Korjaamolasku....

Keskustelua Opeleista
V-Power
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja V-Power »

ascona_c kirjoitti:Ei ole ammattikoulun työveloitukset pahan hintaisia. Eräässä ammattikoulussa täälläpäin tuntiveloitus 8€
Ei oo hinnat pahat.. Mutta itse en omppuani sinne veisi raiskattavaksi.. Sillä TIEDÄN millaista kyytiä siellä takapotkuille annetaan jos opettajan silmä välttää :lol: Ja kerran kysyin et milloin onnistuisi kytkimen vaihto.. Sanoi et KOLMEN kuukauden kuluttua! Joo.. Kiitti ja näkemiin :lollis:
Jule
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jule »

MJP kirjoitti:Onkohan joku kirjoittanut laskun väärin? Eihän noilla hinnoilla voi toimia juuri mikään. Peruspalkka ilman korjaamon katetta ja muita kiinteistön kuluja yms noin 7,11€/h!
Ööh, siis mitä? Perus duunari maksaa suomessa noin 27e/h, johtuu tietysti vähän aijän taidoista, mutta ei se nyt muntaa euroa tuosta putoa jos ei ole jokin harjoittelija.
Astra G & Vivaro
P3
'Senator'
'Senator'

Hmm

Viesti Kirjoittaja P3 »

Hmm. Jos viet autosi amikselle, katso hakiessa, että siinä on samat osat kuin viedessä.

Pojat ovat vaihdelleet iskareita, renkaita pienemmistä osista nyt puhumattakaan omiin autoihinsa.

En sano, että sitä tapahtuisi joka paikassa ja koko ajan, mutta "pojat ovat poikia"
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

taidan viedä ihan vittuillessaa omegan laatikkoremppaan amiksee kun toi seuraavan kerran porsii..yksin vittumainen vaihtaa jossain pukkien päällä.. nii ja koneena c30se b-ompus...meinaa olla vähän ahas :lollis:
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Mä oon käyttänyt Tampereella Taitokeskuksen palveluita. Siskon vanhan diesel A-Omegan kannen plaanaus, seetien ajo, yms paskahommat pesuineen maksoin huimat 28€. :roll: Töillehän saa täyden takuun.