Opel Omega mv6 twin turbo -96
Opel Omega mv6 twin turbo -96
Rakentamista voi seurata myös Youtube kanavalla Linkki kanavalle
Tämmönen peli tuli noin vuosi sitten hankittua
Auto on toiminut ihan hyvin, mitä nyt vähän pakosarja vuotaa ja tulpat ui öljyssä. Tällä hetkellä biili on seisonnassa ja odottelee saksanmaalta uusia pakosarjoja ja putkisto on kanssa tarkoitus teettää rosterista talven aikana. Kun nuo vakioputkiston äänet on aika mitäänsanomattomat.
tässä on myös P.lanttolan tekemä resonaattori ja vapari kiinni, eli imuäänet kohdallaan
Heinäkuu 07
Sen jälkeen kun sain auton toimimaan ja leimattua, ei ole oikein ollu motivaatiota tehdä mitään kun kerran auto toimii. Kumminkin kuumalla ilmalla tuntui ettei jaksanu oikein vetää, joten piti kehittää jotain tolle koteloimattomalle kartiofilsulle.
Tämmönen peli tuli noin vuosi sitten hankittua
Auto on toiminut ihan hyvin, mitä nyt vähän pakosarja vuotaa ja tulpat ui öljyssä. Tällä hetkellä biili on seisonnassa ja odottelee saksanmaalta uusia pakosarjoja ja putkisto on kanssa tarkoitus teettää rosterista talven aikana. Kun nuo vakioputkiston äänet on aika mitäänsanomattomat.
tässä on myös P.lanttolan tekemä resonaattori ja vapari kiinni, eli imuäänet kohdallaan
Heinäkuu 07
Sen jälkeen kun sain auton toimimaan ja leimattua, ei ole oikein ollu motivaatiota tehdä mitään kun kerran auto toimii. Kumminkin kuumalla ilmalla tuntui ettei jaksanu oikein vetää, joten piti kehittää jotain tolle koteloimattomalle kartiofilsulle.
tehollisesti en tiedä onko hyötyä, mutta ainakin imuäänet on kohdallaan. Tuntuisi että korkeilla kierroksilla ei ahdistaisi niin paljonStuiBe kirjoitti:hyvän näköset kyllä noi vanteet ja muutenki koko auto... onko siitä resonaattorista hyötyä?
Ihan ite lakatut, maalikaupasta sai tähän hommaan tehdyn sprayn. Miinuksena vaan että tulee punertavat vilkut ja peruutusvalo on punainen. Heh, oon jo ebaysta katellu noita tummia etulamppujajezze kirjoitti:Vanteet istuu tosi hyvin
Mites noi takalamput, onko ihan originellit vai itte lakattu? Vielä tummat facelift lamput eteen ni kyllä taas kelpaa
mä vaihdoin omaani venttiliinkopan tiivisteet ulkona pakkasessa, ku ei mahtunu työpaikalle halliin ja kaverin halli oli täynnä kupla projektia mut onneks ei ollu ku joku -4c... nyt ku olis sit tuo kansi homma edessä ni täytyy kyl pakosti päästä halliin! ootan innolla kuvia et mitä kaikkee kivaa sulta löytyy sieltä koneesta ni tietää sit katella omaa konetta tarkemmin
Mulla on kannet irti ja oottelee (veronpalautusta), että veisin johki koneistamoon venttiilinvarrenkumien vaihtoon. Hommaa hidastaa se, että uudet pakosarjat lähtee saksanmaalta vasta tän kuun puolessä välissä. Venttiilit oli vähän karstaset.StuiBe kirjoitti:missä vaiheessa on projekti? ite just lähdössä hallille ja seuraavaks olis tarkotus saada jakopää pois eestä ja kannet irti... missä kunnossa oli sulla venttiilit?
Mulla meni purkamiseen pari päivää. tosin tää on ensimmäinen kerta kun mitään moottoreita availen
juu mulla meni kans pari päivää ku purin ja pari ku kasasin... ainut et nyt se ei toimi kaikki pytyt ei oo pelissä... täytyy viikonloppuna selvitellä et missä vika! ei ollu kyl helpoimmasta päästä toi kone, aika ahdasta on.Stuke kirjoitti:StuiBe kirjoitti:missä vaiheessa on projekti? ite just lähdössä hallille ja seuraavaks olis tarkotus saada jakopää pois eestä ja kannet irti... missä kunnossa oli sulla venttiilit?
Mulla meni purkamiseen pari päivää. tosin tää on ensimmäinen kerta kun mitään moottoreita availen