B20NHT säätö-kyssäri

Keskustelua Opeleiden virittämisestä.
soap95
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 67
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Haulla ei tuntunut löytyvän eli onko tietoa että missä voisi vähän "säädättää" B20NHT inkkua (2015). Lähinnä haluaisin pois tuon älyttömän viiveen kun polkaisee esim. ohitukseen. Entinen etanoli-saappi ei paljon ihmetellyt. Tässä vajaa 30 heppaa vähemmän ja melkein sama vääntö, mutta ero on valtava. Merkkihuollossa sanoivat että ihan normaali. Vetoa kyllä riittää ihan ok sitten kun heräilee. Onkohan jotain euro 6 kotkotuksia? Olen kookletellut, mutta lähinnä löytyy A20NHT-versioon. Ei tähän suorasuihkuun. Tehtaan viimeisimmät päivitykset on ajettu ecuun ja vaihteiston softaan, ei apua. Muuten auto pelaa loistavasti, joten en oikein usko vikaankaan. Joku kertoi että jossain testissäkin moittineet laiskaa heräämistä. Onko Opel-puolella vastaavia softa-harrastajia kuin Saab-harrastajissa?
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
soap95
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 67
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Kiitos tiedosta :D
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
soap95
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 67
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Eipä ollut M Lampisella vehkeitä tähän :x
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Avatar
StarBreakeR
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 1626
Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nokia

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja StarBreakeR »

Minulta löytyisi vehkeet, muttei ole hetkeen aikaa opetella uutta ecu ympäristöä kun hieman venyy nykyisetkin projektit ajanpuutteen johdosta.
Saattaisin nuota paikallisesti lainailla jos pakottava tarve on päästä ecua sorkkimaan.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
soap95
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 67
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Ok. Tein diilin ecutampereen kanssa. Pitäisi tiistaina tyrkätä Quantumin Vauxhall-softa sisään. Toivottavasti ohjauspyörä ei vaihdu oikealle :lol:
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
soap95
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 67
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Ei vaihtunut ratti oikealle, mutta kaasupoljin koki uudelleenheräämisen :lol: Tämmönen sen olisi pitänyt jo tehtaalta olla. Tulee melkein kyynel silmään ja saappi-ajat mieleen 8)
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Avatar
iso.kunkku
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4468
Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
Paikkakunta: Kannus

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja iso.kunkku »

Millaset lukemat tuli?
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
soap95
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 67
Liittynyt: 10 Marras 2019, 12:34

Re: B20NHT säätö-kyssäri

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Maltilliset 288hp ja 461nm. Enemmän haettiin kaasun polkaisuun parempaa reagointia ja sitäkin saatiin :lol:
Vakiona mietti turhan kauan esim. tiukempaan ohitukseen lähtiessä :D Kuitenkin vakionakin 250hp ja 400nm.
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Vastaa Viestiin