omega16T kirjoitti:kirjoitin tuolla jo että TUPLAKAASAREITTEN JA NIILLE TARKOITETTUJEN SÄHKÖPUMPPUJEN kanssa...
Mistä sä oot saanut päähäs, että mä puhuisin jostain muusta kuin tuplille tarkoitetuista pumpuista, ruiskupumpuista puhumattakaan?
omega16T kirjoitti:jos käytetään ruiskupumppuja yms.jotka tuottavat enemmän painetta kuin sen 0,3bar niin sitten tarvitaan myös paluulinja sekä tasaaja.
Tätähän mä olen koko ajan yrittänyt selittää, mikä siinä on niin vaikeaa. Esim. Facetin silvertop tuottaa painetta 0,28-0,38 bar, ja se on ihan ok. Kisakäyttöön tarkoitettu Redtop sen sijaan tuottaakin jo 0,4-0,5 bar, laittaisitko sen myös ilman paineensäädintä?
Ja nyt ei puhuta ruiskun pumpuista, ei kai kukaan ole niin hölmö että tosissaan asentaa sen kaasarikoneeseen?
Eikä sitä paluulinjaa muuten tarvita, jos sulla on se paineensäädin.
omega16T kirjoitti:on noitten tuplien kanssa tullut kulutettua aikaa sen verta iso osa elämässä ja ajettua niillä useita tuhansia kilometrejä että tiedän mistä puhun.jos saat startatessa kaasarit tulvimaan niin luultavasti ne tulvii myös tietyllä kierroksilla...asiaan auttaa niitten kiinnityksen löysääminen.
Kokemus suorastaan huokuu asenteesta
Se että sulla ei ole ollut niiden kanssa ongelmia, ei tarkoita sitä, etteikö jollain muulla niitä voisi olla, uskotko?