läppärungot + jarrutehostin

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
reiskaar
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Touko 2004, 03:00

läppärungot + jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja reiskaar »

Onnistuuko alipaineen hankinta läppärunkojen imusarjasta? Tiedän että vanhassa cih-koneen misabin tekeleessä taitaa olla yhdessä kurkussa alipaineletkulle lähtöliitin (sisäkierre). Haittaako tämä liitäntä kyseisen sylinterin seosta? Saako tarpeeksi vakuumia?

Nyt ois kysymys c20xe:stä ja melko varpisti direct to head -läppärunkopaketista;

http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/vau ... ious-types

Myös kokemukset ko. sarjasta ovat erittäin tervetulleita. Ja spekulaatiot toimivuudesta tapered throttle bodies - sarjoihin nähden, yleinen laatu jne... Mutta tuo vakuumi on tärkeä huolenaihe :roll:
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Re: läppärungot + jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja omega16T »

reiskaar kirjoitti:Tiedän että vanhassa cih-koneen misabin tekeleessä taitaa olla yhdessä kurkussa alipaineletkulle lähtöliitin (sisäkierre). Haittaako tämä liitäntä kyseisen sylinterin seosta?
Ei häiritse kun otat sen alipaineen tosiaan vain yhdeltä sylinteriltä. Toinen vaihtoehto on tehdä plenum josta sitten lähtö tehostimelle. Jos tuntuu ettei alipainetta riitä tarpeeksi esim. kaupunkikäytössä niin voit tehdä myös lisäsäiliön sinne takaiskuventtiilin ja tehostimen väliin.
Todennäköisesti väärässä.
reiskaar
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 895
Liittynyt: 12 Touko 2004, 03:00

Re: läppärungot + jarrutehostin

Viesti Kirjoittaja reiskaar »

onko kellään kokemuksia näistä QED motorsportin satseista, että onko kelvollista laatua?
Vastaa Viestiin