Jotenka ite tilasin varaosaliikkeestä puolan hinta oli 125€, huomenna tulee ja sitte taas toimii kone (kop, kop)
Nyt alkaa hajottaa.. Mikä minun opelia vaivaa? (20xe)
Mulle väittivät merkkihuoltoliikkeessä, että ois puola menny ja tuntuvat aika varmoilta asiasta. Eli kone 16xe, mut samat oireet mullakin. Alle 90 asteen lämmöillä toimii kuin unelma mut ku viisari pääsee 90, niin johan alko rökeltäminen, pintakaasulla pääsee ihan yläkierroksille saakka, mutta kun antaa kunnolla kuormaa ni rupee öykkimään.
Jotenka ite tilasin varaosaliikkeestä puolan hinta oli 125€, huomenna tulee ja sitte taas toimii kone (kop, kop)
All show no go
Ilmoitteles kuinka sitten kävin! Ihan samat oireet ollu mullakin!A.N kirjoitti:Mulle väittivät merkkihuoltoliikkeessä, että ois puola menny ja tuntuvat aika varmoilta asiasta. Eli kone 16xe, mut samat oireet mullakin. Alle 90 asteen lämmöillä toimii kuin unelma mut ku viisari pääsee 90, niin johan alko rökeltäminen, pintakaasulla pääsee ihan yläkierroksille saakka, mutta kun antaa kunnolla kuormaa ni rupee öykkimään.