"tummat ystävämme"
Re: Re:
VOI VITTU ETTÄ RUPIAA KEITTÄMÄÄN KU TÄLLAISTA TAPAHTUU!!!
Audi a6 2.7biturbo quattro -01
Honda cbr1000rr fireblade -12
Honda cbr1000rr fireblade -12
SAIRASTA, mutta kohta noita muita taas puolustetaan sillä että tämä oli vain yksittäinen tapausmake 77 kirjoitti:
Hei, musta löytyy nykyään ihan oikea rasistinen piirre, mulla on suomileijonan kuva seinällä
Voisko nyt rakkaat kanssafoorumeilijat ymmärtää jo, ettei tuollaisia raiskaajia kukaan puolusta.Veikka kirjoitti: SAIRASTA, mutta kohta noita muita taas puolustetaan sillä että tämä oli vain yksittäinen tapaus![]()
Hei, musta löytyy nykyään ihan oikea rasistinen piirre, mulla on suomileijonan kuva seinällä
Vain sitä kun myös täysin syyttömät leimataan raiskaajiksi vain syntyperän perusteella. Kukaan, en minä, eikä Tuomas tai kukaan muukaan täällä ole puolustellut raiskaajia. Ihan turha yrittää laittaa olkiukkoja toisten suuhun. Itse en ole tuntenut paremmin kuin yhden somalitaustaisen henkilön joka oli siis työkaverina pitkään kunnes kuoli tänä vuonna äkilliseen sairauteen. Tunnen myös muutamia muita afrikkalaistaustaisia entisiä työkavereita jotka ovat ihan hyviä tyyppejä kuten myös paljon eteläeurooppalaisia kavereita. Ja olen joutunut havaitsemaan, että he ovat joutuneet kohtaamaan vihaa sen takia että jotkut toiset ovat raiskaajia.
KYLLÄ. JOTKUT AFRIKKALAISTAUSTAISISTA HENKILÖISTÄ OVAT RAISKAAJIA. SIINÄ EI OLE MITÄÄN PUOLUSTETAVAA, RIKOLLISIA OVAT JA VIELÄ HALVEKSITTAVIA SELLAISIA. KARKOITTAA PITÄISI KAIKKI SELLAISET MINUNKIN MIELESTÄNI, EI NIITÄ (RAISKAAJIA) TÄÄLLÄ KAIVATA. JOTKUT MAAHANMUUTTAJISTA OVAT SOSIAALIETUUKSIA VÄÄRINKÄYTTÄVIÄ JA VÄÄRILLÄ TIEDOILLA REKISTERÖITYNEITÄ. HEKIN OVAT RIKOLLISESTI TOIMIVIA HENKILÖITÄ. KAIKKI ULKOMAALAISTAUSTAISET HENKILÖT EIVÄT KUITENKAAN OLE TÄLLAISIA VAIKKA NIITÄ OLISI NIISTÄ VAIKKA JOKA TOINEN TAI VAIKKA OLISI 95%.
Suomessakin vain esimerkiksi raiskauksista annetaan todella liian lieviä tuomioita ihan riippuumatta raiskaajan etnisestä alkuperästä.
