Omega B 97 2.5 -> B234E

Keskustelua tekniikan vaihdoista
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2847
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: Omega B 97 2.5 -> B234E

Viesti Kirjoittaja Keme »

Puhutaankin tyyppihyväksynnästä eikä mistään katsastuksen höpöhöpötestistä.
JEEEEEEEEEEEEE!
Avatar
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 4422
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Omega B 97 2.5 -> B234E

Viesti Kirjoittaja ?! »

Katos,täällä on saman suuntaisia ajatuksia voimanlähteestä Omegaan kun itselläkin.
Mua ei niinkään kiinnosta tuo katsastus tai sen vaikeus,vaan ihan fyysisesti tuon koneen sopiminen Omegaan.
Koneenkorvat joutuu varmaan tekemään ja muutakin,mutta lähinnä toi öljypohja ja apulaitteet sekä kytkimen säveltäminen...mulla olis tuossa 2.0 16v moottorilla oleva Omega pihassa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 3617
Liittynyt: 28 Kesä 2007, 07:14

Re: Omega B 97 2.5 -> B234E

Viesti Kirjoittaja Sämä »

http://www.driftworks.com/forum/drift-c ... oject.html
Siinä jonkun projekti asiasta
im trying to get the 2.016v 4 pot omega sump on as its RWD, by cutting the top off the saab sump and the omega then swapping them over it may just work, ill let you know. but then i have a mate at work who does ally welding for peanuts which will help loads.
iv had to cut quite a bit off the sump to get it to fit
Öljypohja ja koneenkorvat täytynee itse tehdä.

En tiiä onko tästä tiedosta mitään iloa, mutta ainakin tuon uudemman 9-3 (b208) kytkinlevy tuntu olevan samalla boorituksella kuin R25. Sattu levy ja laatikko olemaan sattumalta rinnakkain niin tuli huvikseen kokeiltua.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Vastaa Viestiin