K Astra Intellink temppuilee

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Teukkaveli
'Agila'

Re: K Astra Intellink temppuilee

Viesti Kirjoittaja Teukkaveli »

Iso kiitos Kirvehiselle & kumppaneille vinkeistä!
Itse juuri varasin ajan viikon päähän huoltoon ja samalla tuohon näytön vilkkumisongelmaan tiedustelin ratkaisua. Metroautolla eivät olleet kuulleetkaan moisesta ongelmasta. En siis elätä suurta toivoa että tulisi kuntoon saatikka halvalla. Jos ei, niin palaan ottamaan vinkeistänne vaarin.
Heikki
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Tänään alkoi itselläni näyttö temppuilemaan. Vähän kerkesi suru tulla puseroon, että tietää kallista keikkaa Länsiautoon. Sitten ajattelin googlata asiaa ja täällä olikin kohtalotovereita. Nyt lähden kokeilemaan samalla Aliexpress linjalla tätä näytön vilkkumista /toimimattomuutta.

Olin ~6kk sitten huomannut näytön oikean puolen "särisevän" heikosti ja toisiaan tänään koko näyttö vilkkui kuin valot ilotalossa.
Astra K Sports Wagon 2017
Teukkaveli
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Teukkaveli »

Juu ei tullut merkkiliikkeeltä muuta kuin diagnoosi "näyttö rikki". Pari sataa meni vikakoodien lukuun ja 700 e määräaikaishuoltoon. Eipä tarvii tuolla enää asioida, kallein merkkihuolto mitä olen tavannut. Ja siis Länsiauto kans kyseessä.
Liityn jonon jatkoksi aliexpressiin.
Heikki
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Heikki »

Nyt on näyttö vaihdettu ja kaikki toimii niin, kuin pitääkin. Hankalin osuus oli niiden kahden piuhan irrotus, kun missään videossa ei näy millainen klipsi pitää piuhoja kiinni. Lisäksi piti ottaa hopeanvärinen lattakaapeli vanhasta näytöstä uuteen, sitä ei tullut uuden näytön mukana.
Ainoa ero näiden näyttöjen välillä on vanha oli mattapintainen ja tämä uusi on kiiltäväpintainen. Uusi vaikuttaa hivenen kirkkaammalta, kuin vanha.
Astra K Sports Wagon 2017
Vastaa Viestiin