Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Takaa ne tapit laitetaan paikalleen, eikä ole mitään erillistä lukitusta niille. Pysyvät paikallaan jousen ja lukitusprikan avulla.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Alkais olemaan kaikki huollot ja säädöt pääpiirteittäin taputeltuna kevään to-do-listalta
Muovihelman napsuttelin kiinni, ja takapäädystä jouduin rikkinäisen muovitapin korvaamaan ruuvilla, olkoonkin vähän hölmö ratkaisu. Tänään säädin käsijarrukengät foorumin syövereistä bongatun ohjeen mukaan, eli kahva 3-naksua ylös ja kengät rumpuun iholle, tein oikeestaan niin että kun rumpuja ei jaksanu enää käsin pyörittää niin otin yhden hampaan verran takaisin kumpaakin kehintää. Edestä rasvasin varoiksi liukutapit jarruvaseliinilla ja putsasin palojen päät, kinnileikauttimisenestoaine (anti zeizel tms.) ois kyllä kova sana, mutta nyt mentiin vaan putsauksella. Lopuksi alkukesävalssit alle, ja kirintä momenttiin.
Akkua varmaan voisi ladata ja pihalla testailla alamäkeen miten hyvin kässäri ottaa/pitää
Muovihelman napsuttelin kiinni, ja takapäädystä jouduin rikkinäisen muovitapin korvaamaan ruuvilla, olkoonkin vähän hölmö ratkaisu. Tänään säädin käsijarrukengät foorumin syövereistä bongatun ohjeen mukaan, eli kahva 3-naksua ylös ja kengät rumpuun iholle, tein oikeestaan niin että kun rumpuja ei jaksanu enää käsin pyörittää niin otin yhden hampaan verran takaisin kumpaakin kehintää. Edestä rasvasin varoiksi liukutapit jarruvaseliinilla ja putsasin palojen päät, kinnileikauttimisenestoaine (anti zeizel tms.) ois kyllä kova sana, mutta nyt mentiin vaan putsauksella. Lopuksi alkukesävalssit alle, ja kirintä momenttiin.
Akkua varmaan voisi ladata ja pihalla testailla alamäkeen miten hyvin kässäri ottaa/pitää
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Poistelen toffeelaikalla korista ilkeät maskeerausteippien liimajäljet, imuroin auton konttia myöden ym. Kävin jo keskiviikkona tankilla ja heittämällä samalla muutenki testilenkin, koska jarrulevyissä oli ruostetta, ja täristi ihan vitusti ennen kun tein kymmenenkunta 120->60 jarrutusta, jonka jälkeen palasi normaaliksi eikä ravistanut enää
Tänään nois sanoo että "virallisesti" ajossa, niin pitihän se kuvata autoo, niin tylsä ku se vakio omega onkin Tuli tuossa pientä erimielisyyttä kanssa kulkijoiden kanssa auton kuvaamisesta parkkipaikalla, taisin hieman tempperamenttisenä kaverina sanoa suoraan missä autoani saan kuvata, mutta toki sensuroin kilvet muistakin autoista, niinku aina, kun kuvailen
Auto toiminu joka tapauksessa moitteetta tällä ajolla, vähän takarenkaiden epätasapainoisuus heijastuu pienenä värinänä tietyissa nopeuksissa mikä on noille renkaille ymmärrettävää, kun niitä lähempää kattoo Ei tosin pääse illalla autohommista huilaamaan kun toiseen käyttikseen kytkinkamat pitäisi vaihtaa ym ym... Mutta ompahan mukava istua Omegan kanssa taas kuskinpenkillä, eikä olla polvillaan auton kupeessa
EDIT:Auto todella paskanen ulkoo, kun en oo vieläkään saanu pestyä sitä kauttaaltaan, mutta jospa sitten ku tämä pahin siitepölyaika menee ohi.
Tänään nois sanoo että "virallisesti" ajossa, niin pitihän se kuvata autoo, niin tylsä ku se vakio omega onkin Tuli tuossa pientä erimielisyyttä kanssa kulkijoiden kanssa auton kuvaamisesta parkkipaikalla, taisin hieman tempperamenttisenä kaverina sanoa suoraan missä autoani saan kuvata, mutta toki sensuroin kilvet muistakin autoista, niinku aina, kun kuvailen
Auto toiminu joka tapauksessa moitteetta tällä ajolla, vähän takarenkaiden epätasapainoisuus heijastuu pienenä värinänä tietyissa nopeuksissa mikä on noille renkaille ymmärrettävää, kun niitä lähempää kattoo Ei tosin pääse illalla autohommista huilaamaan kun toiseen käyttikseen kytkinkamat pitäisi vaihtaa ym ym... Mutta ompahan mukava istua Omegan kanssa taas kuskinpenkillä, eikä olla polvillaan auton kupeessa
EDIT:Auto todella paskanen ulkoo, kun en oo vieläkään saanu pestyä sitä kauttaaltaan, mutta jospa sitten ku tämä pahin siitepölyaika menee ohi.