"Tummista ystävistä" sen verran, että tuossa tänään eräs liikennesääntöjä tuntematon ooppelikuski yritti kiilata eteen kääntyvien kaistalta joka sitten kätevästi pääsi sitä kautta ohittamaan koko risteyksessä suoraan ajaneiden jonon ja sitten kätevästi sieltä risteyksessä kääntyvien kaistalta jatkoikin suoraan ja siitä sitten suoraan ajavien jonoon väliin änkeämään. Ja myöhemmin sama Ooppeli 30 alueella ei jaksanut ajaa perässä kun laitoin vilkun oikealle kääntyäkseni tieltä pois sivutielle vaan kyseinen Ooppeli (oli muuten G-Astra) kiihdytti siinä lastentarhan kohdalla 30 alueella aika lailla ohi heti kun olin laittanut vilkun oikealle. Sitä en sitten tiedä, että eikö kyseinen Astrakuski tuntenut liikennesääntöjä Suomessa kovin hyvin, oli sillä sentään valot päällä ja vilkkuakin käytti kyllä, mitä ei moni muu tee. Niin joo, se Astrakuski oli aika tummaihoinen, mutta edelläni ajeli yksi saabbikuski joka poukkoili kaistalta toiselle ilman vilkkua myös eteeni ja se taas oli ihan "normaalin" pinkin värinen kuski... tänään olen nähnyt tähän mennessä n. 10 tummaihoista, joista yksi törttöili liikenteessä ja muut eivät eikä yksikään niistä ainakaan sillä hetkellä ollut raiskausta suorittamassa.
-
S.Tiensuu
- 'Senator'

- Viesti:
Kyllä saunan takana on tilaa tuollaisillemake 77 kirjoitti:
E: Ottaa pesismaila mukaan ja aina lyönnin jälkeen kysyä että miltä tuntuu
Re:
jea, tulee mieleen kun kaverin hakkasi 3 mustaa miestä provinssi rokin aikaan seinäjoella tänä vuonna.
olivat ensin soittaneet suutaan ja sitte ku kaveri oli sanonu ei kiinnosta niin oli piesty ja potkittu oikein kunnolla ja tähän väliin oli juossu kaverin veli repimään näitä pois kimpusta ja saanut itsekkin turpaan, niin loppujen lopuksi tämä asia oli oikeudessa kääntynyt niin että lakut oli puollustaneet itseään
eli suomessa pitää olla musta niin ei oo väliä mitä tekee
olivat ensin soittaneet suutaan ja sitte ku kaveri oli sanonu ei kiinnosta niin oli piesty ja potkittu oikein kunnolla ja tähän väliin oli juossu kaverin veli repimään näitä pois kimpusta ja saanut itsekkin turpaan, niin loppujen lopuksi tämä asia oli oikeudessa kääntynyt niin että lakut oli puollustaneet itseään
eli suomessa pitää olla musta niin ei oo väliä mitä tekee
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
-
Savolainen
- 'Diplomat'

OT:syntyperän perusteella.
Tästä tulikin mieleen. Ennen, väkivaltaisia joukkoraiskauksia (a.k.a, törkeitä raiskauksia, joihin vielä päälle joku tapon yritys, mikä tuokin Lindan ym juttu on käytännössä..) oli todella vähän. Nyt, kun katsoo haulla rikostilastoista nämä hakusanat täyttäviä tekoja, löytyy yleensä muutama kymmenen tekoa vuodessa, joissa tekijöinä ovat olleet Somalit; 9/10 tapauksesta näin. Tuo 1/10 tapaus yleensä joku Suomalainen känniporukka, jossa ei kuitenkaan ole käytetty väkivaltaa vaan pantu puolitiedotonta jossain kämpillä. Tilastoja pitää kaivella helvetin pitkälle (jos riittääkään), että löytää Suomalaisen tekemänä tälläisen "mennään väkisin puistoon, pieksetään nainen yleensä joukolla (onnistuu myös yksin näköjään tietyltä kulttuurilta) tajuttomaksi ja raiskataan yhdessä tai erikseen".
Tälläistä kulttuurin rikastusta en olisi kaivannut suomeen. Tämä näin lain tältä puolen katsottuna, tuli ihan tänään töissä puheeksi, kun rupesimme miettimään näitä viime vuosien raiskauksia.
Kärjistetysti sanottuna, jos rajat olisivat kiinni Somalaileilta, nähtäisiin näitä joukkoraiskauksia 90% vähemmän Suomessa. Ja jos tekomuotoon yhdistetään nämä asiat:
Joukko miehiä, silmitön väkivalta uhria kohtaan, joukkoraiskaus. Uskaltaisin jopa ehdottaa löyhästi, että 99% nämä mitat täyttävistä tapauksista olisi poissa.
