Astra 2.0i Sport 3d -99 *I low it*

Esittele Opel-projektisi tai autosi
jarkkis
OCF Member 2021

Re: Astra 2.0i Sport 3d -99

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

ittellä omas volsus se vaihe menos että kun vanhan saa kuntoon uusi paikka oikkuaa :lol: onneksi ollu halpoja laittoja tähän asti ja itte pystyny tehdä kaiken, mutta kyllä ollu mieles ettei ooppelista kovin kauas saa mennä se on tuttu ja turvallinen :D
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Passatti mullakin oli yhdessä vaiheessa. Jokseenkin saman oloisia autoja kuin Ooppelit. Mutta jos palataan itse aiheeseen, niin perhana kun jäi Virittäjät-ohjelman hakukaavake täyttämättä. :lollis:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Katsastus hylätty. Kuinkas muutenkaan tällä onnella. :lol:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Olin jo hyvin toiveikas, kun leimaukon ensimmäinen lause alkoi sanoilla "Hyvä auto", vaan sitten tuli se "mutta"... Käsijarru oli toiselta puolelta jäässä, eli näytti dynossa pelkkää nollaa. Pari lekan iskua ja taas menee nätissä luisussa. Viime vuonna tuli hylky samasta syystä, joten olis pitäny tuosta viisastuneena käydä koputtelemassa jo etukäteen. :whack:
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Ethän käyny Limingassa kenties koputteleen jarruja.. :lollis: Töissä kun olin niin pihasta lähti punainen Astra jonka näin niin nopeasti vilaukselta etten tajunnut sen enempää katsoa ja jos mä oikein käsitin niin yks mies kävi siitä koputteleen paikkoja kun vasaraa tuli lainaamaan.. :lol:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

En käynyt kun Ylivieskassa. Jollain muulla ollut ilmeisesti samaa ongelmaa. :lol: Olihan tuossa hyviä puoliakin se, että alusta meni läpi hatusta vedetyillä Tüv-papereilla ja merkkasivat otteeseen "asennettu alustasarja" vaikkei siihen ole vaihdettu muuta kuin jouset. Myös moottorin päästöarvot olivat erittäin hyvät.
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Tulihan se leima. :thumbsup: Tosin nyt käsijarru on toinen ääripää, eli lyö niin hanakasti renkaat lukkoon, että toinen takapyörä jää hetkeksi laahaamaan.
Peltzi*
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Peltzi* »

Nythän se on sitten täydellinen myyntiin. Ei vikoja, juuri leimattu :hypocrite: :wink:
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Sain kielteisen vastauksen myyntilupa-anomukseen. :oops: :D
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Ajattelin, että jos ensi kesänä mentäis etulippa maata hipoen, niin ovatko esim. TA-Technix, Jom tai FK edes vaihtoehtoja? :roll:
sampeli
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja sampeli »

Nilemma kirjoitti:Ajattelin, että jos ensi kesänä mentäis etulippa maata hipoen, niin ovatko esim. TA-Technix, Jom tai FK edes vaihtoehtoja? :roll:
Mulla on jomit ja kyllä niittä jotenkin alaspäin pääsee. mutta jos lipan haluut maahan joutuu jo muitakin muutoksia tekemään kuin alustan vaihdon.
Miksuli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Miksuli »

Nilemma kirjoitti:Ajattelin, että jos ensi kesänä mentäis etulippa maata hipoen, niin ovatko esim. TA-Technix, Jom tai FK edes vaihtoehtoja? :roll:
Porukoiden b-vectrassa on TA-technixin säädettävä alustasarja ja on hyvä ja jämäkkä ajettava.
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

sampeli kirjoitti:jos lipan haluut maahan joutuu jo muitakin muutoksia tekemään kuin alustan vaihdon.
Sellaiset muutokset ei ole minun juttu. :) Minulle riittäisi, että kumi olisi suurin piirtein kaaren tasalla.
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

ta-technixiä moni kehunu ja sopivan jämäkkä ei kuitenkaan mikään kivireki, ja kaiken lisäksi halpa.
oopelixi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja oopelixi »

ta-technix ja apujouset vittuun.
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
Vastaa Viestiin