Mitkä tulpat?

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Avatar
Krynx
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1883
Liittynyt: 23 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Ala-Temmes

Re: Mitkä tulpat?

Viesti Kirjoittaja Krynx »

omega16T kirjoitti:Noi boschit voit vipata vuoren yli norjaan...ne ei sovi kuin.......no nyt ei kyl tuu mieleen kyl mikään :lollis:
Itsellä ei ole mitään huonoa sanottavaa bosheista. Ascovainaan "uuteen" myllyyn koitin ensin bilteman kalliimpaa mallia :lollis: Ja kuten arvata saattoi ne oli silkkaa paskaa. Jostain nurkasta lojuvasta kannesta ruuvasin kuinka lie vanhat bossit tilalle ja ajoin niillä useamman tuhatta km ongelmitta. Bömerissäkin ollut yli 20tkm boschit ja mitään vikaa ole niissä vielä huomannut :o
BMW 525tds -99, BMW 316 -86, Opel Omega B 2.5td karvanaamari
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3996
Liittynyt: 29 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli / Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

Jep.. no Briskit nyt on mitä on :)
regno toisella foorumilla kirjoitti:Ocf:än penkityspäivillä Toijalan autosähkössä Harisen Seppo meinasi käydä kimppuun, kun joku onneton mainitsi sanan brisk, mutta malttoi mielensä ja piti tulpista 30min oppitunnin
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: Mitkä tulpat?

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Krynx kirjoitti:
omega16T kirjoitti:Noi boschit voit vipata vuoren yli norjaan...ne ei sovi kuin.......no nyt ei kyl tuu mieleen kyl mikään :lollis:
Itsellä ei ole mitään huonoa sanottavaa bosheista. Ascovainaan "uuteen" myllyyn koitin ensin bilteman kalliimpaa mallia :lollis: Ja kuten arvata saattoi ne oli silkkaa paskaa. Jostain nurkasta lojuvasta kannesta ruuvasin kuinka lie vanhat bossit tilalle ja ajoin niillä useamman tuhatta km ongelmitta. Bömerissäkin ollut yli 20tkm boschit ja mitään vikaa ole niissä vielä huomannut :o
Oli mullakin tossa yhdessä mulle tulleessa xe:ssä boschit ja hyvin toimi varmaan reilun kymppitonnin. Vaihdon yhteydessä ostin sit orggikset. Noita pimenemisiä on vaan tapahtunut juuri boschin kohdalla, niin mulla kuin tutuillakin ihan moottorin malliin ja merkkiin katsomatta. Ei ne nyt varmaan mitään ihan paskoja sinällään ole kun suurimmassa osassa toimii hyvin mut joihinkin ne ei vaan näköjään sovi. Ne on vähän kuin tää soneran netti että toimii moitteitta muuten mut tietyt ohjelmat :oops: kyykkää tän täysin :roll:
Todennäköisesti väärässä.
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3996
Liittynyt: 29 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli / Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

Näinpä.. ja sitten monet turbokoneita virittelevät sanoo että NGK:t pitää kiertää kaukaa, pimenevät melkein heti. Eli jos kaksi valtamerkkiä on aivan paskoja niin mitäs sitä sitten ostaa :-? No mä olen ostanut Densoja kun en niistä ole lukenut tai kuullut mistään mitään pahaa.. ja hyvin on toimineet, tosin niin toimi NGK:tkin (sekä Boschit yhtä satsia lukuunottamatta). Biltemastakin olen yhdet Eyquemit ostanut ja nekin toimi ihan hyvin :roll:
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Simo kirjoitti: No mä olen ostanut Densoja kun en niistä ole lukenut tai kuullut mistään mitään pahaa..
Itekkin kuullu noista pelkkää hyvää. Omasta mielestä champion on kaikista parhaan mallinen, niitä ei vaan saa juurikaan mistään.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin