Minä olen käyttänyt sellaisia "hienomekaanikon" meisseleitä noitten irrotteluun, sujahtaa sopivasti liittimen sisälle ja saa painettua ne väkäset alas.Rizla^^ kirjoitti:Mistä mää saan semmosen työkalun millä saa johtoja painettua irti autoliittilistä? Pitäis purkaa ja kasata muutama relekanta ja ajovalojen liittimet purkaa jnejne
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
GSI-The Real Thing & ST wagon
Kestääkö poltettu savi pakkasta? Siis halkeeko/ meneekö esim. savinen kukkopilli pakkasessa paskaks jos se on kumminkin sateelta suojassa?
joo joo on outoo, mutta ois tärkee tietää!
joo joo on outoo, mutta ois tärkee tietää!
Väittäisin että, kestää.
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Taitaa ihan riippua muodoista ja sisäisistä jännityksistä.
Itse pitäsin sisätiloissa kaiken sen minkä epäilen menevän vituiksi pakkasessa.
Itse pitäsin sisätiloissa kaiken sen minkä epäilen menevän vituiksi pakkasessa.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän? 
Pakoputkessa vettä. Pakokaasut kun lämmittää putkiston, niin alkaa haihtumaan.Zafira kirjoitti:Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän?
Saattaa olla esim. takapöntössä reilustikin vettä pohjalla.
Kaikkiin änkkäreihin ei välttämättä vettä kerry niin paljon kuin toisiin. Riippuu pöntön rakenteesta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Ja jotkut poraa tuollaisessa tapauksessa pienen reiän takavaimentimen pohjaan, että se vesi pääsee valumaan pois sieltä.TJT kirjoitti:Pakoputkessa vettä. Pakokaasut kun lämmittää putkiston, niin alkaa haihtumaan.Zafira kirjoitti:Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän?
Saattaa olla esim. takapöntössä reilustikin vettä pohjalla.
Kaikkiin änkkäreihin ei välttämättä vettä kerry niin paljon kuin toisiin. Riippuu pöntön rakenteesta.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
- putkikardaani
- 'Diplomat'

En ny ole iha 100 varma mutta muistaakseni vaimentajaan saa porat max 3mm vesireiän, jos ei sitä ole niin näyttää että edellä kiihyttävän perheauton pakarissa on ämpärillinen vettä
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Samaa olen ihmetelly omissa autoissa aina.Zafira kirjoitti:Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän?
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Opeleissa vuotava kansipahvi on ihan ominaisuus, joten en tuosta pahemmin huolestuisijuzze kirjoitti:Samaa olen ihmetelly omissa autoissa aina.Zafira kirjoitti:Miks mun auton pakoputkesta tulee aina näillä keleillä hullusti höyryä, mut muitten autosta ei tuu ollenkaan, tai jos tulee niin hyvin vähän?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Jos facebookissa arvotaan tykkääjien kesken jotain, niin kuinka se arvotaan?
Paha sanoo, mut ite ainakin kerran voitin osramin nightbreakeritWoody kirjoitti:Jos facebookissa arvotaan tykkääjien kesken jotain, niin kuinka se arvotaan?

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
putkikardaani kirjoitti:En ny ole iha 100 varma mutta muistaakseni vaimentajaan saa porat max 3mm vesireiän, jos ei sitä ole niin näyttää että edellä kiihyttävän perheauton pakarissa on ämpärillinen vettä
Joku oli kerran ratkaissut ainakin fiat;eissa tyyppivian uudella vaimentimella jossa kyljessä/reunassa lähtö ja sen asentanut 90° vinoon niin et poisto putki on alapuolella, sitten kuulemma alko vaimennin kestämään
Ny ku putkista puhetta mistä sellainen hiuksen oloinen karvoitus pakenee putkistosta, mulla opelissa tuli varmaan puoli peruukillista ulos
Vectra a2 merit c18nz
Kolisee mutta kulkee vielä
Kolisee mutta kulkee vielä
Sieltä valitaan se tuttu kaveri joka sattumalta voittaaWoody kirjoitti:Jos facebookissa arvotaan tykkääjien kesken jotain, niin kuinka se arvotaan?
- tuikki
- OCF Rahastonhoitaja

- Jäsennumero: 2729
Miettii fb:n näkymää niin luotettavuus ei ole kovin vakuuttava, mut varmasti osa edes yrittää toimia reilusti asiassa...
Ja toiset taas ei ole vahinhossakaan perillä säännöistä mitkä fb on kilpailuille asettanu ja pistävät kilpailuun osallistumisen ehdoksi tykkäämisen ja jakamisen vaikka jakaminen juurikin on kiellettyä... Ja toiset tyypit taas jakaa joka hiton kisan...
Ja toiset taas ei ole vahinhossakaan perillä säännöistä mitkä fb on kilpailuille asettanu ja pistävät kilpailuun osallistumisen ehdoksi tykkäämisen ja jakamisen vaikka jakaminen juurikin on kiellettyä... Ja toiset tyypit taas jakaa joka hiton kisan...
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI