Vectra GTS 2.2dti myyty

Esittele Opel-projektisi tai autosi
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Vectra GTS 2.2dti

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Sori Ot, mut pakko laittaa.
Gts03 kirjoitti:Onpa osaammattomia korjaajia, mulla kans katkes se pultti menin hakee nelipyöräsuuntauksesta niin oli laittanut kaiken kuntoo samana päivänä, muistaaksen tuli hintaa säätöineen/osineen 150€ Homman hoiti RS-superhuolto konalassa :yes:
Kannattaa olla tarkkana ton paikan nelipyörä suuntauksen kanssa, mun ja veljen autot säätivät nimittäin ihan V*tuilleen. Siinä meni sit tonnin edestä takarenkaita kun herrat eivät osannet säätää noita suoraksi ja kuitenkin väittivät näin tehneensä.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

G.T.S kirjoitti:Sori Ot, mut pakko laittaa.
Gts03 kirjoitti:Onpa osaammattomia korjaajia, mulla kans katkes se pultti menin hakee nelipyöräsuuntauksesta niin oli laittanut kaiken kuntoo samana päivänä, muistaaksen tuli hintaa säätöineen/osineen 150€ Homman hoiti RS-superhuolto konalassa :yes:
Kannattaa olla tarkkana ton paikan nelipyörä suuntauksen kanssa, mun ja veljen autot säätivät nimittäin ihan V*tuilleen. Siinä meni sit tonnin edestä takarenkaita kun herrat eivät osannet säätää noita suoraksi ja kuitenkin väittivät näin tehneensä.
Ihan OT kans, mut eikös näistä töistä saa suuntauspaperit joista olis saattanu jotain huomata? en minä siis mistään mitään tiedä mutta joka kerta oon ite saanu paperin
Gts03
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Gts03 »

Ei se väittäminen riitä pitää saada faktaa :director: Se on ihan omaa hölmöyttä jos ei osaa vaatia/pyytää suuntauslappua siitähän se ois selvinnyt, mä sain laput ja oli kulmat ok eikä ole kulunut yhtään enempää sisä/ulkoreunoista. Onks se niin et jos madaltaa aivan per..leesti niin ei niitä takarenkaita saa suoraan millään saa korjata jos väärässä.

Edit: mulla oli otettu huomioon että madallettu kun mainitsin asiasta heille, no joka puljusta voi joskus tulla huono kokemus :yes:

Ja kyllä se kannattaa olla ihan joka liikkeessä tarkkana, ainakin mä jos jotain vaihdatan liikkeessä pyydän vanhat osat itelle :D
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Gts03 kirjoitti:Ei se väittäminen riitä pitää saada faktaa :director: Se on ihan omaa hölmöyttä jos ei osaa vaatia/pyytää suuntauslappua siitähän se ois selvinnyt, mä sain laput ja oli kulmat ok eikä ole kulunut yhtään enempää sisä/ulkoreunoista. Onks se niin et jos madaltaa aivan per..leesti niin ei niitä takarenkaita saa suoraan millään saa korjata jos väärässä.
Menee nyt OTks, mut pakko kommentoida eli mun autoa oli madallettu reilusti ja veljen farkkua vain se 40mm h&rän jousilla. Molemmista saatiin laput jonka Mukaan kaikki oli ok ja näillä lapuilla autot myös muutoskatsastettiin. Myöhemmin tämä kuluminen huomattiin ja asiaa alettiin selvittämään. Totuus oli et kulmat oli säädetty ilman et oli otettu huomioon madallusta. Ja väittivät vielä ettei kulmia voi enempää muka säätää ja heillä laitteet huollossa. Tämän jälkeen ajettiin autot toiseen liikkeeseen jossa kulmat säädettiin aivan kuntoon. Tämän jälkeen en ole tuossa liikkeessä sionut kuneivät soiton jälkeen ottaneet vastuuta kuluneista renkaista.
Taikl
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Taikl »

G.T.S kirjoitti:
Gts03 kirjoitti:Ei se väittäminen riitä pitää saada faktaa :director: Se on ihan omaa hölmöyttä jos ei osaa vaatia/pyytää suuntauslappua siitähän se ois selvinnyt, mä sain laput ja oli kulmat ok eikä ole kulunut yhtään enempää sisä/ulkoreunoista. Onks se niin et jos madaltaa aivan per..leesti niin ei niitä takarenkaita saa suoraan millään saa korjata jos väärässä.
Menee nyt OTks, mut pakko kommentoida eli mun autoa oli madallettu reilusti ja veljen farkkua vain se 40mm h&rän jousilla. Molemmista saatiin laput jonka Mukaan kaikki oli ok ja näillä lapuilla autot myös muutoskatsastettiin. Myöhemmin tämä kuluminen huomattiin ja asiaa alettiin selvittämään. Totuus oli et kulmat oli säädetty ilman et oli otettu huomioon madallusta. Ja väittivät vielä ettei kulmia voi enempää muka säätää ja heillä laitteet huollossa. Tämän jälkeen ajettiin autot toiseen liikkeeseen jossa kulmat säädettiin aivan kuntoon. Tämän jälkeen en ole tuossa liikkeessä sionut kuneivät soiton jälkeen ottaneet vastuuta kuluneista renkaista.
kyllähän ne laput on syytä pyytää ku auton käyttää suuntauksessa. multa sai kaikki muut kulmat oikeiksi, paitsi taka camberit ja etu camberitkin jäi vain vähän matkan päähän oikeista arvoista koska bilsteinin tolpassa oli liian pienet kiinnitysreijät niin ei saanu tarpeeksi sääjettyä (olisivat kyllä alkaneet poraamaan reijät isommiksi, tuntityönä tietenkin, nii sanoin ettei tarvi ku niin lähellä oikeaa kuitenki :lol: )
tässä nyt ku aloin miettimään, niin miten ne voi kulmat säätää niin, ettei ota huomioon madallusta? renkaissahan on kuitenkin kiinni ne tunnistimet jonka mukaan ne kulmat säätää ja näkee millilleen missä asennossa ne renkaat on? tuskin oletusarvoissakaan niin suurta eroa on? omissa suuntaus arvoissa oli käytetty näköjään vm.05 opc gts vectran arvoja
edit. tulipa valeheltua, eli camberitkin oli näköjään oikein, just ja just ohje rajojen sisäpuolella
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Taikl kirjoitti: nii joo ja tuli nuo kesärattaatki jo äske pyöräytettyä alle :roll:
Ja näyttipä ne livenä hyvältä ko oli autoki vimosen pääle puhas! :wink:
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Taikl
'Senator'
'Senator'