Nyt, ennenkuin puolustajat hyökkäävät, ehdotan, että ne ketkä kykenevät tutustuvat viime vuosien tapauksiin ja miettivät uudelleen asiaa.
Onko täällä kertaakaan, siis yhtä ainoa kertaa, kukaan puolustanut ensimmäistäkään ulkomaalaistaustaista rikollista tai raiskaajaa? Pystytkö osoittamaan yhtäkään esimerkkiä? Ai et? Kas kun ei yllätä.Savolainen kirjoitti:ennenkuin puolustajat hyökkäävät
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re:
Tuohon en ota kantaa onko kukaan puolustanut raiskaajia kun en ole lukenut kaikkia viestejä, mutta en usko. Minä vaan en haluaisi tänne noita maahanmuuttajia vaikka kuinka ne olisivat asiallisia täällä. Sen mitä minä noista tummaihoisista ja muistakin ulkomailta tulleista työntekijöistä tiedän (tai olen kuullut ja lukenut, ei niin satavarmaa tietoa siis ole..) niin monet tekevät työtä halvemmalla kuin suomalaiset ja näin ollen niitä palkataan moniin yrityksiin töihin ja sitten valitetaan kun suomalaisten työttömyys on kasvussa, eikös se tälläkin hetkellä tietääkseni ole kasvussa?
Yhden omakohtaisen esimerkin tiedän tuosta palkkauksesta kun yksi ulkomailta tullut kaveri oli töissä eräässä firmassa jonka kanssa meillä oli yhteinen taukotupa, oltiin silloin muutaman muun kanssa kesätöissä ns. tonnilaisina siinä firmassa ja tuli tämän ulkomaisen kaverin kanssa puhetta palkasta niin hänen palkkansa oli noin kolmasosa meidän palkasta vaikka hän oli ihan oikeasti siinä firmassa töissä ja me vain tonnilaisina sen muutaman viikon, tonnilaisten palkan saattaa joku tietääkin.. 
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re:
Ei tässä nyt kyllä ollut kyse siitä, että ketä kustaan silmään ja ketä ei vaan siitä, että miksi niiden tummaihoisten pitää tulla tänne Suomeen viemään suomalaisilta työpaikkoja? Sitä en ymmärrä, että miksi niitä pitää tänne oikein pyytää ja anoa lisää, pysyisivät omissa maissaan ja etsisivät siellä töitä eivätkä tulisi tänne pilaamaan muiden mahdollisuuksia vain sen takia kun itse pilasivat kotimaassaan asiat ja joutuivat lähtemään maan pakoon tms.. Eihän suomalaisetkaan lähde esimerkiksi Afrikkaan viemään afrikkalaisten töitä jos eivät täällä kotimaassaan tahdo pärjätä, he vain koittavat pärjätä täällä ja yrittävät pitää elintasoaan yllä sen mukaan miten jaksavat..
Ei työpaikkojen määrä ole vakio, joka jaetaan kulloisenkin väestömäärän kesken. Kun väestö kasvaa, kasvaa myös työn määrä.|vectraman| kirjoitti:Ei tässä nyt kyllä ollut kyse siitä, että ketä kustaan silmään ja ketä ei vaan siitä, että miksi niiden tummaihoisten pitää tulla tänne Suomeen viemään suomalaisilta työpaikkoja?
Jos jollekin maksetaan kolmasosa siitä palkasta mikä hänelle kuuluisi, en hakisi sitä ongelmaa siitä työn tekijästä, vaan työn teettäjästä. Siis suomalaisesta osapuolesta.
