Ei kata, 12v akuilla on vaan 2v takuu, näin mulle sanottiin merkkiliikkeessäSaunaman kirjoitti: Tänään, 06:37 Jos autossa on pitkä tehdastakuu (5v) niin kattaakohan tuon akun? Mielestäni huolto-ohjelmassa 12V akku uusitaan 4 vuoden kohdalla.
Astra L
-
erkkila
- 'Admiral'

Re: Astra L
Opel Astra GS 180 A PHEV MY2023A
-
erkkila
- 'Admiral'

Joo, mun tais lukea jossain että 02/2023. Eli hyvin lähellä. Voisko noi olla vaan jotain viallista erää.
-
erkkila
- 'Admiral'

Jos jollain on takuuehdot ja aikaa niin kananttaishan se lukea läpi mitä se akuista sanoo.
-
Juntuilija
- 'Admiral'

Miksi noissa on kaksi 12 v akkua, eikö sinne ole mahtunut yhtä riittävön kokoista?
Saahan niillä akkujenvaihdoilla toki huoltoliiketoimintaa jälkimarkkinoille.
-
Opestra
- 'Senator'

Tuon olen selittänyt pari sivua sitten, miksi akkuja on kaksi.Juntuilija kirjoitti: Tänään, 08:14 Miksi noissa on kaksi 12 v akkua, eikö sinne ole mahtunut yhtä riittävön kokoista?
Voi olla viallista erääkin akuissa, kun on korona-ajan jälkipuolella valmistettu. Monesti autonvalmistajat myös laittavat huonompia oem-akkuja autoihin, joten uusi voi kestää paremmin. Itsellänikin on kyllä alkavia oireita jo 12/23 valmistuneessa autossa, joten eiköhän tuo akku mene ensi talvena vaihtoon.
Astra L Sports Tourer PHEV Innovation Plus MY23
-
kjans
- 'Senator'

Onko muuten vain plugarissa kaksi akku vai onko bensoissa ja hybridissä myös? Jotenkin jäi aiemmasta selostuksestasi käsitys että olis vain plugareissa, mutta varmistaisin vain jos osaat sanoa.Opestra kirjoitti: Tänään, 09:09 Tuon olen selittänyt pari sivua sitten, miksi akkuja on kaksi.
Voi olla viallista erääkin akuissa, kun on korona-ajan jälkipuolella valmistettu. Monesti autonvalmistajat myös laittavat huonompia oem-akkuja autoihin, joten uusi voi kestää paremmin. Itsellänikin on kyllä alkavia oireita jo 12/23 valmistuneessa autossa, joten eiköhän tuo akku mene ensi talvena vaihtoon.