samsa87 kirjoitti:Olikos mikkis tänä aamuna mantalla nelostiellä, nokka kohti Lahtea?
Kyllä sitä nelostietä tulee suhattua sillä harva se päivä, suuntaan ja toiseen! On ollut kesän ahkerassa käytössä.
Huomenna se menee tallille ja taka-akseli tippuu alas > peränjatkeen donitsikumi vaihtoon jotta voi liirailla sitten kalajoella
Juge127 kirjoitti:Jartsa63 tuli Turun keskustassa vastaan päivällä
No voi perskule sentään, enkä edes huomannut sua,SORRY !! missähähän kohtaan tulit vataan??
Seisoin siinä Aninkaisten mäen ruuhkassa, eikä ihme ettet huomannu kun olin jonkun kiinalaisen katumaasturin takana
Tänään tuli bongattua JUKSU:n vectra, Puutarhakadulla tulit vastaan, en huomannu tosin vasta kun taustapeilistä. Ja viiden jälkeen Turun keskustassa perässä ajeli rieger tuning violetti fastra, jossa oli clubin osote tarra takasivulasissa.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Juge127 kirjoitti:Jartsa63 tuli Turun keskustassa vastaan päivällä
No voi perskule sentään, enkä edes huomannut sua,SORRY !! missähähän kohtaan tulit vataan??
Seisoin siinä Aninkaisten mäen ruuhkassa, eikä ihme ettet huomannu kun olin jonkun kiinalaisen katumaasturin takana
No hyvä ettet kumminkaan sen Kiinalaisen maasturin alle jääny voi olla että mulla oli vähän vauhti päällä,kun meinas mennä hermo siellä ruuhkassa,liikenne ei luistanut lainkaan siellä ei tarvii taas seuraavaan viiteen vuoteen tulla isoon kaupunkiin pyörimään,kyllä maalla on mukavampaa ja rauhallisempaa..
Tänään tuli bongattua JUKSU:n vectra, Puutarhakadulla tulit vastaan, en huomannu tosin vasta kun taustapeilistä. Ja viiden jälkeen Turun keskustassa perässä ajeli rieger tuning violetti fastra, jossa oli clubin osote tarra takasivulasissa.
Astra F Gsi -92 (ex) Commodore 2.5 S -80 (ex) Astra G 1.8 16v Farmari -99 (ex) Vectra Station Wagon 2015 (ex)
Vectra GTS 3.2 V6 2003 (ex) Vectra GTS 2.8 V6 Turbo 2006 Calibra 2.0 16 v 1995 Manta B Gsi Irmscher 1985
Miksiköhän olin näkevinäni Henskulin tuossa alkuillasta Itäkeskuksessa valkoisessa A Vectrassa pelkääjän paikalla? Ei kai se oo tänne eksyny? Sanokaa nyt, et se oli vaan mun kuumehourailuja.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
hopea g-astra farkku klubin tarralla varustettuna bongattu tiksis ATM:n risteyksessä jossain 12 jälkeen tänää. Oli mustakeskiöiset vanteet kiiltävällä reunalla ja tummat etutuikut nyt ainaski.
mimmix.Tulit tänään vastaan puuppolan kulmilla teemu kyydissä.Tultiin eukon eli nm77 hopealla puskurittomalla skodalla vastaan.Kävästiin Uuraisten keskustassa olemassa jonkinaikaan ja teemulla kävästiin myös.Hoksasin vasta sitten sut ku olit jo ajanu vastaan
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Wllen Fastra pongattu tuosta prisman viereisen lidlin pihasta Piti oikein ihailla pitemmänki aikaa ko tölkkejä palauttelin siinä Sehän on paljon matalampi luonnossa ko mitä kuvista näyttää! Komia kapistus!
MB 190E 2,0 -90 Vectra B1 Voyage CD X18XE -97 (ex)
Volvo 855 2,5 aut -94 (ex) Vectra 20XE (ex)
+ 10 muuta ex-autoa...