Kuka niitä on pyytänyt tai anonut lisää? Kerronko vastauksen? Ei kukaan.Sitä en ymmärrä, että miksi niitä pitää tänne oikein pyytää ja anoa lisää
Se on aika harvinaista että kansa itse olisi valtion asiat sotkenut, kyllä se tapaa olla valtaapitävien aikaansaannosta.pysyisivät omissa maissaan ja etsisivät siellä töitä eivätkä tulisi tänne pilaamaan muiden mahdollisuuksia vain sen takia kun itse pilasivat kotimaassaan asiat ja joutuivat lähtemään maan pakoon
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Sitä en ymmärrä, että miksi niitä pitää tänne oikein pyytää ja anoa lisää
Voi harmi kun en muista mistä minä luin siitä, että kun monet suomalaiset tahtoisi noita tummaihoisia tänne Suomeen lisää eikä heillä ole mitään ko. kansaa vastaan. Ja eikös nuo ylemmän tahon tyypit (Siis Suomen valtaapitävät niinkuin itse sanoit) niitä ole tänne järjestänyt enemmän kuin on tarves ollutkaan? En tämän enempää tuosta asiasta intä kun ei ole nyt laittaa todisteita puheista tähän esille.Kuka niitä on pyytänyt tai anonut lisää? Kerronko vastauksen? Ei kukaan.
Ei ole vakio, mutta jokaikinen ulkomaalainen työntekijä lisää on myös yksi työtön suomalainen lisää, ei ehkä aina aivan noin kärjistetysti, mutta monilla aloilla on varmasti aikalailla juurikin noin. Ja eikait siitä työnantajaa voi syyttää, että työntekijä on niin typerä että tekee sitä työtä niin halvalla? Tottakai firmat ajattelevat vain omaa parastaan, ihan maasta riippumatta. Jos suomalainen tekee työtä puolella palkalla niin kyllä se työntekijä siitä varmasti saa kuulla kavereiltaan kun on typerä eikä pidä oikeuksistaan kiinni. Opettelisivat edes sitä suomenkieltä sen verran, että ymmärtäisivät itsekin tuon asian. En muistaakseni ole kertaakaan nähnyt tummaihoista joka olisi ymmärtänyt suomea kunnolla, ellei lasketa niitä jotka on adoptoitu jo pienenä tänne ja ovat siis eläneet koko ikänsä Suomen tavoilla ja olleet suomenkielisten seurassa.Ei työpaikkojen määrä ole vakio, joka jaetaan kulloisenkin väestömäärän kesken. Kun väestö kasvaa, kasvaa myös työn määrä.
Jos jollekin maksetaan kolmasosa siitä palkasta mikä hänelle kuuluisi, en hakisi sitä ongelmaa siitä työn tekijästä, vaan työn teettäjästä. Siis suomalaisesta osapuolesta.
Et sinäkään varmaan Tuomas allekirjoittaisi sopimusta jossa sinun palkaksi kerrotaan alle puolet siitä mitä suomalainen normaalisti samasta ammatista saisi? Ulkomaalaiset kirjoittavat kun ovat niin typeriä eivätkä viitsi yhtään ottaa asioista selvää itse, en väitä etteikö tuollaisia ihmisiä olisi täällä kotimaassakin, mutta pitääkö niitä vielä muualta maailmalta tuoda lisää tänne?
Rasismikin häviäisi Suomesta heti kun maahanmuuttajat ja pakolaiset yms. katoais Suomen kartalta, sillähän siitä päästäis
Sekin on minusta jo naurettavaa, että tummaihoisia ei saa sanoa neekereiksi
EDIT: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009110 ... 2_uu.shtml No tuossa nyt on yksi ihminen ainakin joka niitä pakolaisia tänne haluaisi lisää.. Yrittää pakottaa kunnat ottamaan lisää noita ulkomaalaisia tänne
Se, että ei ole mitään jotain ihmisryhmää vastaan on kokolailla eri asia kuin se, että pyydettäisi ja anottaisi heitä tänne lisää.|vectraman| kirjoitti:Sitä en ymmärrä, että miksi niitä pitää tänne oikein pyytää ja anoa lisääVoi harmi kun en muista mistä minä luin siitä, että kun monet suomalaiset tahtoisi noita tummaihoisia tänne Suomeen lisää eikä heillä ole mitään ko. kansaa vastaan.Kuka niitä on pyytänyt tai anonut lisää? Kerronko vastauksen? Ei kukaan.
