Kaikki vaan mukaan niin on sitä edullisempaa
K-S paikallismiitti. Kysymys
Re: Jyväskylän meeting 4.1. klo. 17.00 Keljon ABC
Hutungista varattu lauantaiksi 2 rataa 17-19 väliselle ajalle.
A:sta ja C:stä väännettyjä kulkimia. Ja yks G ja 8V
Onkohan siellä keljossa ollu ketään sunnuntaina..
Itekkin täällä susirajan ja keskisuomen välimaastossa pajottamassa. Onko ketään tulossa huomenna "ISO-SAWO"-miittiin varkauteen ? Olis voinu tahoka yhtä matkaa takas jykylään.
Itekkin täällä susirajan ja keskisuomen välimaastossa pajottamassa. Onko ketään tulossa huomenna "ISO-SAWO"-miittiin varkauteen ? Olis voinu tahoka yhtä matkaa takas jykylään.
No olihan meitä ainaski 11...PJR kirjoitti:Onkohan siellä keljossa ollu ketään sunnuntaina..
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Damn. No aina ei voi voittaamimmix kirjoitti:No olihan meitä ainaski 11...PJR kirjoitti:Onkohan siellä keljossa ollu ketään sunnuntaina..
Haloo kaikki! Muistutus!
Huomenna viideltä Hutungissa nähdään. Tulkaa nyt kaikki mukaan, on takuulla hauskaa ja halukkaille varmasti järjestyy kuskikin...
Me ollaan järkätty jopa jotain nähtävääkin paikan päälle (ja ei, en ole tulossa ilman paitaa...
)
Huomenna viideltä Hutungissa nähdään. Tulkaa nyt kaikki mukaan, on takuulla hauskaa ja halukkaille varmasti järjestyy kuskikin...
Me ollaan järkätty jopa jotain nähtävääkin paikan päälle (ja ei, en ole tulossa ilman paitaa...
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
no hö, en mä sit ainakaan tule ollenkaanmimmix kirjoitti:(ja ei, en ole tulossa ilman paitaa...)
ei vaan, tulossa ollaan, ja kyseltiin ruokailumahdollisuutta (kaupungilla) keilauksen jälkeen....
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
Re: Jyväskylän meeting 1.2. klo. 17.00 Hirvaskankaan ABC
Mites muuten se jäärata homma siellä Joutsassa eikös se pitänyt olla 1.2 sunnuntaina? Mutta kaikki jutut mitä oon löytänyt näyttää että siihen liittyvää rälläilyä olisi vasta 7.2? Valaiskaa tietämätöntä.......
Volvo V70 2.4T
Volvo 850 T5(r)-94
Volvo 850 T5(r)-94
Re: Jyväskylän meeting 1.2. klo. 17.00 Hirvaskankaan ABC
Juu 1.2. oli se Joutsa. Mun moka. Keksistään jotain... (kai).T.K kirjoitti:Mites muuten se jäärata homma siellä Joutsassa eikös se pitänyt olla 1.2 sunnuntaina? Mutta kaikki jutut mitä oon löytänyt näyttää että siihen liittyvää rälläilyä olisi vasta 7.2? Valaiskaa tietämätöntä.......
Re: Jyväskylän meeting ???
Joo, ihan huvikseni pistin nuo kysymysmerkit tohon otsikkoon kun tuo Joutsan setti sattuu normaaliaikataulun kohtaan... Eli saa ehdottaa.
Pidetäänkö se paikallinen Joutsan yhteydessä vai toisena ajankohtana erikseen?
Pidetäänkö se paikallinen Joutsan yhteydessä vai toisena ajankohtana erikseen?
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
ehdotetaan sitten edellistä sunnuntaita..... eli miten olis 25.1.2009 hirvaskankaan abc:llä?
sitten tuosta joutsaan menosta voisi alustavasti sopia tapaaminen vaajakosken abc:n parkkipaikalla 1.2.2009 klo 9.00.
sitten tuosta joutsaan menosta voisi alustavasti sopia tapaaminen vaajakosken abc:n parkkipaikalla 1.2.2009 klo 9.00.
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
Eli sehän on niinkin pian kuin ens sunnuntaina?
Ja mitä työ sinne Joutsaan, Teemu ja Sami lupas järkkää ihan kunnon jääajelua tohon Kuukalle
Ajetaan kaikki vanhat ooppelit siinä rusinaks ja hakataan niille lopulta avanto minne ne työnnetään...
Ja mitä työ sinne Joutsaan, Teemu ja Sami lupas järkkää ihan kunnon jääajelua tohon Kuukalle
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
muiden romujen sekaanmimmix kirjoitti:hakataan niille lopulta avanto minne ne työnnetään...
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
Joo aivan... Se voi olla että mä hoidan tollaset uintijutut turvallisuussyistä teidän uima-altaassatimok kirjoitti:muiden romujen sekaanmimmix kirjoitti:hakataan niille lopulta avanto minne ne työnnetään...teidän uimarannalle
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn