Dbilas Flowtec imusarja +muuta virittelyä

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
JLP
'Senator'
'Senator'
Viestit: 323
Liittynyt: 22 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja JLP »

pete8r4 kirjoitti:pistätkö mullekkin ni voin jakaa ne tänne kansan nähtäväks jos luvan annat. pete8r4[at]ydin.reaktio.net
Kansalla jano, joko olet laittanut jakoon?
PJR
OCF Member 2015
Viestit: 1279
Liittynyt: 10 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PJR »

en ole saanut..kuvia :(
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2830
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Kuvat nettiin niin kaikki halukkaat pääsee tiirailemaan, eikä tarvitse lähetellä kaikille.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
blueberry05
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 131
Liittynyt: 07 Heinä 2005, 16:41

Viesti Kirjoittaja blueberry05 »

jeah ja ohjeet kanssa
wiquel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 486
Liittynyt: 28 Huhti 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja wiquel »

MarkoP kirjoitti:etummainen imuputki eli se joka menee putsarilta syylärin päälle.. en tosin koskaan mittaillut alipaineita, mutta se näytti selkeästi pieneltä ja vaihdoin siihen paksumman putken jonka vein syylärin sivusta suoraan maskin taakse.

Lisäksi ilmanputsarin kotelon katossa oli äänenvaimennin tötterö / kartioputki venturilla jonka sai pois ihan ottamalla.. se antoi selkeästi imuääniä lisää.
putsari alkoi paskoittumaan tasaisemmin kun viistotin sisääntulo reijän. Aiemmin putsari paskottui pelkästään pieneltä alueelta.. ei vaikuta tehoihin.

Suurin muutos tuli läppiksen porttauksella (läpän muotoilu + läppäakselin kavennus + venturin jouhennus / poistin venturista sen kuristuksen pikkuavauksilla)
Läppis rempan jälkeen sain oikein muijalta kiitosta kun autosta tuli paljon terhakkaampi.

niitä tyhjäkäynnin reikiä kannattaa pyöristellä, mulle tuli sellanen pikkulintu ilmiö konehuoneeseen kun ilma pyörteili reikien suulla tietyssä kaasun asennossa =)

yllä olevilla hommilla kulutuskin tippui muutaman desin.
Onkos nää ohjeet jo netissä kuvien kanssa saatavilla vai saisko näitä yksityisesti sähköpostiin?!

-Kiitos.
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viestit: 985
Liittynyt: 14 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

wiquel kirjoitti:
MarkoP kirjoitti:etummainen imuputki eli se joka menee putsarilta syylärin päälle.. en tosin koskaan mittaillut alipaineita, mutta se näytti selkeästi pieneltä ja vaihdoin siihen paksumman putken jonka vein syylärin sivusta suoraan maskin taakse.

Lisäksi ilmanputsarin kotelon katossa oli äänenvaimennin tötterö / kartioputki venturilla jonka sai pois ihan ottamalla.. se antoi selkeästi imuääniä lisää.
putsari alkoi paskoittumaan tasaisemmin kun viistotin sisääntulo reijän. Aiemmin putsari paskottui pelkästään pieneltä alueelta.. ei vaikuta tehoihin.

Suurin muutos tuli läppiksen porttauksella (läpän muotoilu + läppäakselin kavennus + venturin jouhennus / poistin venturista sen kuristuksen pikkuavauksilla)
Läppis rempan jälkeen sain oikein muijalta kiitosta kun autosta tuli paljon terhakkaampi.

niitä tyhjäkäynnin reikiä kannattaa pyöristellä, mulle tuli sellanen pikkulintu ilmiö konehuoneeseen kun ilma pyörteili reikien suulla tietyssä kaasun asennossa =)

yllä olevilla hommilla kulutuskin tippui muutaman desin.
Onkos nää ohjeet jo netissä kuvien kanssa saatavilla vai saisko näitä yksityisesti sähköpostiin?!

-Kiitos.
Kansa vaatii kuvia/ohjeita :whack: :worship: :yes:
MB W201 190D OM605 powered with Holset
Avatar
caravan16v
'Senator'
'Senator'
Viestit: 444
Liittynyt: 19 Maalis 2005, 15:07
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja caravan16v »

onko kukaan saanut kuvia kyseisestä aiheesta.kiinnostusta riittää kun sais kuvia!!!!!!!!!!!
Vastaa Viestiin