16.1. abc lahdesjärvi, paikalla olleiden keskenOn 2005-01-18 16:37, k-p wrote:On 2005-01-17 19:19, Asterix wrote:
Väkeä oli mutta suurin osa tamperelaisista loisti poissaolollaanSeuraavan kerran kahveelle 13.2. klo 19 ja paikka sama eli abc lahdesjärvi
missäs näin on päätetty?
Pirkanmaan miitti su 15.2.2026 klo 15 Juustoportti, Ylöjärvi
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

-
kadett ss
No sithän siellä oli ihan hullusti porukkaa/opeleita kun et paikalla ollessas mitään huomannut?!On 2005-01-30 21:00, kadett ss wrote:
hitto mähän olin siel kasin aikaan..mutta empä tienny tälläsest mitään!
täytys lukee näit juttui vähän useammin..
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett ss on 2005-01-30 21:01 ]</font>
No jos sääki saisit sen rottelos sinne ni olis taas 1 "kerholainen" lisää.....On 2005-01-31 19:59, wiquel wrote:No sithän siellä oli ihan hullusti porukkaa/opeleita kun et paikalla ollessas mitään huomannut?!On 2005-01-30 21:00, kadett ss wrote:
hitto mähän olin siel kasin aikaan..mutta empä tienny tälläsest mitään!
täytys lukee näit juttui vähän useammin..
<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett ss on 2005-01-30 21:01 ]</font>
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Puhu vaa omista rotteloistas. Taitaa mennä "ikuisuusprojekti"-osastoon toi uudempi niistä!
En ole viitsinyt sinne kesärenkailla tulla talven aikana. Kuten varmaan olet tarkkana huomannut, että on toinen kulkupeli ollut talven verran!
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2005-02-03 20:30 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2005-02-03 20:30 ]</font>
No kun nyt otit noin henkilökohtaisesti, ni kai se on pakko vastata... Projektit on AINA ikuisuus projekteja en oo viä yhtään projektia nähny joka olis valmis... No eihän se mun vika oo ettei sulla oo tavi renkaita mulla kun on kumpiakin kesä+talvi renkaita 2 kierrosta + vararengasOn 2005-02-02 19:16, wiquel wrote:
Puhu vaa omista rotteloistas. Taitaa mennä "ikuisuusprojekti"-osastoon toi uudempi niistä!
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2005-02-02 19:18 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: wiquel on 2005-02-02 19:18 ]</font>
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
SELVITYSTÄ TILANTEESEEN, kun sellainen nyt näyttää kärjistyneen 
Itse aloitit henkilökohtaisuudet. Tossa esim. toi viesti + että ei kuulema kiinnosta minun ja Kipin jutut, niin ei mulla siellä tapaamisissa muita niin tuttuja henkilöitä ole, että olisin jaksanu talven mittaan niissä käydä! Eikä ole ollut nettiä, mistä vahtia milloin ja missä olis porukkaa koolla. Henkilökohtaisesti ei siis mitään sua vastaan. Siinäpä ne suurimmat syyt.
Skoda on myynnissä nyt ja Astra on menossa maalarille ja TÄKSI KESÄKSI AJOON, JOTEN SIKSI EN OLE VIENYT KILPIÄ POIS!!! Ei ollut kuin talven poissa ajosta. Siinä vaan vieläkin kikkailee toi vikavalo ja varaohjelma, vaik vaihdoin sinne sekä nokka-akseli, että kampiakselin anturit.
Jutta: Sinähän tunnut tietävän varsin tarkasti, mikä tilanne on. Muistaakseni en ole sinulle koskaan sanonut sanaakaan, ehkä joskus "moikka", mut siihen juttelu on jäänytkin. Joten on varmasti varsin viisasta kommentoida sinulle tuntematonta ihmistä kuulopuheiden perusteella! Tule kysymään, niin tiedät sitte minun kantani asiaan, jos kiinnostaa noin paljon.
Itse aloitit henkilökohtaisuudet. Tossa esim. toi viesti + että ei kuulema kiinnosta minun ja Kipin jutut, niin ei mulla siellä tapaamisissa muita niin tuttuja henkilöitä ole, että olisin jaksanu talven mittaan niissä käydä! Eikä ole ollut nettiä, mistä vahtia milloin ja missä olis porukkaa koolla. Henkilökohtaisesti ei siis mitään sua vastaan. Siinäpä ne suurimmat syyt.
Skoda on myynnissä nyt ja Astra on menossa maalarille ja TÄKSI KESÄKSI AJOON, JOTEN SIKSI EN OLE VIENYT KILPIÄ POIS!!! Ei ollut kuin talven poissa ajosta. Siinä vaan vieläkin kikkailee toi vikavalo ja varaohjelma, vaik vaihdoin sinne sekä nokka-akseli, että kampiakselin anturit.
Jutta: Sinähän tunnut tietävän varsin tarkasti, mikä tilanne on. Muistaakseni en ole sinulle koskaan sanonut sanaakaan, ehkä joskus "moikka", mut siihen juttelu on jäänytkin. Joten on varmasti varsin viisasta kommentoida sinulle tuntematonta ihmistä kuulopuheiden perusteella! Tule kysymään, niin tiedät sitte minun kantani asiaan, jos kiinnostaa noin paljon.