Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Todella matala ja leveillä aluilla varustettu b-omega sedan tuli vastaan Seinäjoen suunnasta Ylistaron suuntaan tuos ilta kuuden jälkeen. Aivan ku joku olis morjestellu jos en väärin kattellu.
Toissapäivänä perjantaina siinä yhden hujakoilla Kirkkonummen Citymarketin parkkipaikalla valkoinen Cascada. Ja tänään sunnuntaina sama Cascada Kirkkonummen Cittarin kiertoliittymässä (tuskin niitä kovin montaa Kyrsälässäkään on)...
Opel - miehille jotka eivät tarvitse jatketta...
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
---Viitanen Racing---
---Pussihousu Fan Club---
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
C1 Vectra Oulun motarilla, keulasta kontinluukkuun musta ja kyljet/takapuskuri hopea ja oranssit rajaukset+tarroja, jonkinverran madallettu ja ilmeisesti orkkisalut alla jos oikein kerkesi ohi mennessä katsoa
Kuuden maissa tikkurilassa opc h astra merkitön takaboxi
Opel Astra G 1.6 16v -03 EX
Opel Vectra B2 2.0 DTi -00 EX
Opel Vectra B2 2.0 DTi -00 EX
Autotekin pihassa Astra G Coupe rumalla takaspoilerilla.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Klaukkalassa tänään klo 17 tipun keltainen c kadetti ja tuntia myöhemmin ajeltiin peräkkäin viininpunaisen B omegan kanssa, josta nyt ei oikeen muuta havaintoa kuin irmelin maski.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Keljon liikenne ympyrässä matala musta/vihree b2 omega leveillä vanteilla joskus 21 aikoihin...
vihreä 4D Rekord työpaikan parkkipaikalla toissapäivänä(köhän?)
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Vaaralassa bongaillut useastikin valkoisen G Astran mustilla yksityiskohdilla. Erittäin maukas peli.
Ja tänään oli hieno violetti B omega parkissa (y)
Ja tänään oli hieno violetti B omega parkissa (y)
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
veikkaisin että on se mun exä... jossain sielläpäin liikkuu nykyjäänenne kirjoitti: Ja tänään oli hieno violetti B omega parkissa (y)
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Tänään oli joku mies rouvansa kanssa portsan k-kaupalla vihreällä fastra bertone cabriolla. Kateeks käy kun saa tuollasella painaa menemään kesäisellä kelillä 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Tummansininen B Senator ajeli ohi, kun olin kävelyllä pojan kanssa päivällä, Kuorevedellä. Nimimerkkiä en tiedä, mutta nimen tiedän tuolta facen puolelta. 
Voi hyvinkin olla, että isäukko ajeli, mäntässä päin asustelee
zoomer on tällä foorumilla nimimerkki...
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
Tunnustan!seeklima kirjoitti:Tummansininen B Senator ajeli ohi, kun olin kävelyllä pojan kanssa päivällä, Kuorevedellä. Nimimerkkiä en tiedä, mutta nimen tiedän tuolta facen puolelta.
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Nimeltä tiedän, kun on kaksi yhteistä FB-kaveria. Toinen on koulukaverisi ja toinen taitaa olla J_J2.zoomer kirjoitti:Tunnustan!seeklima kirjoitti:Tummansininen B Senator ajeli ohi, kun olin kävelyllä pojan kanssa päivällä, Kuorevedellä. Nimimerkkiä en tiedä, mutta nimen tiedän tuolta facen puolelta.juu koulukavereiden kanssa oltiin Hallinportin museossa kevätretkellä. En tiedä tunnetko minua Facen puolelta kun Ruoveteläiseltä kaverilta ton risteilijän ostin parisen viikkoa takaperin