pistetäämpä työkoneesta taas pari kuvaa näytille. perjantaina yritin rovaniemeltä ettiä keltasta kalvoa että ois saanu sumareitten päälle vetää, mutta eipä sitäkään tietenkää täältä saa.
Irmscherin maski opelin logolla ois vielä hakusessa, ja varmaan tässä lähiaikoina pitäs koittaa päästä tuonne auton moottorinohjaukseen käsiksi jos sieltä muutama ekstra hevonen löytyis
Kuva
Kuva
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

multa löytyy Irmscherin maskiin se opel logo ja sen pohja jos jostain tulee maski vastaan ilman merkkiä.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Gts03
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Gts03 »

Perhana näyttää hyvältä toi lentokorkeus, mun pitäs käydä kans heittää h&r -40mm jouset alle, odottelee tos vieres :food: toi etulipan maalaus tekee ihmeitä 10+ :yes:
papuusi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja papuusi »

Gts03 kirjoitti:Perhana näyttää hyvältä toi lentokorkeus, mun pitäs käydä kans heittää h&r -40mm jouset alle, odottelee tos vieres :food: toi etulipan maalaus tekee ihmeitä 10+ :yes:
Komppaan! Pakko kyllä laittaa itekin samaiset jouset tilaukseen.
ex: Vectra C GTS 2.0t -04, Astra G 1.6 16V -99
Taikl
'Senator'
'Senator'

papuusi kirjoitti:
Gts03 kirjoitti:Perhana näyttää hyvältä toi lentokorkeus, mun pitäs käydä kans heittää h&r -40mm jouset alle, odottelee tos vieres :food: toi etulipan maalaus tekee ihmeitä 10+ :yes:
Komppaan! Pakko kyllä laittaa itekin samaiset jouset tilaukseen.
ei muutako tilauksiin vaan. eilen otettiin taas vähän pohjakosketusta ja pohjapanssari otti taas aika pahasti kipeää. pitää alkaa joku alumiininen suoja kehittään vissii. ei siinä sitten mitään, tänää ajelin tuolla maakunnissa taas maantiellä, vauhtia n.90km/h ja oli sitten tie vähän routinu enkä huomannu tarpeeksi ajoissa että ois ehtiny hiastaa, nii kummatki etuvanteet meni sitten solmuun. tai eipä sitä kieroutta ees silmällä nähny, mutta ratissa kyllä tuntuu. vein vanteet tänää suoristukseen ja huomenna pitäs saada pois. toivottavasti niistä vielä suorat saa
Taikl
'Senator'
'Senator'

eipä saanu vanteita tänään, joutuu vähä hitsaamaanki :lol:
Taikl
'Senator'
'Senator'

mistähän tätä kannattis alkaa äänieristämään, meinaa alkaa tuo rengasmeteli käymää jo vähä hermon päälle. oiskohan ovien vuoraamisesta mitää hyötyä? mitähä äänieristettä tuohon hommaan kannattis käyttää
Taikl
'Senator'
'Senator'

viimekuussa tuliki rapia 6000km ajoa ja eilen se sitten losahti :lol: välijäähytin oli osunu johonki ja taittunu ja rupes vuotamaan aika pahasti ahtopaineita pihalle. tänään purin välijäähyttimen keulalta pois ja huomenna pitää käyä kysymyssä pystyykö sitä enää hitsaamaan kasaan vaiko suosiolla uus välijäähy laittaa.
pitänee alkaa joku kunnon alumiini pohjapanssari kehittelemään että kestää vähä pohja kosketuksia ottaa, vai saakohan näihin ihan valmista jostaki?
pari rengastaki pitäs uusia, osaako täällä porukka suositella jotaki rengasta mikä ois "hyvä". mitään conttinenttaaleja en rupea ainakaa laittaa, sen verran suolasen hintasia näky olevan
Taikl
'Senator'
'Senator'

eipäs se välijäähy ollukkaa osunu mihinkään, vaan jäätyny viimetalvena. ollu vissii pikkusen reippaammin kondessio vettä ku päässy noin jäätymään vesi ja sen takia oli vähä jäähyyn tullu uusia muotoja. niin ainaki jäähytin korjaaja väitti että oli käyny. egr:räki sano ittesä irti viikolla, saatiin onneksi leivottua kahesta rikkinäisestä egrusta yks ehyt ja taas toimii -(z)-
Vastaa Viestiin