DTC B0958 3A: Parking Assist Rear Sensor Left Corner Circuit Incorrect Component Installed
DTC B0961 01: Parking Assist Rear Sensor Right Corner Circuit Short to Battery
Eli paskan myivät
Kyllähän niiden pitäs napsahtaa, niin että ei lähde vetämällä irti. Oisko hiekkaa yms. välissä, jos ei mene pohjaan asti?cm-cali kirjoitti:Itse vaihtelin anturin takakulmaan tänään eikä ruvennut toimimaan mutta jäi mietityttämään että eikö liittimen pitäisi napsahtaa kiinni parkkitutkaan niin ettei se lähde pelkästään kohtuullisella voimalla vetämällä irti?
Pitää koittaa sitten vielä paineilmaa jos napsahtais.harri kirjoitti:Kyllähän niiden pitäs napsahtaa, niin että ei lähde vetämällä irti. Oisko hiekkaa yms. välissä, jos ei mene pohjaan asti?cm-cali kirjoitti:Itse vaihtelin anturin takakulmaan tänään eikä ruvennut toimimaan mutta jäi mietityttämään että eikö liittimen pitäisi napsahtaa kiinni parkkitutkaan niin ettei se lähde pelkästään kohtuullisella voimalla vetämällä irti?
cm-cali kirjoitti:Itse vaihtelin anturin takakulmaan tänään eikä ruvennut toimimaan mutta jäi mietityttämään että eikö liittimen pitäisi napsahtaa kiinni parkkitutkaan niin ettei se lähde pelkästään kohtuullisella voimalla vetämällä irti?
Edelsikö tuota puskurin irroitus tms. toimenpide, että sait ruuvarilla liittimet lukittumaan? Itse tuikkasin yhdellä kädellä tutkat kiinni liittimiin sieltä lokarin välistä ja voi tietty olla etteivät menneetkään tarpeeksi syvälle..cm-cali kirjoitti:Mulla tuli kuntoon kun autto ruuvarilla liitintä lukittumaan. Sitten käytti virtoja jolloin vielä herjasi "huolla parkkitutka" mutta tutka lähti toimimaan ja sen jälkeen ei tullut ilmoitusta toimimattomuudesta.