mitenköhän sama koukku sopii "oikeaan" Farmari OPC vectraan?mikkis kirjoitti:Minua on myös aina suuresti sapettanut nuo koukut ja ennen kaikkea nuo peitelevyt.
Nyt on omassa katiskasani ensimmäistä kertaa koukku joka miellyttää. Kun se on poissa, se on poissa KOKONAAN silmistä eikä siitä näy mitään. Auto tosin Vectra mutta OPC:n helmoilla. Koukku kovilin irroitettava, mutta toimintatavaltaan täysin vastaava kun tuo westfalia
OPC Merivaan vetokoukku?
Re:
Re: OPC Merivaan vetokoukku?
Luulisi kovil:n käyvän farmariinkin ihan heittämällä. Itsellä on tuommonen täysin piiloon jäävä Kovil:n koukku tos 5 ovisessa. Kerran olen jopa koukkua kiinni pitänyt. On kätevä siitä kiinnittää dynossacoupé87 kirjoitti:mitenköhän sama koukku sopii "oikeaan" Farmari OPC vectraan?mikkis kirjoitti:Minua on myös aina suuresti sapettanut nuo koukut ja ennen kaikkea nuo peitelevyt.
Nyt on omassa katiskasani ensimmäistä kertaa koukku joka miellyttää. Kun se on poissa, se on poissa KOKONAAN silmistä eikä siitä näy mitään. Auto tosin Vectra mutta OPC:n helmoilla. Koukku kovilin irroitettava, mutta toimintatavaltaan täysin vastaava kun tuo westfalia
Vectra OPC -06, Z28NET