Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Rizla^^ kirjoitti:Mistä mää saan semmosen työkalun millä saa johtoja painettua irti autoliittilistä? Pitäis purkaa ja kasata muutama relekanta ja ajovalojen liittimet purkaa jnejne
Minä olen käyttänyt sellaisia "hienomekaanikon" meisseleitä noitten irrotteluun, sujahtaa sopivasti liittimen sisälle ja saa painettua ne väkäset alas.
GSI-The Real Thing & ST wagon
volmari
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja volmari »

Kestääkö poltettu savi pakkasta? Siis halkeeko/ meneekö esim. savinen kukkopilli pakkasessa paskaks jos se on kumminkin sateelta suojassa?
joo joo on outoo, mutta ois tärkee tietää! :roll:
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Väittäisin että, kestää.
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Taitaa ihan riippua muodoista ja sisäisistä jännityksistä.
Itse pitäsin sisätiloissa kaiken sen minkä epäilen menevän vituiksi pakkasessa. :)
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän? :D
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Zafira kirjoitti:Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän? :D
Pakoputkessa vettä. Pakokaasut kun lämmittää putkiston, niin alkaa haihtumaan.
Saattaa olla esim. takapöntössä reilustikin vettä pohjalla.
Kaikkiin änkkäreihin ei välttämättä vettä kerry niin paljon kuin toisiin. Riippuu pöntön rakenteesta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

TJT kirjoitti:
Zafira kirjoitti:Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän? :D
Pakoputkessa vettä. Pakokaasut kun lämmittää putkiston, niin alkaa haihtumaan.
Saattaa olla esim. takapöntössä reilustikin vettä pohjalla.
Kaikkiin änkkäreihin ei välttämättä vettä kerry niin paljon kuin toisiin. Riippuu pöntön rakenteesta.
Ja jotkut poraa tuollaisessa tapauksessa pienen reiän takavaimentimen pohjaan, että se vesi pääsee valumaan pois sieltä.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
putkikardaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja putkikardaani »

En ny ole iha 100 varma mutta muistaakseni vaimentajaan saa porat max 3mm vesireiän, jos ei sitä ole niin näyttää että edellä kiihyttävän perheauton pakarissa on ämpärillinen vettä
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

Samaa olen ihmetelly omissa autoissa aina.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

juzze kirjoitti:
Samaa olen ihmetelly omissa autoissa aina.
Opeleissa vuotava kansipahvi on ihan ominaisuus, joten en tuosta pahemmin huolestuisi :P
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Jos facebookissa arvotaan tykkääjien kesken jotain, niin kuinka se arvotaan?
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Woody kirjoitti:Jos facebookissa arvotaan tykkääjien kesken jotain, niin kuinka se arvotaan?
Paha sanoo, mut ite ainakin kerran voitin osramin nightbreakerit :D
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Nikuzai
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Nikuzai »

putkikardaani kirjoitti:En ny ole iha 100 varma mutta muistaakseni vaimentajaan saa porat max 3mm vesireiän, jos ei sitä ole niin näyttää että edellä kiihyttävän perheauton pakarissa on ämpärillinen vettä

Joku oli kerran ratkaissut ainakin fiat;eissa tyyppivian uudella vaimentimella jossa kyljessä/reunassa lähtö ja sen asentanut 90° vinoon niin et poisto putki on alapuolella, sitten kuulemma alko vaimennin kestämään

Ny ku putkista puhetta mistä sellainen hiuksen oloinen karvoitus pakenee putkistosta, mulla opelissa tuli varmaan puoli peruukillista ulos :o
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Woody kirjoitti:Jos facebookissa arvotaan tykkääjien kesken jotain, niin kuinka se arvotaan?
Sieltä valitaan se tuttu kaveri joka sattumalta voittaa :D Miettiny kans joskus samaa et miten ne netis voi sen arpoa luotettavasti :)
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Miettii fb:n näkymää niin luotettavuus ei ole kovin vakuuttava, mut varmasti osa edes yrittää toimia reilusti asiassa...
Ja toiset taas ei ole vahinhossakaan perillä säännöistä mitkä fb on kilpailuille asettanu ja pistävät kilpailuun osallistumisen ehdoksi tykkäämisen ja jakamisen vaikka jakaminen juurikin on kiellettyä... Ja toiset tyypit taas jakaa joka hiton kisan...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Vastaa Viestiin