Pioneer vai alpine??
Aika rihvelin oloisia kapineita ovat olleet, säädöt olemattomat ja ääni aika mitäänsanomaton. Siinäpä noita, varsinaisia vikoja ei ole ollut, muuten vaan tökkiiväät ko. merkin soittimet.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Jos ei se 150€ oo ihan justiinsa ni ehdotan tätä http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=6177
muutoin alpinea koska tota linkissä ollutta pioneeriä on huono käyttää omasta mielestä.. ja kyllähän sitä väitetäänkin että alpine on hifistyneempi...
muutoin alpinea koska tota linkissä ollutta pioneeriä on huono käyttää omasta mielestä.. ja kyllähän sitä väitetäänkin että alpine on hifistyneempi...

- Dominator
- 'Diplomat'

Ittellä ollu jo vissiin kohta pari vuotta tää JVC : KD-G731 se taitaa pyöriä vielä 200e maisemissa mutta oon ollu tyytyväinen, tossa on usb ja kaukasäädin... Aika perus soitin mutta iha hyvät säädöt ja 3 x RCA löytyy yms yms. Eli jos budjetissa vähän vielä löysää niin tota voisi suositella...
*Domi from Saarijärvi*
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
*Kesäkiesi* Manta B 77 Berlinetta
*käyttis* Vectra C1 2.0T farkku
"ei se vauhti vaan SE tyyli..."
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Sonyt jättäisin ihan suosiolla kauppaan, telkkareita kyllä osaavat tehdä, mutta eivät autosoittimia.
Jvc:n halppismalleista ei nyt juurikaan kokemuksia. Sen mitä Jvc:n soittimia on ollut, niin toimineet, kuin junan vessa, tosin hintaakin on ollut sen 900e, joten paha vertaa halvempiin. Natsivankkurissa on tällä hetkellä Pioneerin despillä varustettu soitin ja todella tyytyväinen olen ollut, tosin sekin sijoittuu hintaluokaltaan tuonne 800e tietämille.... Halvalla, kun ei kuulemma hyvää saa.
Jätä ostamatta nuo halppikset ja sijoita kunnon soittimeen
Katoppa www.idealo.de esim. tuo mainitsemasi pioneer halvimmillaan 76euroa. Joten saisit paremman soittimen saksasta tuohon 150euroon, kuin suomesta. Postikulut yleensä 20-30e kotiovelle toimitettuna, joten tilaappa saksasta...
Jvc:n halppismalleista ei nyt juurikaan kokemuksia. Sen mitä Jvc:n soittimia on ollut, niin toimineet, kuin junan vessa, tosin hintaakin on ollut sen 900e, joten paha vertaa halvempiin. Natsivankkurissa on tällä hetkellä Pioneerin despillä varustettu soitin ja todella tyytyväinen olen ollut, tosin sekin sijoittuu hintaluokaltaan tuonne 800e tietämille.... Halvalla, kun ei kuulemma hyvää saa.
Jätä ostamatta nuo halppikset ja sijoita kunnon soittimeen
Katoppa www.idealo.de esim. tuo mainitsemasi pioneer halvimmillaan 76euroa. Joten saisit paremman soittimen saksasta tuohon 150euroon, kuin suomesta. Postikulut yleensä 20-30e kotiovelle toimitettuna, joten tilaappa saksasta...
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Ennen vanhaan ei voinut kyllä Pioneerista aja Alpinesta puhua edes samana päivänä.Alpine oli nimittäin laatua ja Pioneer jotain ihan muuta.Nykytilanteesta ei ole tietoa,kun en ole mikään erityinen hifimies.
-90 luvun alussa mulla oli ensimmäinen ja viimeinen Pioneerin Auto CD-radio ja cd-levyjen soitossa oli jatkuvaa pomppimista,jota eivät takuussa saaneet korjattua.Onneksi pääsin siitä eroon kun varkaat vei lopulta risan laitteen...
-90 luvun alussa mulla oli ensimmäinen ja viimeinen Pioneerin Auto CD-radio ja cd-levyjen soitossa oli jatkuvaa pomppimista,jota eivät takuussa saaneet korjattua.Onneksi pääsin siitä eroon kun varkaat vei lopulta risan laitteen...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
itse käyttänyt tollasta alpinen soitinta jo 3 vuotta eikä mitn vikaa
on ollu sony,jvc näitä mut ehdottomasti alpine on ollu ylivoim.paras..
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=5524
on ollu sony,jvc näitä mut ehdottomasti alpine on ollu ylivoim.paras..
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... ts_id=5524

-
MerryFastmas
- 'Kadett'

- Viesti:
Todennäköisesti laitan nyt tuommosen soittimen tilaukseen. ---> http://www.pioneer.fi/fi/products/25/12 ... index.html