Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13543
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Se olis sitte oireitten perusteella ulompi vetonivel.
Paljonko ajettu?
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Avatar
ooppeli666
'Senator'
'Senator'
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Touko 2009, 14:21
Paikkakunta: Ylä-pirkanmaa

Re: Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Viesti Kirjoittaja ooppeli666 »

230tkm. Tilasin koko akselin
Insignia sports tourer a20dth
Astra h z18xe
Vectra c z18xe
Avatar
ooppeli666
'Senator'
'Senator'
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Touko 2009, 14:21
Paikkakunta: Ylä-pirkanmaa

Re: Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Viesti Kirjoittaja ooppeli666 »

Ei menny iha putkeen taas eka kasasin uudella vetoakselilla ja auto käyntiin eipä liikkunut mihinkään :D oli liian lyhyt vetoakseli ku kiristin keskimutterin oli vetänyt vaihelaatikosta ulos. Tuli sitten kasattua uudesta osasta vetonivelet vanhaan akseliin ny toimii.
Insignia sports tourer a20dth
Astra h z18xe
Vectra c z18xe
Avatar
ooppeli666
'Senator'
'Senator'
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Touko 2009, 14:21
Paikkakunta: Ylä-pirkanmaa

Re: Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Viesti Kirjoittaja ooppeli666 »

Insignia sports tourer a20dth
Astra h z18xe
Vectra c z18xe
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13543
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Mä oon asentanut aika monta gsp osaa.
1, skoda ulompivetonivel, eri huullos niim ei voinut asentaa alkuperäisellä kumella ja tarvike kumi keakti pari vuotta.
2 vanhempi skodan sisemmät vetonivelet. Boorit löysät akseliin.
3, yhdessäkään laakerissa ei vielä moittimista. Toki vain parikymppiä emännän autolla vasta ajettu.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Avatar
ooppeli666
'Senator'
'Senator'
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Touko 2009, 14:21
Paikkakunta: Ylä-pirkanmaa

Re: Insignia 2.0 cdti 2010 naksahdus

Viesti Kirjoittaja ooppeli666 »

Toiki osa oli monta senttiä liian lyhyt. Ilmeisesti tuokin osa olisi pitänyt käydä.. Noi vetoakselit vissiin käy molemmille puolille? Voimansiirtotyyppi Etuveto
Vaihteistomalli Käsivaihteisto 6-portainen, automaattisesti vaihtava
Asennuspuoli etuakseli molemminpuoleinen
Insignia sports tourer a20dth
Astra h z18xe
Vectra c z18xe
Vastaa Viestiin