IRCn parhaimmistoa

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
J.Toivanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 10609
Liittynyt: 08 Elo 2005, 20:41
Paikkakunta: Kontiomäki

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja J.Toivanen »

Aina ei kaikkea kannata kirjoitella, edes leikillään.

Voineet vanhemmat kiitelllä :hammer:
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
jarksi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3463
Liittynyt: 12 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja jarksi »

Undertaker kirjoitti:#pulina (42) [136716]

*Eduvantaan jumitus*

Onkohan nyt hyvä fiilis :-D

Aisssaaattana. :D Mahtaa jolppia harmittaa.. :D
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:

www.puustikki.fi
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja ata »

ihan "vahingossa" joo oli tehnyt sen haitan... kaikenmaailman idiootteja sitä onkin. sitten ihmetellään miksi on viruksia sun muita tai miksi koneet ja verkot toimivat hitaasti kun joku ihan huvikseen rikkoo niitä.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Zeppie
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 168
Liittynyt: 27 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli, Otava

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja Zeppie »

#mikseri (2611) [32448]
<wolfram_> mutta faijan entisen bändin basisti oli repäissyt hienosti jollain hääkeikalla minkä olivat soittaneet kirkossa
<wolfram_> istuivat siinä alttarin takana odottamassa että hääpari saapuu
<wolfram_> sitten kun basisti näki morsiamen se kuiskasi kitaristille jotta "mä oon nussinut tuota muijaa"
<wolfram_> ja välissä oli mikki auki
- Vectra C wagon 2.0T -04, BSR 2
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Noi on kyl koomisia kun aina sattunut isän tutun kaimalle tjsp.
-RK-
'Senator'
'Senator'
Viestit: 802
Liittynyt: 12 Touko 2005, 01:02
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja -RK- »

http://ircquotes.fi/?136939
<shAsur> oltiin viime perjantaina menossa baariin automaatin kautta, siinä jonossa jotkut sitten alko rähisemään ja joku päätti tönästä teemu selännettä ku se seiso sen edessä
<shAsur> teemu siinä sitte käänty ympäri ja sano vähän kovemmalla äänellä niille rähinöitsijöille: "nyt jätkät loppu se riehuminen tai mä nostan ton ja kaks seuraavaa automaattii tyhjäks ja ette saa käteistä"
<shAsur> oli kaverit aika hiljasta poikaa sen jälkeen.
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2802
Liittynyt: 25 Huhti 2005, 19:19
Paikkakunta: asdfadfsdasfafdsd

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

-RK- kirjoitti:http://ircquotes.fi/?136939
<shAsur> oltiin viime perjantaina menossa baariin automaatin kautta, siinä jonossa jotkut sitten alko rähisemään ja joku päätti tönästä teemu selännettä ku se seiso sen edessä
<shAsur> teemu siinä sitte käänty ympäri ja sano vähän kovemmalla äänellä niille rähinöitsijöille: "nyt jätkät loppu se riehuminen tai mä nostan ton ja kaks seuraavaa automaattii tyhjäks ja ette saa käteistä"
<shAsur> oli kaverit aika hiljasta poikaa sen jälkeen.
Sen version jonka mä olen kuullut niin ton heitti Aki-Petteri Berg.
Avatar
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Viestit: 4979
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kokkola
Jäsennumero: 2729

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja tuikki »

nuhapumppu kirjoitti:
-RK- kirjoitti:http://ircquotes.fi/?136939
<shAsur> oltiin viime perjantaina menossa baariin automaatin kautta, siinä jonossa jotkut sitten alko rähisemään ja joku päätti tönästä teemu selännettä ku se seiso sen edessä
<shAsur> teemu siinä sitte käänty ympäri ja sano vähän kovemmalla äänellä niille rähinöitsijöille: "nyt jätkät loppu se riehuminen tai mä nostan ton ja kaks seuraavaa automaattii tyhjäks ja ette saa käteistä"
<shAsur> oli kaverit aika hiljasta poikaa sen jälkeen.
Sen version jonka mä olen kuullut niin ton heitti Aki-Petteri Berg.
Mummun veli on aikanaan tehnyt vähän saman jutun, mutta kyse oli makkaroista silloin... tanssilavalla oli makkarakoju ja jonossa oli seuraavana ollu heppu alkanu soittamaan suutansa. Niilo oli tuumannut, että jos ei naamailu lopu niin hän ostaa kaikki makkarat mitä on tarjolla. Naamailu jatkui ja kun tuli Niilon vuoro niin hänpä totes myyjälle, että ostaa kaikki, kylmät ja kuumat, makkarat mitä löytyy. Myyjä tietenkin ihmeissään, että eihän niin voi tehdä ja kutsunut omistajaa paikalle. Omistaja oli vain tyynesti todennut, että jos Niilo haluaa ostaa makkarat, Niilolle myydään makkarat. Loppu suunsoitto siihen.
Ja kohta joku takertuu just tuohon, että oli mummun veli, mutta oon sen verran usealta sukulaiselta kuullut tämän tarinan ja aina samanlaisena versiona, niin ite ainakin uskon näin käyneen.
Avatar
shoon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 574
Liittynyt: 02 Tammi 2006, 13:44

