Omega B 2,5 vuotaa nesteet

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
ooskari
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ooskari »

Mulla kävi semmoinen pieni ketjureaktio. Aluksi paukahti yksi putki sieltä koneen takaa joten neste ei kiertänyt kunnolla. Sitten meni ilmeisesti kannentiiviste toiselta puolelta ja nesteet valui kampikulmantunnistimen päälle ja se sanoi sopimuksen irti. Että näin meillä. Vuotaahan tuo vieläkin mutta eri paikasta. Onneksi ei kansi. Yhden o-renkaan kun vaihtaa niin pitäisi loppua. Ei vaan ole jaksanut. :(
kipinä
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kipinä »

Molskista vaan juu kyllä oli kansipahvi sökö kannen takareunasta, tiiviste oli korppuna.
Juu tuota lämppärin venttiiliä mullekin tyrkytettiin GM-huollossa mutta kun noita Omegoja on sekä vettiilillä että ilman ja tuo mikä mulla on niin on ilman venttiiliä oleva painos. Kone on kasassa taas ja nyt pysyy mehut taasen koneen sisäpuolella. Heh jakopääkään ei ollut loppujen lopuksi edes paha kasata. Osui kerralla kohdalleen, Mylly pelaa taas ja tehot on tallella. Kiitoksia vain hyvistä vihjeistä. Minun tuurilla se aina on sattunut se kaikkein pahin remontti kohdalle. :D
Vastaa Viestiin