-93 gt:hen let tekniikka

Keskustelua tekniikan vaihdoista
tuning81
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 59
Liittynyt: 18 Joulu 2005, 19:50

-93 gt:hen let tekniikka

Viesti Kirjoittaja tuning81 »

eli onnistuuko tällainen homma kun toiset tuntuu olevan sitä mieltä että ei ja toiset sanoo et onnistuu ja mites kun tekniikka on -92 calista???
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5468
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Kyllä onnistuu hienosti, V6 vertailuautoksi eli alusta&jarrut sellaista vastaavaksi. Tuo LET moottorin C-tyypitys riitti johonkin -96 saakka eli ei ole väliä minkä vuotinen tekniikka on.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
tuning81
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 59
Liittynyt: 18 Joulu 2005, 19:50

gt

Viesti Kirjoittaja tuning81 »

jarrut on eteen tbo calista ja taakse b vectrasta eli noilla varmaan onnistuu
Avatar
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 5468
Liittynyt: 15 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Turbo/V6 etujarrut on samat. B Vectran takajarruista en tiedä mutta calicha92 nimimerkillä oli myydään osiossa ainakin V6 A Vectran takanavat ja jarrut myynnissä, menee heittämällä nykyiseen taka-akseliisi. Ja nykyinen takasatulasikin kelpaa koska se on sama kaikissa levyjarrullisissa etuvetoisissa.

Ja nykyiset takajarrut sulla on jo samat kuin V6 mallissa(halk. 260mm) erona vain pulttijako, eli jos et halua jakoa vaihtaa jätät nykyiset takajarrut jos se vaan konttorille kelpaa.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Vastaa Viestiin