meinaakko minua? kyllä mie siellä ainaski eile kävin..juzze kirjoitti:vIlle eilen menossa cittariin, itse olin poistumassa
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Kello kolmen jälkeen tummansininen Calibra isolla takasiivellä ilman takapuskuria ja takalasissa oli nettiosoite lähti Lohjan Citymarketista Vappulaan päin.
Kuka tunnustaa?
Kuka tunnustaa?
Lotari eilen tikkurilassa...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Oli aika hieno, KYLLÄJari79 kirjoitti:Lotari eilen tikkurilassa...
Samoin tietyt samaiset tutut omegat bongattiin jälleen Nesteeltä, en vain osaa yhdistää autoja millään nimimerkkeihin.
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Tais J.a.n.i ajella tänään päivällä Muhoksella Luttisten ohi (Muhoksen jäteasema).
Jeps, W:llähän se kirjotettiinkiWlle kirjoitti:meinaakko minua? kyllä mie siellä ainaski eile kävin..juzze kirjoitti:vIlle eilen menossa cittariin, itse olin poistumassa
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Tais olla Kätsi lovehotelissa eilen..

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
kultanen a omppu(toby r)?.ja tietty juheksin pinky taas työmaalla(autot ainaki). 

Kadett köntys ja "Tyttö" .
terokimmo=kaikkien kirjotusvirheidenäiti.Sori kirjoituksen laatu...
Katomi C-Vectrallaan Bilteman risteyksen kulmilla Cittarille päin ja jarski B-Omegallaan Samaisessa risteyksessä.Käännyit Seppälänkankaalle päin. Ajelitta melkein peräkkäin.
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
underi ajeli astralla klaukkalantiellä vastaan 15 aikoihin. Itse olin kadetilla ja tietenkin katto auki 
hyvin sulla on takakilpi vinossa
Jarskin mä kyl bongasin siinä risteyksessä, mutta sua en nähny kylläkään. Taisit ajella eiJ_J2 kirjoitti:Katomi C-Vectrallaan Bilteman risteyksen kulmilla Cittarille päin ja jarski B-Omegallaan Samaisessa risteyksessä.Käännyit Seppälänkankaalle päin. Ajelitta melkein peräkkäin.
Astra K ST Innovation CNG (12/2018->)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Corsa E 1,0T Innovation OPC-line-17(11/2016->)
Vectra B ST 2,0-98(01/2002->)
Ex Insignia ST Sport 2,0CDTI 4x4 OPC-line-11(12/2011-08/2018)
Ex Corsa B 1,4-98(2016)
Ex Vectra C ST 1,9CDTI-05(05/2008-08/2012)
Juu oltiin liikentees sillä väärän merkkisellä eli skeidalla.Oltiin valoissa sen yhen jakeluauton takana ja tuo rottelo hukkuu massaanKatomi kirjoitti:Jarskin mä kyl bongasin siinä risteyksessä, mutta sua en nähny kylläkään. Taisit ajella eiJ_J2 kirjoitti:Katomi C-Vectrallaan Bilteman risteyksen kulmilla Cittarille päin ja jarski B-Omegallaan Samaisessa risteyksessä.Käännyit Seppälänkankaalle päin. Ajelitta melkein peräkkäin.merkkisellä. Olitko liikenteessä harmaalla pikkukopilla, oliko se skoda, eiku volkkari, eiku audi ,eiku seat, vai mikäköhän se oli...
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
- Undertaker
- 'Diplomat'

Joo tajusin vasta kohdalla.essentia- kirjoitti:underi ajeli astralla klaukkalantiellä vastaan 15 aikoihin. Itse olin kadetilla ja tietenkin katto auki
Eilenkin tavattiin kun ajoin Vectralla sinun nenän edestä siellä palojoen risteyksessä.
voephan tuo olla, ajelin varmaan taas puolunessaUndertaker kirjoitti:Joo tajusin vasta kohdalla.essentia- kirjoitti:underi ajeli astralla klaukkalantiellä vastaan 15 aikoihin. Itse olin kadetilla ja tietenkin katto auki
Eilenkin tavattiin kun ajoin Vectralla sinun nenän edestä siellä palojoen risteyksessä.