Eipä tänne edelleenkään kukaan ole juuri maahanmuuttajia järjestänyt. Työperäistä maahanmuuttoa halutaan lisätä, mutta sekin on vielä tulevaisuudessa.Ja eikös nuo ylemmän tahon tyypit (Siis Suomen valtaapitävät niinkuin itse sanoit) niitä ole tänne järjestänyt enemmän kuin on tarves ollutkaan?
Siinä nimenomaisella paikalla ei silloin ole suomalaista, mutta se samainen ihminen asuu suomessa asunnossaan, mikä tuo tuloja asunnon omistajalle ja rakentajalle, maksaa veroja mikä tuo tuloja valtiolle, ostaa lähikaupasta ruokaa mikä tuo tuloja kaupalle ja töitä kaupan henkilökunnalle jne.Ei ole vakio, mutta jokaikinen ulkomaalainen työntekijä lisää on myös yksi työtön suomalainen lisää, ei ehkä aina aivan noin kärjistetysti, mutta monilla aloilla on varmasti aikalailla juurikin noin.Ei työpaikkojen määrä ole vakio, joka jaetaan kulloisenkin väestömäärän kesken. Kun väestö kasvaa, kasvaa myös työn määrä.
Jos yksi työpaikka menee ulkomaalaiselle, se ei todellakaan tarkoita että suomalaisille on sitten yksi työpaikka vähemmän.
Jos työnantaja ei noudata työehtosopimusta, niin kyllä minä sitä syytä lähtisin ensimmäisenä lähtisin työnantajasta etsimään.eikait siitä työnantajaa voi syyttää, että työntekijä on niin typerä että tekee sitä työtä niin halvalla? Tottakai firmat ajattelevat vain omaa parastaan, ihan maasta riippumatta.
Et ole tainnut kovin monen tummaihoisen kanssa jutella?En muistaakseni ole kertaakaan nähnyt tummaihoista joka olisi ymmärtänyt suomea kunnolla, ellei lasketa niitä jotka on adoptoitu jo pienenä tänne ja ovat siis eläneet koko ikänsä Suomen tavoilla ja olleet suomenkielisten seurassa.
Suomessa pärjää hyvin englannn kielellä joten ulkomaalaisen on helppoa olla opiskelematta suomea. Tämä ei kyllä ole mikään tummaihoisten ongelma, vaan ihan normaalia myös länsimaista alkuperää olevien maahanmuuttajien keskuudessa.
Työehtosopimus aika selkeästi kertoo mitä työstä kuuluu maksaa. Ulkomaalaiselle täytyy Suomessa maksaa sama palkka kuin suomalaiselle. Säännöllisestihän noita on oikeudessakin kun suomessa työtä teetetään ulkomaalaisilla tekijöille alihintaan.Et sinäkään varmaan Tuomas allekirjoittaisi sopimusta jossa sinun palkaksi kerrotaan alle puolet siitä mitä suomalainen normaalisti samasta ammatista saisi?
Tämä tuntuu olevan kovin rakas aihe monille.mutta pitääkö niitä vielä muualta maailmalta tuoda lisää tänne?
Mistä ihmeestä olet keksinyt että ulkomaalaisia oikein tuodaan tänne? Kiintiöpakolaiset tuodaan, mutta se määrä on totaalisen merkityksetön.
Jos ihminen itse kokee jonkun nimityksen itselleen loukkaavaksi, niin silloin se on loukkaava. Tuon ei pitäisi olla suunnaton ongelma kenellekään.Sekin on minusta jo naurettavaa, että tummaihoisia ei saa sanoa neekereiksiEnnen vanhaan ne oli aina neekereitä.