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Toiseen käyttikseen vaihtelin kytkinkamat ja muutaman tiivisteen laatikkoon, mutta Omegalla menny kesä onneks vaan ajellessa Pitihän sitä sitten kuitenkin pieni hauskuttelu pätkäkin kuvailla kesäyöltä:
Hauska laitos edelleen!
Pesemäänkin pääsin auton, niin kelpaa kruisailla, ja näkee jopa muuallekin kun eteen
Joutuu ehkä vaihtamaan suunniteltua aiemmin jo alunperin loppukesälle tarkotetun paremman rengassarjan alle...
Hauska laitos edelleen!
Pesemäänkin pääsin auton, niin kelpaa kruisailla, ja näkee jopa muuallekin kun eteen
Joutuu ehkä vaihtamaan suunniteltua aiemmin jo alunperin loppukesälle tarkotetun paremman rengassarjan alle...
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Täytyy taas alottaa postaus tutun kuulosella lauseella eli edelleen "kesä menny vaan ajellessa" Toki sinällään Omega on ollut positiivinen auto kun nuorempana muiden merkkien kanssa meni lähinnä niin että 1000km ajoa ja sitten remonttia siksi mukana olikin yleensä työkalujen osalta muutaki ku renkaanvaihtovälineet
Mut öljyt tosiaan vaihdoin, nyt tuli Valvolinet samalla viskositeetillä (5W40) mutta näissä oli GM:n luokitus, ja näyttääkin että öljyn kulutus on jo ekan 1600km aikana vähintään puoliintunu! Castrolia meni noin. desi/1000km ja tätä ei oo hävinny kun 0,5 dl tähän mennessä siis 1600 km matkalla, lisäksi noin Valvolinet makso vaan 20e 5l kun Castrol oli 40e 4l pönttö, halvalla saa... hyvää Suodattimenksi tuli Boschin laadukas tarvike.
Jotain kuvaa ajeluilta:
Välillä käytiin ihan mökkitiellä, hyvin pääsi tuolta pois etuperin noilla renkailla.. onneksi on lukkoperä
Iisalamessa tuli ravattua, kun piti hakee ruiskuun o-renkaita, oon nimittäin maalaillu toista käyttistä aika reippaalla kädellä sekä tehny pohjia ja poistanu ruosteita etc...
Kuukausi vaihtu ja niin myös renkaat, ja viime vuoden syysvanteista tuli nyt kesävanteet
Tossa kunnossa oli takakumit, reipp... rauhallisten alkukesän ajojen jälkeen Keskeltä oli jo muutamasta kohdasta alakanut kuoriutua joten ei ihme kun täristi oudosti 70-80 nopeudessa, korjaantu kun nosti nopeuden 100-120.. hyvä ettei seututeillä ole peltipoliiseja/kameroita
Katsastuskin lähenee, ainakin umpion korkeudensäätöä pitää tutkia ennen sitä, lisäksi etujarrulevyt täristää aina vaan siitä asti kun auto oli ajamattomana keväällä, aluksi niissä toki oli ruostetta mutta tiedä sitten ovatko jo kierot jopa, saattaa olla että joudun ne uusimaan ellei sitten joku sorvari hioisi niitä kohtuu hintaan, kun vasta vuosi sitten uusittu levyt tähän.
Toisesta käyttiksestä loppuu leima elokuun alussa joten siihen joutuu syventymään ekana, mutta ajetaan nyt merkillä ja tuumaillaan tuonnempana lisää
Mut öljyt tosiaan vaihdoin, nyt tuli Valvolinet samalla viskositeetillä (5W40) mutta näissä oli GM:n luokitus, ja näyttääkin että öljyn kulutus on jo ekan 1600km aikana vähintään puoliintunu! Castrolia meni noin. desi/1000km ja tätä ei oo hävinny kun 0,5 dl tähän mennessä siis 1600 km matkalla, lisäksi noin Valvolinet makso vaan 20e 5l kun Castrol oli 40e 4l pönttö, halvalla saa... hyvää Suodattimenksi tuli Boschin laadukas tarvike.
