opel omega c20xe koneella
opel omega c20xe koneella
elikkäs olen tässä jonkin aikaa ajellu tolla omegalla jossa on tosiaan toi 92 vuoden calibrasta otettu kone jossa on peltipako sarja ja vv suodatin...
Ja kysymyshän kuuluu että kumpi tulisi halvemmaksi/ olisi fiksumpi virittää tuota c20xe vai ostaa koko 3000 tekniikka. alkaa nimittäin tuo hidas kulku pikku hikjaa tympimään ja vähä ku sais potkua tuohon lisää...
Ja kysymyshän kuuluu että kumpi tulisi halvemmaksi/ olisi fiksumpi virittää tuota c20xe vai ostaa koko 3000 tekniikka. alkaa nimittäin tuo hidas kulku pikku hikjaa tympimään ja vähä ku sais potkua tuohon lisää...
Re: opel omega c20xe koneella
näin_remuz_ kirjoitti: olisi fiksumpi virittää tuota c20xe
Todennäköisesti väärässä.
Re: opel omega c20xe koneella
Jep, Jep.omega16T kirjoitti:näin_remuz_ kirjoitti: olisi fiksumpi virittää tuota c20xe
Calibra 2.0i 16v -91
Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinniJarno kirjoitti:Jos se ei ole vähäpäästöinen niin ei siihen LET:in ahdinta kannata laittaa.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Monia kuviakin olen nähnyt näistä mihin on tiputettu letti omegan keulalle kukkopillillä.Katana kirjoitti:Ei taida mahtua aivan heittämällä paikalleen, muistelen kun itse ajattelin vastaavaa aikaisempaan. Juuri tuon "helppouden" takia sitä pohdinkin.-WW- kirjoitti: Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinni
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Siis kyllähän se vähimmällä työllä sinne menee, mutta muistaakseni piti hieman lokaria koputella ja putken lähtö taisi tulla hieman huonosti. Mutta helpoinhan tuo siinä mielessä olisi että on ns. bolt-on kamaa.-WW- kirjoitti:Monia kuviakin olen nähnyt näistä mihin on tiputettu letti omegan keulalle kukkopillillä.Katana kirjoitti:Ei taida mahtua aivan heittämällä paikalleen, muistelen kun itse ajattelin vastaavaa aikaisempaan. Juuri tuon "helppouden" takia sitä pohdinkin.-WW- kirjoitti: Eipä niin, mutta helpoin ja nopein vaihtoehto ruuvata kiinni
Calibra 2.0i 16v -91
Tuollainen pamahti ensimmäisenä esiin kun laitoin hakua..
http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=511
http://opel.desteem.org/thumbnails.php?album=511
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio