mielestäni kannaattaa aina käyttää mahdollisimman laadukasta täyssynteettistä öljyä ja vaihtaa suodatin vaikkapa joka öljynvaihdon yhteydessä, ne kun ei maksa kun muutaman euron...itse olen käyttänyt vaikka mitä näistä tunnetuista merkeistä ja en ole huomannut merkittäviä eroja koskaan, jos kone muuten kunnossa..hydr. nostimien aiheuttamaan raksutukseen ei ole olemassa muuta pitkäikäistä ratkaisua, kun nostimien vaihto..ja nehän ei tunnetusti maksaa paljoa, n. 6€ kappale tarvikkeena c20ne:hen.
OHC 2.0 8v Mitäs öljyy?
jos sais vielä vastauksen tuohon että voiko täys syntikkaa laittaa koneeseen jossa on ehkä ollut puoli syntikat? sit oon tyytyväinen
[/quote]
mielestäni kannaattaa aina käyttää mahdollisimman laadukasta täyssynteettistä öljyä ja vaihtaa suodatin vaikkapa joka öljynvaihdon yhteydessä, ne kun ei maksa kun muutaman euron...itse olen käyttänyt vaikka mitä näistä tunnetuista merkeistä ja en ole huomannut merkittäviä eroja koskaan, jos kone muuten kunnossa..hydr. nostimien aiheuttamaan raksutukseen ei ole olemassa muuta pitkäikäistä ratkaisua, kun nostimien vaihto..ja nehän ei tunnetusti maksaa paljoa, n. 6€ kappale tarvikkeena c20ne:hen.
mielestäni kannaattaa aina käyttää mahdollisimman laadukasta täyssynteettistä öljyä ja vaihtaa suodatin vaikkapa joka öljynvaihdon yhteydessä, ne kun ei maksa kun muutaman euron...itse olen käyttänyt vaikka mitä näistä tunnetuista merkeistä ja en ole huomannut merkittäviä eroja koskaan, jos kone muuten kunnossa..hydr. nostimien aiheuttamaan raksutukseen ei ole olemassa muuta pitkäikäistä ratkaisua, kun nostimien vaihto..ja nehän ei tunnetusti maksaa paljoa, n. 6€ kappale tarvikkeena c20ne:hen.[/quote]HenuH kirjoitti:jos sais vielä vastauksen tuohon että voiko täys syntikkaa laittaa koneeseen jossa on ehkä ollut puoli syntikat? sit oon tyytyväinen
joo hiukan ne siel raksuttelee.. eiks ne enempää maksa? oho no mutta mitenkäs työt? onko kova homma? itse en pysty tekeen joten pitäisi turvautuu lähimpään korjaamoon.
ei pitäisi olla monenkaan tunnin työ asiansa osaavalle korjaajalle..ohc on todella yksinkertainen tässä suhteessa, nostimien vaihto onnistuu osaavalta jopa ilman kansipulttien aukaisua ja vaikka joutuisikin ottamaan nokkapukin irti, niin silti se on varsin nopea toimenpide...samalla vaihtoon jakohihna (jos lähellä vaihto km) ja nokka-akselin stefat..
-
Johnny Rageous
- OCF Member 2017