Jotain kuvaa ajeluilta:
Välillä käytiin ihan mökkitiellä, hyvin pääsi tuolta pois etuperin noilla renkailla.. onneksi on lukkoperä
Iisalamessa tuli ravattua, kun piti hakee ruiskuun o-renkaita, oon nimittäin maalaillu toista käyttistä aika reippaalla kädellä sekä tehny pohjia ja poistanu ruosteita etc...
Kuukausi vaihtu ja niin myös renkaat, ja viime vuoden syysvanteista tuli nyt kesävanteet
Tossa kunnossa oli takakumit, reipp... rauhallisten alkukesän ajojen jälkeen Keskeltä oli jo muutamasta kohdasta alakanut kuoriutua joten ei ihme kun täristi oudosti 70-80 nopeudessa, korjaantu kun nosti nopeuden 100-120.. hyvä ettei seututeillä ole peltipoliiseja/kameroita
Katsastuskin lähenee, ainakin umpion korkeudensäätöä pitää tutkia ennen sitä, lisäksi etujarrulevyt täristää aina vaan siitä asti kun auto oli ajamattomana keväällä, aluksi niissä toki oli ruostetta mutta tiedä sitten ovatko jo kierot jopa, saattaa olla että joudun ne uusimaan ellei sitten joku sorvari hioisi niitä kohtuu hintaan, kun vasta vuosi sitten uusittu levyt tähän.
Toisesta käyttiksestä loppuu leima elokuun alussa joten siihen joutuu syventymään ekana, mutta ajetaan nyt merkillä ja tuumaillaan tuonnempana lisää
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Aloittelin tutkimaan ja korjaamaan etupäästä autoa tulevaa tärinää.. Jarruttaessa täristi mutta myös hieman tasaisessa maantieajossakin, lisänä tähän auton keula on muuttunu kesän aikana oudon tunnottomaksi, vastaa kyllä terävästi ratin liikkeisiin, mutta tuntuma huono esim. korjausliikkeiden ajoittamiseen, joten aloin kallistaa epäilyksiä etutukivarsien puslien suuntaan; vaihdoin kummallekin puolelle uuden alatukivarren, ainakin oikealla se etummainen pusla oli niin väljä että keskiholkkia jaksoi sormin käännellä, kun uudessa luonnollisesti oli jäykkä. Koeajo oli kuitenkin lievähkö pettymys, vaikkei enää täristänyt normaaliajossa niin edelleen jarruttaessa tärisee ratti Levyillä ja paloilla menty vasta 30tkm, mutta kai ne perkeleet on sitten jo kierot...? Männät liikkunu koko ajan kevyesti, koska satulathan oon rempannu täysin, ja liukutapitkin rasvaillu aina huollella sekä varmistanu että palat liikkuu kevyesti, eli ei oo ainakaan laahannu. Levyt oli muistaakseni Febi-bilstein, ei varmaan ihan pahinta kuraa, mutta palat oli ne pahamaineset Starkit...
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Itellä lähti starkeista kitkapinta keskeltä murenemaan muutaman 150km/h jarrutuksen jälkeen summereilla parivuotta sitten.
Ota heittokello ja mittaa jarrulevyt. Eli vanne irti ja pyöränpultit kiinni ja pyörittelet. Varmaankin alle 0,10mm pitäisi olla?
Ota heittokello ja mittaa jarrulevyt. Eli vanne irti ja pyöränpultit kiinni ja pyörittelet. Varmaankin alle 0,10mm pitäisi olla?
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Voisi kai ton tosiaan varmistaa vielä mittaamallakin, tosin vaihtoehdot alkaa olla vähissä jarrutuksessa aiheutavalle tärinälle, nyt kun uudet puslat+alapallot Se huolestuttaa myös että onko oikeasti noin lyhyt elinkaari tarvike levyillä muutoin toimivassa kokonaisuudessa? Muistelin että aikanaan B1:ssä mentiin 100tkm tarvikelevyillä, enkä paljon liukutappien rasvausta kummemmpaa tehny satuloille silloin...
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Tilasin uudet levyt+palat, katsotaan nyt kuinka pitkältä uusilla osilla taas mennään, palojen päihin oon aina näyttäny vähän viilaa että liikkuisivat sujuvasti kannakkeessa, ja toisaalta jos ne ois olleet liian väljästi tilassaan, niin sillon luulisi kuuluvan jo jonkin sortin kolinaa jarrutuksissa, tiedä sitten oisko ollu vaan maanantai laatua nuo nykyset levyt kerta kieroiksi menneet...
