Talvihuollossa moottoriin tuli kiinaveivit,Arp kannenpultit, jäykemmät venttiilinjouset ja kanteen huolto sekä kevyt porttaus.
Kansi vielä työnalla, kellari öljypohjan liimausta vailla kasassa.
Ahdin päivitetty LPS HX43 malliksi, pakopesäksi jäi vanha. Nykyisillä 64/67 siivillä todellinen tuotto +750hv.

Ahtoputkilähtöön tällä kertaa kokeillaan tuollaista valukikkaretta.

Todennäköisesti saa muokata myös ahtoputkea.
Kytkimessä kulumaa,Levyyn vaihdettiin uudet palat,pääsee taas toivottavasti pari kautta.
Perän käytin osina ja valkkasin paksuimmat kitkalevyt omista romppeista ja muokkasin M5 perän shimmistä hiukan esijännitystä.
Kardaani alkaa olla väljä jouston kohdalta, BMW merkkinen aihio hommattu.
Jarrutehostin/pääsylinteri paketin vaihdoin Subarun Impreza STI versioon.Sylinterin päähän tein säädettävän tuen jottei paketti notku jarruttaessa.Tälle oli kriteereinä vain toimivuus

Pääsylinterissä riittää vara isommillekin jarruille, jonkinlainen jarrupäivitys alkaa olla aiheellinen.
Kannen ku saa voi kasata roinat paikoilleen ja homma alkaisi olla ihan hyvällä mallilla.
Kesä lähenee kovaa vauhtia.