Statics kirjoitti:Ihan vaan btw missä päin pirkanmaata asustelet? oon meinaan saattanu muutaman kerran autos nähdä tääläpäin.. ja mitä sitä autosta tehdä hyvännäköstä jos on hyvännäkönen kuski
Niin no en tie ookko nähny, mä asun tuo parkanos... Ikaalisis mun auton on ainaki voinu nähdä... töiden takia... Joo no kauneus on katsojan silmäs
Mikä auto sul on?
Statics kirjoitti:Ihan vaan btw missä päin pirkanmaata asustelet? oon meinaan saattanu muutaman kerran autos nähdä tääläpäin.. ja mitä sitä autosta tehdä hyvännäköstä jos on hyvännäkönen kuski
Niin no en tie ookko nähny, mä asun tuo parkanos... Ikaalisis mun auton on ainaki voinu nähdä... töiden takia... Joo no kauneus on katsojan silmäs
Mikä auto sul on?
-95 omega, mut sitä tuskin oot nähny kun 3kk päästä vasta täytän 18 et ei oo tota korttii viä
Joo, tuli kännyyn ilmotus uudesta postista, mutta ku en vaan pääse lukemaan niitä ennenkun kaveri käy viikonloppuna säätämässä tätä konetta Ja kaikenlisäks työkiireet pitää meikäläisen tehokkaasti erossa tietokoneen äärestä, eli kerkee vaan tällee iltasella olemaan täsä....mutta mä koitan saada toimimaan.....
Kromilista on ja pysyy, kun viimeinkin tuollasen maskin sain..ja sivuvilkkuja oon miettinyt että pitäs tilata tummat, perästä vois kai merkin ottaa pois, jos vaan ei reikiä jää? Muut merkithän siitä melkei onki jo pois..ja Irmcsher merkki tuli jäädäkseen
Tuohon Vectraan ei kannata paljoa lisätä, komea tollasena, sivuvilkut vois vaihtaa ja merkit pois. Jos jotain enään muuttaisin olisi se vanteet, mutta ne ovat niin makuasia. Jos tuollaisista tykkää niin sitten ei mitään enään.
Ei ole mikään teiniräpellyksen näkönen.