alkuperäiseen...JJ kirjoitti:menee viiksen vaihdolla ja kytkinanturin lisäämällä mikäli sitä ei ole. Uudet alkuperäisosat kytkinanturi n. 30e ja viiksi 45e osatoimitukselta.Kekko kirjoitti:Mitenkäs vectra 2.2 vm -01 meneekö viikseä vaihtamalla? Auto menossa 120tkm huoltoon ni siinä samalla sitten päivittää softaa tjms. jos sellaista tarvitsee tehdä, jos vaan saa sen viiksen hankittua/laitettua ennen sitä..
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Tällaisen vastauksen sain automuovilta..Jaku kirjoitti:Onkohan muuten Motonetin ja alkuperäisen kytkinanturin toiminnassa /kestossa eroa. Kyseinen anturi maksoi nimittäin Motonetissa rapiat 6€, ja vielä on ainakin toiminut. On vaan melkoinen hintaero alkuperäiseen...JJ kirjoitti:menee viiksen vaihdolla ja kytkinanturin lisäämällä mikäli sitä ei ole. Uudet alkuperäisosat kytkinanturi n. 30e ja viiksi 45e osatoimitukselta.Kekko kirjoitti:Mitenkäs vectra 2.2 vm -01 meneekö viikseä vaihtamalla? Auto menossa 120tkm huoltoon ni siinä samalla sitten päivittää softaa tjms. jos sellaista tarvitsee tehdä, jos vaan saa sen viiksen hankittua/laitettua ennen sitä..
Missäs rahoissa tuo viiksi muuten on ollut? Näytti uuden saavan motonetistä 54e ei paha? romikselta tietty halvempaan rahaan...eikös fusti oo aikas mestari näissä hommissa?
Vakionopeusviiksen malli riippuu Vectran vuosimallista.
Jos alustanumeron kymmenes merkki on T tai pienempi, viiksen hinta on clubilaiselle 59,- + lähetyskulut.
Jos alustanumeron kymmenes merkki on V tai suurempi, viiksen hinta on clubilaiselle 65,- + lähetyskulut.