B20NHT säätö-kyssäri
B20NHT säätö-kyssäri
Haulla ei tuntunut löytyvän eli onko tietoa että missä voisi vähän "säädättää" B20NHT inkkua (2015). Lähinnä haluaisin pois tuon älyttömän viiveen kun polkaisee esim. ohitukseen. Entinen etanoli-saappi ei paljon ihmetellyt. Tässä vajaa 30 heppaa vähemmän ja melkein sama vääntö, mutta ero on valtava. Merkkihuollossa sanoivat että ihan normaali. Vetoa kyllä riittää ihan ok sitten kun heräilee. Onkohan jotain euro 6 kotkotuksia? Olen kookletellut, mutta lähinnä löytyy A20NHT-versioon. Ei tähän suorasuihkuun. Tehtaan viimeisimmät päivitykset on ajettu ecuun ja vaihteiston softaan, ei apua. Muuten auto pelaa loistavasti, joten en oikein usko vikaankaan. Joku kertoi että jossain testissäkin moittineet laiskaa heräämistä. Onko Opel-puolella vastaavia softa-harrastajia kuin Saab-harrastajissa?
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Kiitos tiedosta
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Eipä ollut M Lampisella vehkeitä tähän
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
- StarBreakeR
- OCF Member 2022
- Viestit: 1626
- Liittynyt: 24 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Nokia
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Minulta löytyisi vehkeet, muttei ole hetkeen aikaa opetella uutta ecu ympäristöä kun hieman venyy nykyisetkin projektit ajanpuutteen johdosta.
Saattaisin nuota paikallisesti lainailla jos pakottava tarve on päästä ecua sorkkimaan.
Saattaisin nuota paikallisesti lainailla jos pakottava tarve on päästä ecua sorkkimaan.
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Ok. Tein diilin ecutampereen kanssa. Pitäisi tiistaina tyrkätä Quantumin Vauxhall-softa sisään. Toivottavasti ohjauspyörä ei vaihdu oikealle
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Ei vaihtunut ratti oikealle, mutta kaasupoljin koki uudelleenheräämisen Tämmönen sen olisi pitänyt jo tehtaalta olla. Tulee melkein kyynel silmään ja saappi-ajat mieleen
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
- iso.kunkku
- OCF Member 2024
- Viestit: 4472
- Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
- Paikkakunta: Kannus
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Millaset lukemat tuli?
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Re: B20NHT säätö-kyssäri
Maltilliset 288hp ja 461nm. Enemmän haettiin kaasun polkaisuun parempaa reagointia ja sitäkin saatiin
Vakiona mietti turhan kauan esim. tiukempaan ohitukseen lähtiessä Kuitenkin vakionakin 250hp ja 400nm.
Vakiona mietti turhan kauan esim. tiukempaan ohitukseen lähtiessä Kuitenkin vakionakin 250hp ja 400nm.
Ex. Insignia 2,0T 4x4 2015
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018
Nyk. Insignia GS Innovation 2,0T 4x4 2018