Kansalla jano, joko olet laittanut jakoon?pete8r4 kirjoitti:pistätkö mullekkin ni voin jakaa ne tänne kansan nähtäväks jos luvan annat. pete8r4[at]ydin.reaktio.net
Dbilas Flowtec imusarja +muuta virittelyä
Onkos nää ohjeet jo netissä kuvien kanssa saatavilla vai saisko näitä yksityisesti sähköpostiin?!MarkoP kirjoitti:etummainen imuputki eli se joka menee putsarilta syylärin päälle.. en tosin koskaan mittaillut alipaineita, mutta se näytti selkeästi pieneltä ja vaihdoin siihen paksumman putken jonka vein syylärin sivusta suoraan maskin taakse.
Lisäksi ilmanputsarin kotelon katossa oli äänenvaimennin tötterö / kartioputki venturilla jonka sai pois ihan ottamalla.. se antoi selkeästi imuääniä lisää.
putsari alkoi paskoittumaan tasaisemmin kun viistotin sisääntulo reijän. Aiemmin putsari paskottui pelkästään pieneltä alueelta.. ei vaikuta tehoihin.
Suurin muutos tuli läppiksen porttauksella (läpän muotoilu + läppäakselin kavennus + venturin jouhennus / poistin venturista sen kuristuksen pikkuavauksilla)
Läppis rempan jälkeen sain oikein muijalta kiitosta kun autosta tuli paljon terhakkaampi.
niitä tyhjäkäynnin reikiä kannattaa pyöristellä, mulle tuli sellanen pikkulintu ilmiö konehuoneeseen kun ilma pyörteili reikien suulla tietyssä kaasun asennossa =)
yllä olevilla hommilla kulutuskin tippui muutaman desin.
-Kiitos.
Kansa vaatii kuvia/ohjeitawiquel kirjoitti:Onkos nää ohjeet jo netissä kuvien kanssa saatavilla vai saisko näitä yksityisesti sähköpostiin?!MarkoP kirjoitti:etummainen imuputki eli se joka menee putsarilta syylärin päälle.. en tosin koskaan mittaillut alipaineita, mutta se näytti selkeästi pieneltä ja vaihdoin siihen paksumman putken jonka vein syylärin sivusta suoraan maskin taakse.
Lisäksi ilmanputsarin kotelon katossa oli äänenvaimennin tötterö / kartioputki venturilla jonka sai pois ihan ottamalla.. se antoi selkeästi imuääniä lisää.
putsari alkoi paskoittumaan tasaisemmin kun viistotin sisääntulo reijän. Aiemmin putsari paskottui pelkästään pieneltä alueelta.. ei vaikuta tehoihin.
Suurin muutos tuli läppiksen porttauksella (läpän muotoilu + läppäakselin kavennus + venturin jouhennus / poistin venturista sen kuristuksen pikkuavauksilla)
Läppis rempan jälkeen sain oikein muijalta kiitosta kun autosta tuli paljon terhakkaampi.
niitä tyhjäkäynnin reikiä kannattaa pyöristellä, mulle tuli sellanen pikkulintu ilmiö konehuoneeseen kun ilma pyörteili reikien suulla tietyssä kaasun asennossa =)
yllä olevilla hommilla kulutuskin tippui muutaman desin.
-Kiitos.
MB W201 190D OM605 powered with Holset
- caravan16v
- 'Senator'
- Viestit: 444
- Liittynyt: 19 Maalis 2005, 15:07
- Paikkakunta: jkl