Tänään sain kirjallisen raportin paikasta, josta auto ostettu uutena. Seuraavaksi huoltoneuvojan raportti:1,2sorsa kirjoitti: ↑02 Syys 2022, 21:08Jos noin pitkälle menee niin oliko opel assistancen kautta hinaus? Jos oli niin kai kysytty sijaisauto?Ronttu kirjoitti: ↑02 Syys 2022, 14:54Maanantaina ilmottivat että viikon päästä merkkihuollossa ehtivät katsomaan mikä vikana.1,2sorsa kirjoitti: ↑27 Elo 2022, 14:01Kerro kun selviää.Ronttu kirjoitti: ↑27 Elo 2022, 13:55 Vanhempien 55 tkm ajettu Crossland jätti tielle. Lähti hinausautolla myyjäliikkeen pihaan.
Raporttia odotellessa. On ihan susia. Omassa Mokassa kaikenlaista aikoinaan, uutena oli ostettu ja viimesenpäälle huollettu ajallaan. Mokan ongelmat alko alle 50 tkm kohdalla.
Oma veikkaus olisi tuo eb2 perusmoottorin jakohihna ongelma.
"Tässä vianmäärityksen lopputulos ja vikakoodit.
Jakohihna murentunut ja öljysihti tukkiintunut.
Vikakoodit: P15A1 Moottoriöljyn paine liian pieni
P15A8 Moottoriöljyn paine liian pieni."
Eli kyseessä siis 55 tkm ajettu ja ajallaan huollettu Opel Crossland.
Tämä liike huoltaa Opel merkkiä joka teki vianselvityksen, mutta ei ole enään Opel jälleenmyyjä (oli ennen), eivätkä hoida asiaa tuon enempää, siis takuuhommia tai vastaantuloa.
Kustannusarvio: 2447,94 euroa.
Lähetin spostia vanhempieni puolesta LänsiAutoon. Katsotaan mitä tapahtuu.
Ymmärtääkseni faija otti hinauksen vakuutusyhtiön kautta. Spostiin kirjasin että nyt 11 päivää olleet ilman autoa.