Vectra-C GTS madallus

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
Gts03
OCF Member 2020

Re: Vectra-C GTS madallus

Viesti Kirjoittaja Gts03 »

h&r jousia myy ainakin osatoimitus eli automuovi konalassa, noi saschin iskarit on mulla ainakin toiminut hyvin kun on tarkoitettu tehdas madalluksen kanssakin (tehdas madallus 20mm), hyvin toimii :D
marqus
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja marqus »

Vaikken tota GTS versiota omistakaan, niin alan vakuuttua H&R:n jousista omaan farmari-kanoottiini :D
Kaikenlaista harmia......
-20 Focus 1.5 Ecoboost & -22 E-bike
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

Gts03 kirjoitti:mulla on ollut kohta 4500km alla noi weitecin 30mm jouset ja saschin suber touring iskarit mitkä just nimenomaan tarkoitettu ton alkuperäisen tehdas madalluksen kanssa että saschia suosittelen minä :thumbsup:
Myydäänköhän noita muualla kuin marmoritiskillä?

marqus kirjoitti:Vaikken tota GTS versiota omistakaan, niin alan vakuuttua H&R:n jousista omaan farmari-kanoottiini :D
Mä otin ennemmin Weitecit ja ostan sillä 100e erotuksella vaikka asennuskaljaa tallille :lol:
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Gts03
OCF Member 2020

mä ostin autoasista noi saschin super touringin iskarit.

eteen 93.30€ kpl mulle 56.00€kpl
taakse 84,79€ kpl mulle 59,35Ekpl
eli 230€ iskarit + weitecin jouset 148€

Oishan tolla hinnalla jo saanut säädettävän alustan (halpis), mut kuka sitä oikeesti säätelee useesti kun kulmat pitäs aina sit säätää uudelleen :-?

muistaakseni mangneetistä kun kysyin etu iskaria gts malliin tais olla joku 140€ kpl ihan sairasta ryöstöä :roll:
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Joo no marmori tiskiltä melkein turha käydä noita kyseleen kun aivan varmasti on ihan ryöstö hinta!

Joo tottahan se on et kuka niitä säädettäviä useasti säätäis! et siks vähän karsastan maksaa yli 1000€ jostain säädettävästä kun tarkoitus ois kerralla säätää toi korkeus kohdalleen ja sit pitää siinä...

Et nyt tää perhe kokeilee noita halpis alustoja ja toivottavasti kestää ja kokemuksia siitä tullaan jakamaan et yhdestä sarjasta leonissa on jo hyvät kokemukset ja toivottavasti myös meilläkin ja jos ovat paskat niin sit vain ostetaan parempi ja haistatetaan vanhalle pitkät!
vectraTBO
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja vectraTBO »

G.T.S kirjoitti: Joo tottahan se on et kuka niitä säädettäviä useasti säätäis! et siks vähän karsastan maksaa yli 1000€ jostain säädettävästä kun tarkoitus ois kerralla säätää toi korkeus kohdalleen ja sit pitää siinä...
No tuo sana säädettäväkin voi tarkoittaa muutakin kuin korkeutta. Esim KW2 sarjassa on korkeussäätö ja Konin iskarit ulosjoustonsäädöllä. Puhutaan ihan eri asiasta kuin pelkästä korkeussäädöstä. Konit myös kestää hyvin pidempääkin käyttöä.

Toki mulla ei ole kokemusta noista halpissäädettävistä mutta hyvä että joku uskaltaa koittaa.

Oma valinta olis KW Variante2 mutta kyllä noi Weitecit saa riittää tohon käyttikseen ainakin aluksi.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

Niin no kyllä toi KW2 itteäkin himottaa mut ei sen hinta( oiskos ollut 1300€) et jos tolla halpis sarjalla ajaa kaks vuotta niin kolme tai neljä saat ostaa ennenkuin samassa hinnassa ollaan ja en usko et auto ees on mulle tota kahtavuotta pitempään!

Mut katsotaan mitä käy... yhdet hyvät suosittelut olen siitä saanut ja nekin antoi vanha auto asentaja tuttu niin pakkohan niitä on jossain määrin uskoakkin!
pasik77
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pasik77 »

Nyt olis weitecit tullu. Vielä ku ne sais auton alle joskus. Ootteko laittanu näihi madallusjousii niitä narinasuojia alakierteisii, siis etujousii?
vectra 2.0t sport -07, astra 1.8 sport-01
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

pasik77 kirjoitti:Nyt olis weitecit tullu. Vielä ku ne sais auton alle joskus. Ootteko laittanu näihi madallusjousii niitä narinasuojia alakierteisii, siis etujousii?
H&R:ssä tuli ainakin mukana,käy hakemassa heinosen puljusta sopivaa kutistesukkaa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
pasik77
'Admiral'
'Admiral'

Olis ny weitecit alla ja alustasta tuli justiin sopivan jämäkkä. Miinus puolena alko ohjaus vetämään oikealle, mistähän alkais vikaa ettimää? Kaikki tuntuu olevan kuitenkin kunnos, renkaatki vaihdettii edestä taakse ja paineet ok.
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

onks kulmat säädätetty?
pasik77
'Admiral'
'Admiral'

On säädetty. Mutta mitenkäs ootte ratkaisseet sen ongelman että ku aurauksen säätää kohdilleen niin kallistuksen säädöis ei riitä varat näis vectrois? Vai ajeletteko vaan kylmästi niin että takanakki kuluu sisäreunasta enempi?

Säädetty on kallistus niin paljon ku pystyy mutta se ei vaan käänny tarpeeksi mutta se ei vaikuta siihe vetelyy millään lailla.
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Alpha »

pasik77 kirjoitti:Olis ny weitecit alla ja alustasta tuli justiin sopivan jämäkkä. Miinus puolena alko ohjaus vetämään oikealle, mistähän alkais vikaa ettimää? Kaikki tuntuu olevan kuitenkin kunnos, renkaatki vaihdettii edestä taakse ja paineet ok.
Muakin kiinnostais, kun oma vetää oikealle Irmelin asennuksen jälkeen. Kulmat tarkistettu, rengaspaineet ok.
Gts03
OCF Member 2020

mulla ei vetele mihinkään suuntaan, itellä 30mm weitecit alla. Sama vika täällä että takapää jäi ihan pikkasen pystysuunnas säätämättä, mutta oon ajellu jo reilu 4000km eikä ole renkaat kulunut oikeestaan yhtään enempää sisäreunast kun on kuitenki niin vähän säätö pieles.

pasik77 Mitkä iskunvaimentajat laitoit??
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'

pasik77 kirjoitti:On säädetty. Mutta mitenkäs ootte ratkaisseet sen ongelman että ku aurauksen säätää kohdilleen niin kallistuksen säädöis ei riitä varat näis vectrois? Vai ajeletteko vaan kylmästi niin että takanakki kuluu sisäreunasta enempi?

Säädetty on kallistus niin paljon ku pystyy mutta se ei vaan käänny tarpeeksi mutta se ei vaikuta siihe vetelyy millään lailla.

Eihän se kallistuksen säätö monessa muussakaan autossa oikein riitä! Et tunexilta saa kunnolla säädettävät maksaa olikos 200-300€ kun itelleni niitä kyselin!
Vastaa Viestiin