OPC Merivaan vetokoukku?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
tatud
OCF Member 2015

Re:

Viesti Kirjoittaja tatud »

mikkis kirjoitti:Minua on myös aina suuresti sapettanut nuo koukut ja ennen kaikkea nuo peitelevyt.

Nyt on omassa katiskasani ensimmäistä kertaa koukku joka miellyttää. Kun se on poissa, se on poissa KOKONAAN silmistä eikä siitä näy mitään. Auto tosin Vectra mutta OPC:n helmoilla. Koukku kovilin irroitettava, mutta toimintatavaltaan täysin vastaava kun tuo westfalia
mitenköhän sama koukku sopii "oikeaan" Farmari OPC vectraan?
:thumbsup:
O_P_C
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Re: OPC Merivaan vetokoukku?

Viesti Kirjoittaja O_P_C »

coupé87 kirjoitti:
mikkis kirjoitti:Minua on myös aina suuresti sapettanut nuo koukut ja ennen kaikkea nuo peitelevyt.

Nyt on omassa katiskasani ensimmäistä kertaa koukku joka miellyttää. Kun se on poissa, se on poissa KOKONAAN silmistä eikä siitä näy mitään. Auto tosin Vectra mutta OPC:n helmoilla. Koukku kovilin irroitettava, mutta toimintatavaltaan täysin vastaava kun tuo westfalia
mitenköhän sama koukku sopii "oikeaan" Farmari OPC vectraan?
Luulisi kovil:n käyvän farmariinkin ihan heittämällä. Itsellä on tuommonen täysin piiloon jäävä Kovil:n koukku tos 5 ovisessa. Kerran olen jopa koukkua kiinni pitänyt. On kätevä siitä kiinnittää dynossa :D
Vectra OPC -06, Z28NET
Vastaa Viestiin