Itteensä täynnä oleva paska.... Jannu pystyy haukkumaan kaikki paskoiksi, mutta itse tekee vielä hirveämpää tavaraa, kuin edellämainitut. Eli siis Annan kama on sellaista, jota se ei kuuntele, mutta kuitenkin voi haukkua sen, samoten hiphopin Tota pitäis kyllä joskus släppää kunnolla, kun vastaan tulee ja sitoa sen hiukset bussin vanteisiin
Yhdyn edellisen mielipiteisiin täysin..Arilla on himpun noussut kusi päähän.
Tai sitten se on synnynnäistä. Lippalakkihevi-Ari järjesti kerran kohtauksen kun eräs tuttu ovimies kysyi ko. babyface-hevarilta papereita anniskelualueelle. Sitä perinteistä "etkö sä todellakaan tiedä, kuka mä olen!!" märisemistä.
Kaveri tuumas, että annappa henkkarit, josko se sieltä selviäis.
Itteensä täynnä oleva paska.... Jannu pystyy haukkumaan kaikki paskoiksi, mutta itse tekee vielä hirveämpää tavaraa, kuin edellämainitut. Eli siis Annan kama on sellaista, jota se ei kuuntele, mutta kuitenkin voi haukkua sen, samoten hiphopin Tota pitäis kyllä joskus släppää kunnolla, kun vastaan tulee ja sitoa sen hiukset bussin vanteisiin
Yhdyn edellisen mielipiteisiin täysin..Arilla on himpun noussut kusi päähän.
Tai sitten se on synnynnäistä. Lippalakkihevi-Ari järjesti kerran kohtauksen kun eräs tuttu ovimies kysyi ko. babyface-hevarilta papereita anniskelualueelle. Sitä perinteistä "etkö sä todellakaan tiedä, kuka mä olen!!" märisemistä.
Kaveri tuumas, että annappa henkkarit, josko se sieltä selviäis.
Kulkee: Seat Leon 1.8t, Yamaha FZR 1000, Honda CRF 250 R, Honda CRF 250 X
jaa.... missähän kaikkialla sitä tuli lauantaina ja sunnuntaina pyöriyytä....
Entiiä, mutta ekana tuli mieleen Koistisen veljekset tai lähinnä se Pahat Pojat -leffa
Mahtoi muuten painaa tuo 1000e kolikoina jo jonkin verran plus laitteet päälle.
2 euron kolikoina 4,3 kg, euron 7,5 kg, 50 sentin 15,6 kg ja 20 sentin 28,7 kg. Todellinen painoa varmaan jossain 15-20 kilon hujakoilla. Luulisi, että eniten työnnetään koneisiin euron ja 20 sentin kolikoita. Meneekö sinne edes kaksi euroiset?
Jukka T kirjoitti:Tuhat euroa kolikoina painaa 4,25 kg tai enintään 28,7 kg, jos puhutaan pelikolikoista.
5 c:nä 78,4 kg tai jos sattuu olemaan 1 c:siä, niin 230 kg
Troy kirjoitti:2 euron kolikoina 4,3 kg, euron 7,5 kg, 50 sentin 15,6 kg ja 20 sentin 28,7 kg. Todellinen painoa varmaan jossain 15-20 kilon hujakoilla. Luulisi, että eniten työnnetään koneisiin euron ja 20 sentin kolikoita. Meneekö sinne edes kaksi euroiset?
Juu juu ja aletaan nyt sitten laskemaan vielä todennäköisyyksiä, keskihajontaa ja virhemarginaalia.
Aika taakka silti jo vaikka kahdenkin kantaa.
Jukka T kirjoitti:Tuhat euroa kolikoina painaa 4,25 kg tai enintään 28,7 kg, jos puhutaan pelikolikoista.
5 c:nä 78,4 kg tai jos sattuu olemaan 1 c:siä, niin 230 kg
Troy kirjoitti:2 euron kolikoina 4,3 kg, euron 7,5 kg, 50 sentin 15,6 kg ja 20 sentin 28,7 kg. Todellinen painoa varmaan jossain 15-20 kilon hujakoilla. Luulisi, että eniten työnnetään koneisiin euron ja 20 sentin kolikoita. Meneekö sinne edes kaksi euroiset?
Juu juu ja aletaan nyt sitten laskemaan vielä todennäköisyyksiä, keskihajontaa ja virhemarginaalia.
Aika taakka silti jo vaikka kahdenkin kantaa.
Riippuu paljon pelipaikasta, mutta niissä koneissa, mitä joskus olen nähnyt tyhjennettävän, euron ja kahden euron kolikoiden kappalemäärät on suurin piirtein samaa luokkaa, pienempiä kolikoita yleensä tuskin juuri lainkaan eli muutama prosentti em. kappalemäärästä. Tyhjennettävien kolikoiden lisäksi koneessa on oma "pankki" mistä voitot maksetaan, missä on kolikoita muutamalla satasella. Jokatapauksessa tuhat euroa peliin kertyneitä kolikoita kantaa heikompikin kassaneito yhdellä kädellä. Itse pelin kantaminen onkin sitten kokonaan toinen juttu, etenkin jos se on kiinnitetty vaijerilla seinään...