Edellinen tankkaus yhä 5,0aa.
Uusi termari ei ole tullut, joten eberi puhkuu edelleen turhan pitkiä aikoja.
Koska satunnainen vikavalon polttelu jatkui jälkihehkun aikana ja muistiin jäi hehkulaitteen geneerinen vikakoodi P1635, tuumasin vaihtaa ne hehkut.
Olin vaihtanut hehkut n. 13 vuotta sitten, yhden 770tkm ja loput kolme 740tkm sitten.
Koska kasasin ne silloin alumiinitahnan ja momenttiavaimen kanssa, en ollut kovin huolissani osien irtoamisesta kannesta.
Moottori kuumaksi, ahtoputki pois ja kylmäspraytä hehkuun ja jokainen lähti in effect rannemomentilla.
Minkä taaksensa jättää, sen edestään löytää toteutui kerrankin positiivisella tavalla

Kylmänä vanhojen hehkujen vastukset oli ihan järkevissä rajoissa - mutta voi olla että kuumana tilanne on eri, tai ovat rappeutuneet sen verran että varsi hehkuu mutta kärki ei kunnolla, tms.
Muistaakseni ostin ne hehkut silloin GM Marmorilta - pois purkaissa vanhin näkyi olevan Berü Germany ja kolme muuta Bosch France valmistamaa - no tilalle meni neljä identtistä Boschia - paitsi tällä kertaa Boschin laatikosta

No oli mikä oli, auto seisottua yön kympin pakkasessa se lähti lämmittämättä kuin palmun alta ja vikavalo loisti poissaolollaan.
(Alle kaksi viikkoa ajetulla akulla ja 500Km motissa olleilla hehkuilla pitäisikin kyllä olla massiivinen ilmavuoto tai muuten oikein kunnolla p*skana että ei lähtisi).