Uusi foorumi

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Uusi foorumi

Viesti Kirjoittaja Veikka »

-JPA- kirjoitti:Huomasin tämmösen asian että kun tulee s-postiin ilmotus vastauksesta aiheeseen, se linkki on välillä mallia http://www.opelclubfinland.fi ja välillä http://www.ocf.fi
Jälkimmäisen linkin takaa pitää aina kirjautua uudelleen sisään. Ensimmäisen kanssa ei ongelmia. Ei muuten mitään mutta luurilla se on vähän hankalampi, joskaan ei mahdoton.
Olen ite kysynyt ihan samaa, mutta ei kait tuo niin tärkeä asia tunnu olevan
MantaGsi
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja MantaGsi »

Ihan hyvältä näyttää.

Paitsi avatar :evil:
-Hylättyjen Opelien loppusijoituspaikka-
Ascona A/B x3 //Manta B//Rekord E2 x2//Omega B x3//Frontera//Vectra C2 V6
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

MantaGsi kirjoitti:Ihan hyvältä näyttää.

Paitsi avatar :evil:
Laita asetuksissa uudelleen se avatar-kuva niin toimii.
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Toi on hauska ominaisuus, kun näkee missä kukakin on kunnostautunut... esim. nimim. -JPA- Aktiivisin viestiketjussa: LEGENDAARINEN KÄNNI TOPIC!! :D :lollis:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Joskus kuulemma viestin tai pari kirjottanu humalassa... :sleep:
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
MAX
OCF Member
OCF Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MAX »

Megaman kirjoitti:
Wlle kirjoitti:
TjN kirjoitti:Pitää varoa mitä kirjottaa, että ei käy samanlailla kun Citroen-Foorumilla http://www.citroen-foorumi.com :lollis:
:lollis:
Tuli mieleen tosta sitikka-foorumin kohtalosta, että jos ei kestä minkään sortin kritiikkiä, kannattaa tosiaan lopettaa ja katella jotain muita harrastuksia. Muutenkin, jos foorumi pyörii yhden miehen kiinostuksen/varojen armoilla, ollaan aika heikoilla jäillä.Olihan tuolla muutama moderaattori, toki.

Edit: tuli muuten tallennettua kokonaisuudessaan toi sitikka-foorumi omalle työkoneelle juuri viikkoa ennen nurinmenoa, toimii hyvänä tietopankkina... :)
Mulle ei oikein vielä valjennut, että mitä tuolle sitikka-foorumille sitten tapahtui ja miten kritiikki siihen liittyy ? Saati miten kritiikin kestäminen liittyy meidän foorumin uudistumiseen/sen kehittämiseen ?

Kaikki valmistuu aikanaan... asialliset ehdotukset käyttäjiltä otetaan varmasti huomioon, etenkin mikäli ne tulevat kerhomme jäseniltä.

Max
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Kuke
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kuke »

No eipä tässä muuta,ite toivoisin sellaista että nuo pysyvät ketjut,esim vitsejä lisätkää hyviä ja muut sellaset ois tuolla "omassa laatikossaan" niinkuin ne ennen oli,muuten olen erittäin tyytyväinen tähän uudistukseen :peukku:
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

MAX kirjoitti: Kaikki valmistuu aikanaan... asialliset ehdotukset käyttäjiltä otetaan varmasti huomioon, etenkin mikäli ne tulevat kerhomme jäseniltä.

Max
On täällä monikin tyytyväisiä uudistukseen. Mutta sitten on näitä joiden aamukahvit on pilalla jos käyttäjätietoboksi on eri puolella. Käsittämättömän pienestä on maailma kiinni.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
bsti
'Agila'

Viesti Kirjoittaja bsti »

Kuke kirjoitti:
Lurttinen kirjoitti:Kyllä tähän tottuu. ;)

Sen on tarkoitus kiinnittää huomio keskusteluun, ei kirjoittajaan. Suomessahan luetaan vasemmalta oikealle.
No, äkkiä siihenkin tottuu... :D
Joo mut sillon ku ne oli tolla vasemmalla puolella ni oli helpompi kattoo kenen kirjoittama se viesti oli ja jos se oli esim.Veikan kirjoittama ni sen voi jättää lukematta :lol: :lol: No ei tuo nyt oikeasti niin paljon haittaa,kyllä tähän tottuu,tuolla on mm.vitsi puolella noita stickyjä,voisko ne saada sinne ylös erikseen niin kuin ne vanhassa foorumissa oli?
Näin ne mulla näkyy viestit ja valikko :wink:
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

MAX kirjoitti:Mulle ei oikein vielä valjennut, että mitä tuolle sitikka-foorumille sitten tapahtui ja miten kritiikki siihen liittyy ? Saati miten kritiikin kestäminen liittyy meidän foorumin uudistumiseen/sen kehittämiseen ?