Osia odotellssa tutkailin vähän noita kaasuläpälle tulevia huohotin letkuja koska on siis ollut öljyssä ihan ulkookin päin jo tuo kaasuläppäkotelo, ja mitä täältä lueskelin niin tuo ohuempi letku ohjaa huohotusta eli ilmeisesti kun se menee tukkoon niin alkaa huohottaa "täysillä", tällä kertaa tein vaan pikakorjauksen koska mulla ei ollut uutta osaa, eli puhdista vaan yläkautta kaasuläpän, ja irroittelin varovasti sen ohuemman letkun ja puhalsin tyhjäksi paineilmalla, melkonen räkämälli sieltä lensikin pihalle Kaasuläppäkotelossa olevan reiän varmistin 0,8 hitsauslangalla että ei oo tukossa. Seuraillaan nyt tilannetta vieläkö huohottaa täyttä höyryä...
Niinjuu nelipyöräsuuntauksessakin pitäisi kai taas käydä kun noi tukivarret vaihdoin.
Leima loppuukin sitten ensi viikolla.
Osia odotellssa tutkailin vähän noita kaasuläpälle tulevia huohotin letkuja koska on siis ollut öljyssä ihan ulkookin päin jo tuo kaasuläppäkotelo, ja mitä täältä lueskelin niin tuo ohuempi letku ohjaa huohotusta eli ilmeisesti kun se menee tukkoon niin alkaa huohottaa "täysillä", tällä kertaa tein vaan pikakorjauksen koska mulla ei ollut uutta osaa, eli puhdista vaan yläkautta kaasuläpän, ja irroittelin varovasti sen ohuemman letkun ja puhalsin tyhjäksi paineilmalla, melkonen räkämälli sieltä lensikin pihalle Kaasuläppäkotelossa olevan reiän varmistin 0,8 hitsauslangalla että ei oo tukossa. Seuraillaan nyt tilannetta vieläkö huohottaa täyttä höyryä...
Niinjuu nelipyöräsuuntauksessakin pitäisi kai taas käydä kun noi tukivarret vaihdoin.
Leima loppuukin sitten ensi viikolla.
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Sen huohottimen letkunreiän kaasuläppäkotelosta voi huoletta porata 2mm terällä läpi. Siitäkin paljon juttua täällä.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Joo olishan se ollu mahdollista porata isommaksikin, silloin ois pitänyt kaasuläppä irroittaa porausta varten ettei mee lastut imusarjaan, mutta mulla ei ollut uutta tiivistettä kotelon ja imusarjan väliin, joten piti tehdä tällainen pika-fixi Kyselin tiivistettä vaikka mistä, mutta pitäisi marmorilta eli Laakkoselta hakea 150km päästä, joten hommaan myöhemmin paremmalla ajalla koko satsin eli tiivisteen ja huohotinletkut kun kulkua Kuopioon päin ja teen homman vähän perusteellisemmin
Sitten vähän viikkojen varrella napsittuja kuvia:
Tukivarsien vaihdossa ehkä tympein kohta oli saada apparin puolella se taaempi pultti menemään läpi puslan holkista takaisin asentaessa. Sain kyllä huulelle, mutta eri temppuja testaillessa keksin lopuksi käyttää harjateräksen pätkää, jonka mahtui tuolta letkupusikon välistä pujottamaan, asetin sen pään pultin kantaa vasten ja löin toisestä päästä vasaralla, johan humpsahti pultti läpi Kaikki entiset pultit sain ehjinä/ongelmitta pois kun vaan lutrasin halpaa irrotusöljyä ja puhdistelin kierteet näkiviltä osin ennen avaamista.
Samalla huomasin pintaruostetta edessä runkopalkeissa, niin puhdistin ne ensin kuitulaikalla ja ahtaammista kohdin messinkiharja+porakone-kombolla, kun ei 3 hepan kompurassa riitä oikein hiekkapuhallukseen tuotto...
Kuvassa ruoste jo poistettu ja läträtty huolella Annitrolia.
Maaliksi otin tälläisen kertalaakista ratkaisun, eli Temacoat RM40 2k-epoksi joka sillään pitäisi antaa myös kosteussulun (ei vaadi erikseen pintamaalia). Levitin tonne siis ihan pensselöiden, koska ei jaksanut noin pienten alueiden vuoksi suojata autoa ja alkaa ruiskua virittelemään...
Lopuksi kiveniskumassa päälle.
Oikealla puolen samat hommat, toki täälläkin huolellinen ruosteen poisto ja Annitrol käsittely ekana.
Umpion korkeussäädön tutkimista:
Leimalla tosiaan sanoivatkin että liian alas suunnattu, joten umpiota irti ja ihmettelemään.. Kun vaihdoin vuosi sitten polttimoa tälle puolen koko sisempi osa ikään kuin "rojahti" jonka jälkeen tuli nuo suuntausongelmat.
