Vanhoja SuperSalon autoja
- Asco-vainaa
- 'Senator'
- Viestit: 310
- Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:34
- Paikkakunta: Tamperkele
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 3519
- Liittynyt: 01 Maalis 2002, 02:00
- Paikkakunta: Keskellä Uuttamaata
Ja sekin auto tuhoutui Alastarossa jokunen vuosi takaperin-Petsku- kirjoitti:Tai oikeestaan se meni niinpäin et Chevyn tekniikan päälle vaihdettiin vaan Ferrarin lasikuitukoppaAsco-vainaa kirjoitti:On sitä näköjään pitäny Ferrareihinki vaihtaa Chevyn koneita.
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Tuskin tommoset koneet nyt kuitenkaan romulavalle menee edes kannuksessa.Juho M-P kirjoitti:http://www.geocities.com/baltiss/320turbo.html
Tuon bemarin entinen kone on edelleen Kannuksessa, tuon kyseisen pajan nurkassa. Ellei ole päätynyt romulavalle...
-
- OCF Member 2016
- Viestit: 3569
- Liittynyt: 19 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
Muuten hyvä mut paikka oli KEMORA Satuin itse vielä näkemään livenä tilanteen kun Schroderus ja Lempinen ottivat kontaktia ja Esan "Ferrari" paiskaantui seinään. Aikoinaan tuosta tuhoutuneesta "Ferrarista" oli Schroderuksen nettisivuilla kuviakin, mutta nyt en kyllä niitä löytäny sieltä uutisarkistosta.kumimuumi kirjoitti:Ja sekin auto tuhoutui Alastarossa jokunen vuosi takaperin-Petsku- kirjoitti:Tai oikeestaan se meni niinpäin et Chevyn tekniikan päälle vaihdettiin vaan Ferrarin lasikuitukoppaAsco-vainaa kirjoitti:On sitä näköjään pitäny Ferrareihinki vaihtaa Chevyn koneita.
Oltiin Alastarossa kerran samassa kisassa. Mutta vanha keltainen Manta vaan oli nopeampi. Olikohan vuonna 2003???Realsanta kirjoitti:Audi V8 Quattro
Jarmo Kyllönen
Moottori Audi 5-cyl 10V Turbo n.600 hv (pohajutuu IMSA-koneeseen).
Mahdollisesti alunperin Audin tehdastiimin kilpa-auto DTM luokasta 1980-luvun lopusta
Autolla voitettin SuperSaloon SM 1999, 2001
Itselläni on VHS nauhaa Alastarolta kun ajettiin yhdessä samaa kisaa. Itse ajoin silloin vielä Cityllä ja Mantassa oli tuolloin 4.0 Mantzel kampuralla kone josta Harisella jarrutettiin 396hv. Eli ihan kohtuulliset lukemat vapari CIH koneelle. Auto oli tuolloin juuri maalattu vihreä keltaiseksi ja oli nätti kuin sika pienenä.Hezzu kirjoitti:Nostetaas vanha topikki esiin.
Löytyisikö kellään videomateriaalia tuosta Petteri Lindströmmin mantasta?
Ja jos vielä sananen tuosta Audi V8:sta, eli autohan on omaa sukuaan audi 200:n, joka tietenkin pohjautuu audi 100:een. Näissähän sitä riviviitosia käytettiin ja ovat melkein sama autokin, keula eroaa eniten V8:ssa nuista 100:sta ja 200:sta. A8 taas on kokonaan oma mallisarjansa ja eroaa selvemmin pienemmistä A-sarjoista.
Ja siksi sinne tuo R5-kone on laitettu että on hiukan kokemusta audilla ollut tuon koneen viilaamisesta nuille tehoille, ehkä kasistakin olisi saanut nuo tehot irti mutta huomattavasti vaikeammin.
Ja siksi sinne tuo R5-kone on laitettu että on hiukan kokemusta audilla ollut tuon koneen viilaamisesta nuille tehoille, ehkä kasistakin olisi saanut nuo tehot irti mutta huomattavasti vaikeammin.