C-Kadett 2.2 "Leila"
OZ Fittibaldit, leiman mukaan 80-luvulta, karvan alla 7kg painavat kappaleelta.
Ja saahan noita vielä uutenakin, mutta ovat 3-osaiset ja melko halvat.
Ebayssa näyttää olevan tuollaisia muutamat myynnissä, mutta ET ja Pulttijaot persiistä.
Taitaa olla melkeen samanlaiset kuin Futuratkin.
Compomotiven MO sarja on melko saman näköinen
ja Speedline Corsen 2010...näistä kyllä puuttuu tuo 5cm lippa
Ja saahan noita vielä uutenakin, mutta ovat 3-osaiset ja melko halvat.
Ebayssa näyttää olevan tuollaisia muutamat myynnissä, mutta ET ja Pulttijaot persiistä.
Taitaa olla melkeen samanlaiset kuin Futuratkin.
Compomotiven MO sarja on melko saman näköinen
ja Speedline Corsen 2010...näistä kyllä puuttuu tuo 5cm lippa
ettei kuitenki olis http://www.sporttiauto.com/tuotteet/aut ... /autronic/ ???telwin kirjoitti:Jassoo no se on sit MoTec...
Vectra B2 caravan
Tack Tack...Eipä Commossakaan ollut muuta kuin ihasteltavaa, todella komia kokonaisuus.
Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin
Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?
Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin
Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?
Spikey kirjoitti:Tack Tack...Eipä Commossakaan ollut muuta kuin ihasteltavaa, todella komia kokonaisuus.
Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin
Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?
harrrriilla Kemissä on.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Kerroppas mistä ostit motecin,vai saitko edukkaasti jostain käytettynä?Spikey kirjoitti:Tack Tack...Eipä Commossakaan ollut muuta kuin ihasteltavaa, todella komia kokonaisuus.
Jep eli seuraavaksi olisikin varmaan tarkoitus ruveta vaihtamaan Leilaan Hi(po)tecciä pellin alle.
Hommasin tuollaisen MoTecin M4 pro ruiskusarjan ja meinasin näin alkuun pistää sen tuon 2.2
kanssa, jotta pääsee tutustumaan hieman tuohon säätöpuoleen.
Pääseepä samalla eroon tuosta hemmetin massamittaristakin.
Myöhemmin motti todennäköisesti vaihtuukin kaikkien rakastamaan Ecotekkiin
Ps.Onkohan kenelläkään valmiita laippoja/kuvia 2.2/2.4 imusarjan laipasta, jos vaikka askartelisi imusarjan läppärungoille?
Itellekin on tuota motecin m4:sta suunnitteilla ja pinomäen kautta ois tarkoitus ottaakin tuo.
Tietäis vaan vähän tuon hintoja vertailla.
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
Omani ostin käytettynä eräästä A-Ryhmäläisestä.
Aaltosella boksit/paketit maksavat n.1500€ alkaen.(tino`s garage)
Kannattaa kysäistä myös M-Data firmasta MoTecceja, kiireitä jonkin verran vähemmän kuin Aaltosella.
http://www.yritysopas.com/tiedot/Raisio ... minen.html
Aaltosella boksit/paketit maksavat n.1500€ alkaen.(tino`s garage)
Kannattaa kysäistä myös M-Data firmasta MoTecceja, kiireitä jonkin verran vähemmän kuin Aaltosella.
http://www.yritysopas.com/tiedot/Raisio ... minen.html
Mistä pyörästä nuo ovat kotoisin? Koko? $$$?Spikey kirjoitti:Tollaset pitäis saada siihen putkien jatkeeksi.
[url]http://i67.photobucket.com/albums/h315/ ... 020509.jpg[/URL] [url]http://i67.photobucket.com/albums/h315/ ... 020510.jpg[/URL] [url]http://i67.photobucket.com/albums/h315/ ... 020512.jpg[/URL]
Miksiköhän nuo muuten on niin halpoja?
Mikä "vika" on noissa moottoripyörän läppiksissä?
laita vaikka kuvia ja hinta -> backmanmeister[ät]gmail.comVille kirjoitti:Tiedä noitten läppisten vioista, mutta mullakin on samannäköinen paketti, ei identtinen mutta kuiteski Se muuten voipi vaihtaa omistajaa, jos jollain on pakottava tarve
GT -69 | Kadett B LS -68 | ex. Kadett C coupé 16v |
Kumit Katuun ilta ohi, Leila edelleen elossa
6kierrosta kumeja ja 1kpl sulaneita tyhjäkäyntimoottoreita köyhempänä.
...jotain muutakin pientä tapahtunut
Sisustaa hieman siivottu ja penkeiksi tulivat OLDschool kupit ja 4-piste vyöt(ainakin toistaiseksi)
Talvi valmistelut aloitettu kuivattamalla sisämatot ja hitsaamalla 2 paikkaa, takasisälokareihin.
Samalla tuli veistettyä muutama tuki vöiden kiinnityksille.
koteloihin pitäisi öljyt uittaa, niin sitten saa talvi tulla.
Lisäksi puskurista otettiin muotti, samoin kuin etulokareista.
voi sitten huoletta pyyhkäistä jäiseen penkkaan
6kierrosta kumeja ja 1kpl sulaneita tyhjäkäyntimoottoreita köyhempänä.
...jotain muutakin pientä tapahtunut
Sisustaa hieman siivottu ja penkeiksi tulivat OLDschool kupit ja 4-piste vyöt(ainakin toistaiseksi)
Talvi valmistelut aloitettu kuivattamalla sisämatot ja hitsaamalla 2 paikkaa, takasisälokareihin.
Samalla tuli veistettyä muutama tuki vöiden kiinnityksille.
koteloihin pitäisi öljyt uittaa, niin sitten saa talvi tulla.
Lisäksi puskurista otettiin muotti, samoin kuin etulokareista.
voi sitten huoletta pyyhkäistä jäiseen penkkaan