Täällä vinkattiinkin korkeussäädönmoottorinjalan voivan olla yksi ongelman aiheuttaja, mutta se näkyi olevan kunnossa, sen sijaan umpion runkoon tuleva kannake oli poikki tuolta toisesta kohtaa, jota edellinen omistaja oli yrittäny korjata peltiruuvilla ulkoa päin kertaalleen. No jouduin itsekin jatkamaan patentti linjalla, uutta umpiota kun ei ollut nyt tiedossa, jotenka laitoin tonne nippusiteen minkä pujottelin kahden tiggi-langan avulla, ja sain taas hilut pysymään ryhdikkäämmin paikallaan.
En oo päässy testaamaan käytännössä vielä minnekä valokuvio nyt sojottaa, mutta tarkoitus vaan päästä tosiaan leimalta ilman mussutusta, kuitenkin joutuu varmaan ehjän umpion tuohon etsimään vielä.
Jarruosat ei oo vielä saapuneet, mutta varman käyn yrittämässä leimaa ennemmin, siellä vielä luultavasti kuulee onko muuta vielä, vaikka en oo kyllä noteraannu että esim. etupäässä olisi väljää enää muissa nivelissä.
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Korkeudensäätö osat saat ebaysta. Ite tilasin aikoinaan omegoihin ne, kun omat säätöosat on aina kappaleina, eikä pysty liimalla tms.korjaamaan. Ne on helpot vaihtaa, linssit irti, heijastin pinnat irti ja eikun vaihtamaan ja romut kasaan.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Ehti tulla jarruosat jo ennen leimaa, niin ruuvasin uudet levyt ja palat kaatosateessa kiinni. Varmistin kaiken muun lisäksi että palat liikkuu nätisti kannakkeessa, suihkutin kiinnileikkautumisenestoainetta siis kannakkeeseen, itse paloja ei tarvinnu viilata lainkaan, toisin kuin niitä Starkin paskoja. Vanhat palat oli kyllä kulunu, mutta yhtä paljon sekä sisempi että ulompi. Koeajolla totesin ettei täristä enää yhtään jarruttaessa! Kierot oli siis olleet levyt... Vähän kahisee uudet osat kun kädellä pyörittelee vannetta, muttei kuitenkaan kuummenneet paikat 20km maantie ajon (ja jarrutustenkaan) jälkeen, joten en ole huolissaan siitä. Leimalla käytin sitten samantien ja otin päästötkin siellä, kun luottokorjaamo oli vähän tukkoisen näköinen/autoa täynnä... Päästöjen kanssa ei onneksi ollut mitään ongelmia, jarrut toimi luonnollisesti hyvin ja jopa ton patenttikorjatun umpion valonsuuntaus pelitti, niin poistui sekin korjauskehotus listalta
Niinjoo hylky kumminki tuli mutta vaan raidentangonpäästä Jotenkin odotinkin jotain tollasta helppoo vikaa, kuskin puolelle olikin jo entinen omistaja vaihtanu RT-pään, niin nyt kun tuon apparin puolen vielä uusin, niin ei oo ykskään pyörägeometriaan vaikuttava osa enää etuakselilla väljä Nelipyöräsuuntaukseenkin taidan joutua menemään, vaikka jo nyt kyllä tuntui hyvältä peränheitoissa auton ohjaus, mutta toisaalta en halua että alkaa pitkässä juoksussa syödä renngasta epätasaisesti.
Niinjoo hylky kumminki tuli mutta vaan raidentangonpäästä Jotenkin odotinkin jotain tollasta helppoo vikaa, kuskin puolelle olikin jo entinen omistaja vaihtanu RT-pään, niin nyt kun tuon apparin puolen vielä uusin, niin ei oo ykskään pyörägeometriaan vaikuttava osa enää etuakselilla väljä Nelipyöräsuuntaukseenkin taidan joutua menemään, vaikka jo nyt kyllä tuntui hyvältä peränheitoissa auton ohjaus, mutta toisaalta en halua että alkaa pitkässä juoksussa syödä renngasta epätasaisesti.
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
- Motonetisti
- OCF Member 2024
- Viestit: 451
- Liittynyt: 19 Elo 2014, 10:18
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Tilasin koko raidetangon oikeelle, koska ulompipää olis maksanu 74e ja koko hoito 53e...
"Hard at it, homebuilts are the fastest cars"
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Omega B2 -01 "laittoa ja siistimistä"
Mistä tilasit?
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.