Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
-
nuhapumppu
- 'Diplomat'

Unohtui kysyä tuota kun viimeksi leimalla kävin, oli pieni "tappelu" töissä tuosta asiasta. Minun mielestä ei saa itse katsastaa.nuhapumppu kirjoitti:Saako katsastusmies itse katsastaa oman autonsa?
Astra G
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ex: Kadett E 1.8i GT, Kadett E 1.3 LS, Corolla 1,3, BMW E46 316i, Vectra B 2.0 CD Sport, Omega B MV6, Astra F 1.6 8V GLS, Astra F 1,6 16V GL
Ja olet oikeassa...E Raketti kirjoitti:Unohtui kysyä tuota kun viimeksi leimalla kävin, oli pieni "tappelu" töissä tuosta asiasta. Minun mielestä ei saa itse katsastaa.nuhapumppu kirjoitti:Saako katsastusmies itse katsastaa oman autonsa?
"Voisin heittää tähän jotain vitun analyyseja, mutta ette te puusilmät oo niistä ennenkään tajunnu hevonvittua, joten ihan sama."
Entäs, saako katsastusmies mennä töihin kaverinsa autolla ja katsastaa sen? Lienee ennenminkin moraalinen kysymys... Emmä sillä että leiman tarttisin...Maaliskuussa -08 vasta edessä.DjFaSt kirjoitti:Ja olet oikeassa...E Raketti kirjoitti:Unohtui kysyä tuota kun viimeksi leimalla kävin, oli pieni "tappelu" töissä tuosta asiasta. Minun mielestä ei saa itse katsastaa.nuhapumppu kirjoitti:Saako katsastusmies itse katsastaa oman autonsa?
Minkä takia naisilla on yleensä pää, selkä ja mahakipeä illalla, minkä takia niillä on aina huono-olo illalla ?JiiPR kirjoitti:Minun kysymys: Mikä ihme siinä on että teidän ukkomiesten täytyy kinua sitä piparia tai että sen saanti aina niin epävarmaa?? Luulis olevan ihan itsestäänselvyys, ainakin joillekkin on
Kannattaa siis panostaa yöhön, aamuun ja päiväänveikka81 kirjoitti:Minkä takia naisilla on yleensä pää, selkä ja mahakipeä illalla, minkä takia niillä on aina huono-olo illalla ?JiiPR kirjoitti:Minun kysymys: Mikä ihme siinä on että teidän ukkomiesten täytyy kinua sitä piparia tai että sen saanti aina niin epävarmaa?? Luulis olevan ihan itsestäänselvyys, ainakin joillekkin on
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Voi teitä vitun yleistäjät!veikka81 kirjoitti:Minkä takia naisilla on yleensä pää, selkä ja mahakipeä illalla, minkä takia niillä on aina huono-olo illalla ?JiiPR kirjoitti:Minun kysymys: Mikä ihme siinä on että teidän ukkomiesten täytyy kinua sitä piparia tai että sen saanti aina niin epävarmaa?? Luulis olevan ihan itsestäänselvyys, ainakin joillekkin on
Olisko kiva kerran tulla kotiin niin että ei olis lattiat täynnä paskasia tennissukkia, roskapussi ovensuussa haisemassa, kahvi "just keitettyä" eli KYLMÄÄ, ja sit ootte vaan makaamassa sohvalla vielä yhet haisevat sukat likaamassa valkosta sohvaa, raavitte munia ja parta ajamatta ja sit varmaan viel pääsee suusta että pannaanko! Sit ku hetken seisoo paikallaan, laskee sataan ettei räjähdä ja sanoo että jaa enpä tiiä veitkö ne roskat ni sitte tullaan tänne itkemään että akka ei anna.

Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!