OCF palaute kerhotoiminnasta

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4993
Liittynyt: 13 Loka 2010, 16:16
Paikkakunta: Kokkola

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

Vähän offropic mutta vähän takerruin tuohon sun positiiviseen palautteeseen. Ite pyrin pyöritetään suurimmaksi osaksi salibandyjoukkuetta. Eli joukkueen asiat ja seuran puolen asiat. Oon myös hoitanu pientä apuvalmennustointa toisessa joukkueessa ja pyrkiny auttamaan ja neuvomaan jos kysytään.

Ei siitä ole kukaan mitään positiivista palautetta tai kiitosta antanut ja mitä sitten? En oo näitä asioita tehny sen takia että saisin positiivista palautetta tai kiitosta vaan sitä tehdään rakkaudesta lajiin.

Negatiivista palautetta on tullut mitä on esim osaamattomuuden takia tullut mutta ei siitä oo ruvettu kiukuttelee vaan asiat kuntoon vaikka sitten opet tekemällä.

Pointti on se ettei suurin osa varmasti ymmärrä sitä työn määrää mitä kulisseissa tehdään nii ei osata kiittää siitä että hommat pyörii.

Mitä tulee positiiviseen palautteeseen niin ei sitä hirveästi kannata jatkossakaan odottaa. Suomalainen vaan on semmonen että jos homma toimii niin ei oo mitään sanottavaa, jos ei toimi niin siitä kerrotaan kaikille.

Kyselkää ihmisiltä, järjestäkää kyselyitä jne jos haluatte tietää. Mielellään anonyymisti. Ei kukaan halua omalla nimellä kertoa ettei naapuri saa tietää.
Kiial kirjoitti: 21 Marras 2020, 11:46 Hyvää huomenta vaan tännekkin. Mukava aina kuulla positiivista palautetta kerhon toiminnasta. Sitä saakin ehkä kerran kahdessa vuodessa. :peukku:

Jos jollain on jotain negatiivista palautetta minun toiminnasta olen aina sanonut että soitto vaan suoraan minulle eikä tarvii täällä julkisesti aukoa päätänsä. Muistutuksena mun numero on 0400462638 että soittoa vaan tai viestiä niin asiat alkaa luistamaan pikkusen nopeempaan.

Kivaa viikonloppua vaan kaikille! :hypocrite:
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: OCF palaute kerhotoiminnasta

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Semmosen huomasin, että viimeksi tuolla Jäsenpuolella on ollut tapahtumien jälkeen Risut ja ruusut -topic ko. tapahtumasta vuoden 2017 syyspartyjen jälkeen, jossa osanottajat on saaneet antaa palautetta tapahtumasta.

Nyt se sittemmin vaan on sitten jäänyt tai unohtunut tehdä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7423
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: OCF palaute kerhotoiminnasta

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Mää oon katsellut, että kun hallituksessa käy vaihdoksia niin jotkut vanhan jäsenen menetelmät saattavat poistua kun uudet suorittaa sitä omaa visiota miten hommaa pitäisi pyörittää?
Silloin saattaa jäädä tällainen "risut ja ruusut" tekemättä tai tapahtumakalenteri päivittämättä, kun niistä huolehti se pois jäänyt?

EDIT: Mää en tiedä onko hallituksella mitään dokumentoitua listaa mitä pitää tehdä DAY-TO-DAY operaatiossa, että myös seuraajat osaisivat tehdä saman asian ilman katkoksia? (+ sen lisäksi oman visionsa)
Sellanen TO-DO lista saattas olla tarpeen, tai ei?

En tiedä, ajattelen ääneen.
prööt
Avatar
iso.kunkku
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4468
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Kannus

Re: OCF liityin ja kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Rizla^^ kirjoitti: 22 Marras 2020, 10:08 Vähän offropic mutta vähän takerruin tuohon sun positiiviseen palautteeseen. Ite pyrin pyöritetään suurimmaksi osaksi salibandyjoukkuetta. Eli joukkueen asiat ja seuran puolen asiat. Oon myös hoitanu pientä apuvalmennustointa toisessa joukkueessa ja pyrkiny auttamaan ja neuvomaan jos kysytään.

Ei siitä ole kukaan mitään positiivista palautetta tai kiitosta antanut ja mitä sitten? En oo näitä asioita tehny sen takia että saisin positiivista palautetta tai kiitosta vaan sitä tehdään rakkaudesta lajiin.

Negatiivista palautetta on tullut mitä on esim osaamattomuuden takia tullut mutta ei siitä oo ruvettu kiukuttelee vaan asiat kuntoon vaikka sitten opet tekemällä.

Pointti on se ettei suurin osa varmasti ymmärrä sitä työn määrää mitä kulisseissa tehdään nii ei osata kiittää siitä että hommat pyörii.

Mitä tulee positiiviseen palautteeseen niin ei sitä hirveästi kannata jatkossakaan odottaa. Suomalainen vaan on semmonen että jos homma toimii niin ei oo mitään sanottavaa, jos ei toimi niin siitä kerrotaan kaikille.

Kyselkää ihmisiltä, järjestäkää kyselyitä jne jos haluatte tietää. Mielellään anonyymisti. Ei kukaan halua omalla nimellä kertoa ettei naapuri saa tietää.
Hyvä kirjoitus. Harvoinpa tuota oikeista työhommistakaan kiitosta saa. Yhen käden sormilla voi laskia parin vuoden aikana ku asiakas oikein asiasta tehen soittanu ja kiittäny hyvin tehdystä työstä. Tosin paras palaute on jossei samaa romua enää hetkeen nää pajalla 😁

Pomo kyllä muistaa kaikki kämmit 80-luvulta tähän päivään kristallinkirkkaasti 😂
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
PTT-56
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 303
Liittynyt: 20 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: OCF palaute kerhotoiminnasta

Viesti Kirjoittaja PTT-56 »

Oisko niin ,että nykyisin liian paljon foorumeita missä käydään eikä jaksa aina joka paikkaan laitella viestejä.
Vastaa Viestiin