Kaikki valmistuu aikanaan... asialliset ehdotukset käyttäjiltä otetaan varmasti huomioon, etenkin mikäli ne tulevat kerhomme jäseniltä.

Max
Niin, otin kantaa tuohon sitikka-foorumin kohtaloon, en OCF:n toimintaan... Sitikka-foorumin ylläpitäjällä kun tuli tunnit täyteen, kyllästyi kuuntelemaan foorumilaisten valittamista yleisestä moderoinnista yms. muuta napinaa, joten hän pisti omalta osaltaan pillit pussiin, mutta etsi onneksi foorumille jatkajan ja toiminta lähti tänään uudelleen käyntiin.

Tämä OCF-foorumi toimii mielestäni terveellä pohjalla, että se on clubin suojissa eikä esim. jonkun yksityishenkilön armoilla, jolla voi jonain kauniina päivänä kiinnotus lopahtaa tai ihan mitä tahansa... :)
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

bsti kirjoitti:
Kuke kirjoitti:
Lurttinen kirjoitti:Kyllä tähän tottuu. ;)

Sen on tarkoitus kiinnittää huomio keskusteluun, ei kirjoittajaan. Suomessahan luetaan vasemmalta oikealle.
No, äkkiä siihenkin tottuu... :D
Joo mut sillon ku ne oli tolla vasemmalla puolella ni oli helpompi kattoo kenen kirjoittama se viesti oli ja jos se oli esim.Veikan kirjoittama ni sen voi jättää lukematta :lol: :lol: No ei tuo nyt oikeasti niin paljon haittaa,kyllä tähän tottuu,tuolla on mm.vitsi puolella noita stickyjä,voisko ne saada sinne ylös erikseen niin kuin ne vanhassa foorumissa oli?
Näin ne mulla näkyy viestit ja valikko :wink:
mitä, Mitä, MItä, MITä, MITÄ! MITEN TOI O MAHOLLISTA?! Tahtoo itekkin juuri noin!
bsti
'Agila'

Viesti Kirjoittaja bsti »

Riisikippo kirjoitti:
bsti kirjoitti: Näin ne mulla näkyy viestit ja valikko :wink:
mitä, Mitä, MItä, MITä, MITÄ! MITEN TOI O MAHOLLISTA?! Tahtoo itekkin juuri noin!
Firefox + stylish + vähän säätöä. CSS:ää en juuri osaa, joten skaalautuminen ei toimi liian kapealle ruudulle.
Riisikippo
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Riisikippo »

bsti kirjoitti:
Riisikippo kirjoitti:
Firefox + stylish + vähän säätöä. CSS:ää en juuri osaa, joten skaalautuminen ei toimi liian kapealle ruudulle.
miepä oon antinörtti ja käytän operaa. neuvoja? :worship: :bonk:
Iro
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Iro »

Mun mielestä :
-fontti on jotenkin liian ohkanen/pieni
-Paluu etusivulle/etusivuille pitäisi olla selkeämmät(isommalla?)
-seuraava/edellinen sivu liian ohkanen/pieni fontti ja jotenkin hukassa.
-esim.näytäviestit aikavalikko tms. on selkeä,mutta IMO tarpeeton
-Viestien otsikotkin vois olla isommat tai kirjoittaja pienemmällä

Loppujen kanssa varmaan tulee toimeen kunhan oppii taas tavoille.
:thumbsup:
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

Ite oon jo tottunut tuohon boxiin oikealla ja se oikeastaan tuntuu nykyään järkevämmältäkin siellä mutta tuon viivan kun sais tuonne stickyjen alle kuten sulla tuossa valikkokuvassa niin foorumin säädöt olis kunnossa.
Todennäköisesti väärässä.
Vastaa Viestiin