Pidempi ykkönen ja tiuhempi perä F16cr-lootaan?

Voimansiirron paranteluun liittyvää keskustelua
Jiska
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 102
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Mäntsälä/Iisalmi

Pidempi ykkönen ja tiuhempi perä F16cr-lootaan?

Viesti Kirjoittaja Jiska »

Missä lootassa ykkönen on 3,42 ja missä 3,55? www.opel-infos.de -osotteessa lukee 3,55 kohdalla "Eigenschaften: ab MJ89,5" - ei jymmärrä.

Oletteko värkkäilleet vielä pidempiä ykkösiä kuin 3,42? Mistä rattaista olette kehiä ottaneet irti? Ykkösen-kakkosen väli sais olla vielä lyhämpi.

Käykö F10/F13:n 4,18 perä tohon F16 lootaan?
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori
Viestit: 4317
Liittynyt: 04 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja madi »

ei käy
pitää olla F16-F20 laatikoista ne rattaat jos haluu semmosii
Avatar
janne75
'Senator'
'Senator'
Viestit: 545
Liittynyt: 28 Elo 2005, 21:37
Viesti:

Viesti Kirjoittaja janne75 »

3.42 f16cr laatikossa ja 3.55 f16wr laatikossa.

Aika pitkät ne vaihteen välit on ainakin kilpakäytössä.
Saisi ykkönen olla suunilleen sama kuin vakio kakkonen ~2-2.5 Vitonen suora ja 2,3,4 sinne väliin.
Jiska
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 102
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Mäntsälä/Iisalmi

Viesti Kirjoittaja Jiska »

3,0 pintaan ku sais ykkösen ni hyvä olis. WR:n 3,94 perällä (4,18 ei siis käyny?) CR-loota olis muuten ok miulle.
Vastaa Viestiin