Mitemmää saan jarrut toimii s40 volvossa? Takana uudet levy ja palat etujarrut uusittu vuosi sitte. Ilmatessa joka nurkasta tulee pelkkää nestettä ja kaikki oli iha ookoo mutta löin auton käyntiin ja rupesin koeajaan nii poljin painiu pohjaan eikä ota juur ollenkaa....
Koitin ilmata sitte lisää sillai että auto käynnissä ja pelkkää nestettä joka nurkasta ulos eikä yhtään sen paremmi alkanu toimii....
minusta tuo photobucket on hemmetin raskas katsella niitä kuvia... mutta toisaalta en osaa itse mitään ilmaisia vihjata kun on käytössä kuvat.fi maksullisena ja älyluurin myötä tulleen microsoft käyttäjätilin onedrive...
Ainakin androidin, eli google käyttäjätilin sekä microsoftin onedriven kautta voi jakaa kuvia julkisestikin
-19 Astra 1.6T -02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti-15 Corsa E 1.4-07 Vectra 2.8t-06 Vectra 3.0CDTI OPC-line -98 Vectra 1.6-94 Vectra 1.8-08 Astra H 1.9CDTI OPC-line-94 Corsa B 1.4SI Omega B2 Caravan 2.5 EleganceAstra G Club Caravan 2.0DI
Katkesi renkaanvaihdon yhteydessä pinnapultti navasta.
Olen jo suunnitellut työkalun tekemistä irrotusta varten, mutta tuli mieleen että olisiko sellaista jo valmiiksi olemassa?
Järkeä käyttäen kuumentaa tuosta pinnapultin ympäriltä,ja sen jälkeen lyö sen pois siitä...Olen tosin ottanut useamman pois ilman kuumentamistakin...Ei nuo loppujen lopuksi tiukassa ole.
Jaaps, taitaa tuossa olla jo napa neljällä pultilla kiinni prässilaakerin sijaan, eli navan irrottaminenkin voisi olla vaihtoehto.
Sitten voisi ainakin paukuttaa niin paljon kuin lystää rikkomatta laakeria.
Pitää kurkkia joku päivä auton alle. ABS anturin sijainnista näkee onko vanhempaa vai uudempaa systeemiä laakerointi.
Tosin löysin duunista tänään soppelia tavaraa, josta on melko pienellä vaivalla helppo vääntää tukeva C-vinka.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Opelasco kirjoitti:Järkeä käyttäen kuumentaa tuosta pinnapultin ympäriltä,ja sen jälkeen lyö sen pois siitä...Olen tosin ottanut useamman pois ilman kuumentamistakin...Ei nuo loppujen lopuksi tiukassa ole.
Juu totta tuokin. Lisäksi pinnapulttiin voisi ruutata kylmäsprayta.
Suurin osa nuo taitaa ihan vaan vasaralla paukuttamalla töniä irti...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Yhteen "400" asconaan vaihdettiin pidemmät pinnapultit ja ihan vasaralla lyömällä vaihdettiin sen kummemmin ihmettelemättä, ei kärsiny laakerit eikä mitkään, muutaku leveet vanteet alle ja vetoja
Mistä mää saan semmosen työkalun millä saa johtoja painettua irti autoliittilistä? Pitäis purkaa ja kasata muutama relekanta ja ajovalojen liittimet purkaa jnejne