Cruzeen letkulämmitin kiertovesipumpulla
Cruzeen letkulämmitin kiertovesipumpulla
Hommasin Qtherm 1500 W, Arctic Auto letkulämmittimen, ja huomasin että lämmittimen letkulähdöt ovat liian pienet, ja päältä katsoessa en huomannut muita jäähdytys letkulähtöjä moottorissa jotka kävisivät Qthermiin, miten siis olette ratkaisseet asian?, onko rintapellissä valmista läpivientiä sisä lämppärin johdolle?.
- Ballantines
- OCF Member 2018
- Viestit: 247
- Liittynyt: 12 Loka 2008, 18:50
- Paikkakunta: Savonlinna
Re: Cruzeen letkulämmitin kiertovesipumpulla
Letkulämmitin laitetaan yleensä lämmityslaitteen kennolle menevän letkun väliin. Yleensä rintapellissäkin on läpimeno reikiä josta menee auton johtoja sisään ja rintapellistä löytyy ne lämppärin kennolle menevät letkutkin.
Vikakoodien luku Tech2
Vectra B 2.0 CD Automaatti -99 *** Omega B 2.5 V6 Automaatti -00 *** Vectra C 2.2 direct -05
Vectra B 2.0 CD Automaatti -99 *** Omega B 2.5 V6 Automaatti -00 *** Vectra C 2.2 direct -05
Re: Cruzeen letkulämmitin kiertovesipumpulla
Joo rintapellistä löytyi läpivientipaikka, tuo letkulämmitin ei olekkaan sopiva, koska letkulähdöt on liian pienet, autossa on nuo kennojen letkut huomattavasti isommat, ja jos silti laittaisi jollain "viritelmällä" väliin niin saattaisi toimia kiertoa heikentävästi, katselin defan lähes vastaavaa siinä on sopivat vaihdettavat letkulähdöt, tosin ei ole kiertovesipummppua, ja teholtaan huomattavasti heikompi!.
Re: Cruzeen letkulämmitin kiertovesipumpulla
Katso TT-Thermoashift69 kirjoitti: ↑21 Loka 2023, 10:08 Joo rintapellistä löytyi läpivientipaikka, tuo letkulämmitin ei olekkaan sopiva, koska letkulähdöt on liian pienet, autossa on nuo kennojen letkut huomattavasti isommat, ja jos silti laittaisi jollain "viritelmällä" väliin niin saattaisi toimia kiertoa heikentävästi, katselin defan lähes vastaavaa siinä on sopivat vaihdettavat letkulähdöt, tosin ei ole kiertovesipummppua, ja teholtaan huomattavasti heikompi!.
Löytyy 500/1000/1500W tehoisia ja ovat kiertovesipumpulla.
Mulla oli kolme talvea 1000W 1.9 dieselissä ja oli aivan "päällikkö" laite
Yli 20 asteen pakkasessa parin tunnin lämmitys ja moottorin lämmöt oli yli 40 asteista ennen käynnistystä. Ei edes hehkun valo ehtinyt välähtää, kun oli kuin kesällä olisi pistänyt käyntiin.
OpCom + VCDS: vikakoodi@gmail.com