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja shoon »

nuhapumppu kirjoitti:
-RK- kirjoitti:http://ircquotes.fi/?136939
<shAsur> oltiin viime perjantaina menossa baariin automaatin kautta, siinä jonossa jotkut sitten alko rähisemään ja joku päätti tönästä teemu selännettä ku se seiso sen edessä
<shAsur> teemu siinä sitte käänty ympäri ja sano vähän kovemmalla äänellä niille rähinöitsijöille: "nyt jätkät loppu se riehuminen tai mä nostan ton ja kaks seuraavaa automaattii tyhjäks ja ette saa käteistä"
<shAsur> oli kaverit aika hiljasta poikaa sen jälkeen.
Sen version jonka mä olen kuullut niin ton heitti Aki-Petteri Berg.
Joo ja on tuosta tainut olla eri versioita, joissa on ollut Olli Jokinen tai Mika Salo tai pari muuta, jolla nyt rahaa voisi olla. Ehkä tämä kuvastaa juttua parhaiten:
http://ircquotes.fi/?131244
<@oeblink> ilmeisesti evankeliumien kirjoitus on luonteeltaan sellaista, että voidaan pitää epätodennäköisenä sitä, että ne olisi keksittyjä
<@Tiberian> itse pidän niiden totuusarvoa samana kuin ircquotejen
<@Tiberian> eli on tapahtunut jotain vähän sinne päin tai on toivottu jotain tapahtuvan, niin on kirjoitettu se totena
Avatar
sepu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 963
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:03
Paikkakunta: Kiikka

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja sepu »

<Supervisor> no tulipaha eile sit käytyä maistelee M3
...
<@Monty-> sudittelitko
<Supervisor> en yrittänyt, pito irtos jossain kohal ku se lähti kunnol kiskomaan
<@Monty-> tuli varmaan samanlainen fiilis ku mulla aikoinaan päiväkodissa ku asentelin pc:itä
<@Monty-> kattelin ympärilleni ja tiesin pään sisälläni et mul on varmasti isoin muna koko porukasta :lol:


<rjv> joskus muinoin kun punkkarit oli vielä uus juttu ni oli joku sellanen astunu sporaan ni pikku poika oli säikähtäny ja huutanu VOI VITTU HAMMASPEIKKO
<rjv> oli jääny jätkä seuraavalla pysäkillä
Kuva
Avatar
mimmix
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3441
Liittynyt: 08 Kesä 2005, 02:26

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja mimmix »

http://ircquotes.fi/?136901

<@BaariMizu> "Koko nänniä imevä lääkäri -tapaus on käsittämätön. On käsittämätöntä että lääkäri yrittää kertoa asian olevan lääketieteellisesti perusteltu.
<@BaariMizu> Vielä omituisempaa on, että joku täällä puolustelee lääkäriä. Hei miehet, mitä tekisitte jos urologi imaisisi heppiänne tarkistaakseen tuleeko eritettä."
<@saavi> Kohan ei jätä kesken.
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: IRCn parhaimmistoa

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

msg (6) [137001]

x: Hahah! Mullapas hieno suoli.
y: okei?
x: niiku siis oli koulus sählyturnaukset, no maikka sitte lähti jonnekki opettajienhuoneeseen, anto kuitenki pillin et meiä pitäs itte alottaa matsit. No, pari erää siin pelattii ja olin vaihdos, sit alko pierettää iha hulluna... :P Rupesin hiljallee päästää ulos vähän kaasuja "huomaamattomasti" lähti sellanen vinkasu näyttämönreunaa vaste ni pelit lähti käyntii :D Meinas hajottaa
Vastaa Viestiin