Tenox kirjoitti:Oliko Manta nelivaloin ja takavalojen välissä Irmscherin logo? Ei takaspoikkaa ja juuri maalatun näköinen. Aika hieno oli kyllä, itse bongasin moisen seitsemän jälkeen länsiporissa, kun olin töihin menossa.
Mantaanhan ei missään nimessä saa laittaa minkäänlaista spoileria!
Nelivaloista en tiedä kun oli parkissa ja tulin "takaa". En ole sata varma irmelin logosta, mutta muistaakseni ei ollut spoikkaa. Katseeni kiinnittyi merkkihavainnon jälkeen tohon nettiosotarraan... juu juu se tärkein
Energian parkissa usein. Ja on Irmscherin lätkä takavalojen välissä ja nelivalot. Ja juurinkin maalatun näkönen, nätti peruspunainen.
Tenox kirjoitti:Oliko Manta nelivaloin ja takavalojen välissä Irmscherin logo? Ei takaspoikkaa ja juuri maalatun näköinen. Aika hieno oli kyllä, itse bongasin moisen seitsemän jälkeen länsiporissa, kun olin töihin menossa.
Mantaanhan ei missään nimessä saa laittaa minkäänlaista spoileria!
Nelivaloista en tiedä kun oli parkissa ja tulin "takaa". En ole sata varma irmelin logosta, mutta muistaakseni ei ollut spoikkaa. Katseeni kiinnittyi merkkihavainnon jälkeen tohon nettiosotarraan... juu juu se tärkein
Olisko ollut relexin vectra ristiinantiellä...tosin sillä ajeli joku blondi. Keulan ilme näytti kyllä hyvälle tausta peilistä eikä kuskikaan vänkäreineen olleet yhtään pöllömmän näköisiä .
Beeascona kirjoitti:
Eikä muuten äkikseltään arvaisi mistä kaikkialta tuota on leikattu ja liimattu...
Juu, ei tosiaan mut oikeista paikoista on osattu leikellä . Olis voinu jo tehtaalla jättää tuota peltiä pois noista kyljistä ja katosta. Vois olla koko musta aika passeli väri tuohon.
Fittiville tuli illalla vastaan Kaarinassa, ja äsken vastaan tuli musta hastra isoilla kromi?vanteilla, tämä Littoisissa. Ja Salon Tuning ja Hifi showssa oli jokunen ooppeli näytillä mm. V6 farkku fastra
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2