1.6-2.0 OHC koneen viritys

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
OoppeliKorsa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 26 Touko 2019, 15:44

Re: 1.6-2.0 OHC koneen viritys

Viesti Kirjoittaja OoppeliKorsa »

Onkos täällä kokemusta c20ne hammaspyörä adapterista? Joskus kuulin että joku tällääsen väsänny. Eli siis adapteri jolla saa moniurahihnapyörän kiinni kiilahihnapyörän hammaspyörään.
Ascona c 2.0 ja Kadett b coupe 2.0 -(z)-
OoppeliKorsa
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 26 Touko 2019, 15:44

Re: 1.6-2.0 OHC koneen viritys

Viesti Kirjoittaja OoppeliKorsa »

Onkos täällä kokemusta c20ne hammaspyörä adapterista? Joskus kuulin että joku tällääsen väsänny. Eli siis adapteri jolla saa moniurahihnapyörän kiinni kiilahihnapyörän hammaspyörään.
Ascona c 2.0 ja Kadett b coupe 2.0 -(z)-
Avatar
JNN
OCF Tapahtumavastaava
OCF Tapahtumavastaava
Viestit: 4213
Liittynyt: 25 Loka 2008, 09:52
Paikkakunta: Lempäälä
Jäsennumero: 3208

Re: 1.6-2.0 OHC koneen viritys

Viesti Kirjoittaja JNN »

Ei nyt ihan kysymykseesi vastaa, mutta uusia moniurahihnapyöriä c20ne:hen näkyy olevan vielä tarjolla https://aeromotors.fi/kataloog/opel/vec ... 183;s12071
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Avatar
JNN
OCF Tapahtumavastaava
OCF Tapahtumavastaava
Viestit: 4213
Liittynyt: 25 Loka 2008, 09:52
Paikkakunta: Lempäälä
Jäsennumero: 3208

Re: 1.6-2.0 OHC koneen viritys

Viesti Kirjoittaja JNN »

Minkä kokoiset pakokanavat C20NE/X20SE kannessa mahtaa olla? Pakosarja siis suunnitella ja primääriputken halkaisijaa mietin. Tiiviste ja irtokansia olis kotona ja ite toisaalla ni ei pääse mittaamaan, eikä löytynyt hakemallakaan
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Vastaa Viestiin