Insignia roiskeläpät

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
AnttiH
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 08:52
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Insignia roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja AnttiH »

Onkos kukaan viritellyt opc-line Insigniaan roiskeläppiä? Sellaisia kun ei ilmeisesti koskaan ole valmistettu tuotantoon asti. Saako esim. Insigniaan tarkoitetut läpät hyvin istumaan jotenkin modaamalla?
Avatar
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6208
Liittynyt: 18 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Pöpilä
Viesti:

Re: Insignia roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Sama kiinnostaisi täälläkin kun on jo ihan hyvin kiveniskemää helmoissa...
Jani R
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 43
Liittynyt: 29 Helmi 2016, 20:44
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Insignia roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja Jani R »

Viime joulukuulta lainattu kirjoitukseni:

Nyt on kuraläpät paikallaan.
Kotitiellä joka on hiekoitettu niin kivien kolina pelleissä loppui ja meno hiljeni mukavasti.
Nyt suolatulla tiellä ajellessa huomasin kyljen pysyvän puhtaampana. Alareunaan jää enään kuraa, kun sitä oli ennen ovenkahvojen alapinnoissakin...
Tuntuu ettei takaikkunaan kerääntyisi niin paljoa lunta kun ennen.
Takaa piti vähän muotoilla julkisivupinnasta opc helman tasalle ja edessä nostaa niin ylös kun sai ja alareunasta siististi pokkausta pitkin lyhentää 1-2cm.
Alle laitoin kiveniskuteipin, ettei maali kulu heti puhki.
Hiukan epäilyttää maalin pysyminen läpissä vaikka on muovitartunnat alla ja maaliin joustoa laitettu...
Koska tulee se kynnys johon läpät jää.
Ainakin omaan silmään sopii.
http://aijaa.com/aFVjvF

Tämän päivän tilanne liki vuosi ja yli 30tkm jälkeen: Läpät ovat paikallaan. Kyljet ovat pysyneet paljon siistimpinä. Läppien pinataan on tullut hiusmurtumia taipuvalta kohdalta helman juuresta kun läppä on ottanut rotvalliin kiinni. Vauriot kyljissä vähentyneet. Painepesurilla pesua kestää, eikä ole maali lähtenyt hilseileen. Aluksi meinasin laittaan paikalleen ilman maalausta mutta näytti niin silmiinpistävältä että maalasin autonvärillä. Musta -> valkoinen

-Motonetistä hain läpät (POWERFLOW ROISKELÄPÄT MALLI 1 40-1281)
-Sovitus, leikkaus, sovitus, leikkaus, asennus ja irroitus.
-Pinnan hionta ja puhdistus.
-Muovitartuntamaali
-Beige pohjamaali sivuilmaruiskulla, kuivuttua kevyt hionta p600 paperilla.
-Automaalaamosta inkun valkoista pintamaalia "sopivalla joustolla ja lakalla" ruiskulla pintaan.
-Sitten asennus, peltiä vasten olevalle pinnalle laitoin kiveniskuteipin.

Olen tykännyt, ainut kompromissi on kuinka pitkän läpästä tekee -> kuinka helposti ottaa korkeissa rotvalleissa kiinni...
AnttiH
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 59
Liittynyt: 22 Maalis 2008, 08:52
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Insignia roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja AnttiH »

Kiitos tiedosta! Täytyy käydä ostamasaa läpät ja ruveta askartelemaan.
JuhaT
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 184
Liittynyt: 14 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tampere, Finland

Re: Insignia roiskeläpät

Viesti Kirjoittaja JuhaT »

Jaahas, itellä tämä prokkis kanssa edessä.

Hankintapaikkavinkkejä läppäaihioista kellään, kun tuota em. mallia ei enää motonetin valikoimissa ole?
Tech2 Opel/Saab operoinnit, koodien selvittelyt ja moduulien ohjelmoinnit yms.. MDI, OpCom, CarProg
Vastaa Viestiin