Uutta ooppelia hankkimassa

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Flashball
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Joulu 2020, 21:16

Uutta ooppelia hankkimassa

Viesti Kirjoittaja Flashball »

Uutta ja uutta... (oli pakko rekisteröityä, että pääsi kirjailemaan) Kakkosautoa olen hankkimassa syystä tai toisesta ja alkoi nuoruuden Manta-kuume nostelee päätään, mutta en mä nyt niiiin vanhaa. Elikä Calibraa aloin katselee sillä silmällä kun kupeeta tahtoisi. Muinoin mulla oli -69 1900 farkkurekord ja myöhemmin D kadettikin, siinä oli ooppeliseikkailut. Rekordiin sentään rakensin transistorisytkän :lol: Nyt kuitenkin hakusessa auto, johon voi itse tehdä, siihen saa tehdä ja siihen voi yleensäkin tehdä jotain.

Aloinkin sitten jahtaamaan kulkinetta ysärin alkupäästä jolloin turbottaminen on vielä ok ja pelissä on valmiina ruiskuhilppeet. Edellisen harrastepelin kadotessa pihasta jäi kellariin uusi ahdin, kolme megasquirttia, kilometri johtoa sun muuta kilkettä jotka kaipailisi uutta ajokkia. Yksinkertainen on kaunista joten miten tuon c20ne padan kanssa on laita näissä virittelyissä?

Nyt kun saattaisi olla kiikarissa suht vähän ajettu normaaliyksilö jota alkaisi harrastaa prätkäilyn ohella...
blex84
OCF Member 2023
OCF Member 2023
Viestit: 2819
Liittynyt: 03 Syys 2007, 22:35
Paikkakunta: tyrnävä

Re: Uutta ooppelia hankkimassa

Viesti Kirjoittaja blex84 »

Vm00 saakka voi turbottaa nyt ihan luvalla ilman vtt:n päästömittauksia.
Ite yhden g astran turbottanut eli teholappu leimalle mukaan ja leima tuli
Kadett B 1.9 -70 . Volvo V70 -08
Flashball
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Joulu 2020, 21:16

Re: Uutta ooppelia hankkimassa

Viesti Kirjoittaja Flashball »

No, auto tulee olemaan maksimissaan ysäriä niin selviää helpommalla. Voipi olla uudempaakin tekniikkaa, esim ecotec. Kunhan saa laillisesti puuhastella...
Vastaa Viestiin